*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
laurscr
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Operatiuni care NU au rezolvat problema:
- am schimbat bateria
- am verificat geometria
- am inspectat vizual cablurile de la senzori si modul de prindere
- am masurat continuitatea cablurilor
=
Rezolvare:
- am desfacut din mufe cablulurile care duc la senzorii din butuc
- am curatat cu spray pentru contacte
- am reintrodus mufele la loc
- am verificat cablurile in sensul de a avea suficienta libertate de miscare
=
Concluzie:
- defectul provine de la un contact imperfect la mufe
- nu se poate masura deoarece apare intermitent in timpul mersului
- am schimbat bateria
- am verificat geometria
- am inspectat vizual cablurile de la senzori si modul de prindere
- am masurat continuitatea cablurilor
=
Rezolvare:
- am desfacut din mufe cablulurile care duc la senzorii din butuc
- am curatat cu spray pentru contacte
- am reintrodus mufele la loc
- am verificat cablurile in sensul de a avea suficienta libertate de miscare
=
Concluzie:
- defectul provine de la un contact imperfect la mufe
- nu se poate masura deoarece apare intermitent in timpul mersului
*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
laurscr
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Raspunsul meu se referea la titlul topicului ABS si TC/ESP aprinse simultan, adica din ce cauza se dezactiveaza ABS, TC si ESP.
La tine nu-ti indica consumul de combustibil, ceea ce evident are alte cauze. Eu nu am patit asta niciodata asa ca nu am nici un sfat pentru problema ta. Cred ca ar putea fi subiectul unui topic nou daca nu gasesti nimic dupa o cautare pe forum.
La tine nu-ti indica consumul de combustibil, ceea ce evident are alte cauze. Eu nu am patit asta niciodata asa ca nu am nici un sfat pentru problema ta. Cred ca ar putea fi subiectul unui topic nou daca nu gasesti nimic dupa o cautare pe forum.
*ionutz*
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2009
- Mesaj Privat
egroeg007
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrianvoicu
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Vectra 2003 Y2.0DTH
- Dolj
adrianvoicu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu un vectra c dti 2003: la ceva timp dupa pornire , in timpul mersului, la viraje mai stranse (cam dupa 10-15 km) se aprind in bord mai intai martorul de esp si apoi dupa vreo 10-15 secunde cel cu volan +semnul exclamarii si nu se mai sting pana la oprirea-pornirea din nou a motorului. Dupa pornire ,din nou, la viraje stranse se aprind. am verificat bateria, mufele la pompa de servo si la unitatea ESP, sigurantele, nivelul de la uleiul de servo. Ciudat este ca daca motorul este rece si facand viraje pe loc sau in mers nu se aprind. Se poate sa fie din cauza calitatii uleiului de servo care afost completat de proprietarul precedent?
yca_ever- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cioby
- **
- 158 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Vectra 2003 Y22DTR
- Botosani
cioby
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- adrianvoicu
- *
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Vectra 2003 Y2.0DTH
- Dolj
adrianvoicu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
yca_ever- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut
azi am fost la AUTOGLOBUS - sevice opel timisoara si mi-au facut o diagnoza:raspuns: eroare S.A.S - STTERING ANGLE SENSOR: rezolvare : recalibrare senzor volan
Mi-au mai spus ca in cazul in care problema revine, trebuie schimbat CIM-ul, aceasta fiind o problema din fabricatie la Vectra C, si anume comunicarea intre CIM si unii senzori ai masinii.
De mentionat ca pentru aceasta operatie aveti nevoie de codurile masinii, iar in cazul in care trebuie inlocuit CIM-ul acesta costa aprox 1500 lei la care se adauga manopera de 140 lei.
azi am fost la AUTOGLOBUS - sevice opel timisoara si mi-au facut o diagnoza:raspuns: eroare S.A.S - STTERING ANGLE SENSOR: rezolvare : recalibrare senzor volan
Mi-au mai spus ca in cazul in care problema revine, trebuie schimbat CIM-ul, aceasta fiind o problema din fabricatie la Vectra C, si anume comunicarea intre CIM si unii senzori ai masinii.
De mentionat ca pentru aceasta operatie aveti nevoie de codurile masinii, iar in cazul in care trebuie inlocuit CIM-ul acesta costa aprox 1500 lei la care se adauga manopera de 140 lei.
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ruff_ryders
- *
- 9 mesaje
- din 08 Feb 2008
- Astra 2006 z17dth
- Gorj
ruff_ryders
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-4518
- **
- 182 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 182
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu, ABS si ESP se aprind cand e slaba bateria. La mine se aprindeau dupa pornirea masinii si se stingeau la cateva minute. Am schimbat bateria si am scapat.
Cat despre fluctuatia luminii, am vazut pe undeva (autodata parca) ce e o problema recunoscuta de OPEL fara nici o rezolvare. Ca si faza scurta la VECTRA C.
P.S. Aici era vorba despre ESP si VOLAN cu EXCLAMARE
Cat despre fluctuatia luminii, am vazut pe undeva (autodata parca) ce e o problema recunoscuta de OPEL fara nici o rezolvare. Ca si faza scurta la VECTRA C.
P.S. Aici era vorba despre ESP si VOLAN cu EXCLAMARE
caragea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2012
- Mesaj Privat
*ionutz* a scris:sal,am shi eu o problema asemanatoare referitor la martori abs respectiv esp.Acum de cand a dat zapada am ramas intepenit si am fortat un pic mai mult masina sa ies si in timp ce iesiam mi sa dezactivat abs esp simultan shi a ramas asa.Ce sa intamplat?E vreo problema grava?
va rog mult sa ma ajutati.;(
Va Multumesc.
va rog mult sa ma ajutati.;(
Va Multumesc.
Ionut exact asta am patit si eu acum 20 minute am fortat putin masina in mansialier ca am ramas blocat in zapada si mi-au ramas martorii abs si esp aprinsi si nu se mai sting. sunt curios cum ai rezolvat si daca la s-au stins. Multumesc
- trio13
- **
- 260 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut ! . Aceasi problema am avut-o si eu numai ca pe langa martorii de la esp , abs si pompa care se auzea imi sarea si acul de la kilometraj cand stateam pe loc . A inceput sa faca asa dupa ce am trecut ptinr-o baltoaca mare . Problema la mine a fost ca nu aveam garnitura de cauciuc la un butuc de pe fata , dupa ce am pus-o si am curatat bine problema a disparut . Masina este o astra g cu motor y20dth .
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sunt mai multi factori ce pot duce la aprinderea martorilor ABS,ESP/TC + martorul cu volanul (servo).
Din ce am observat :
1.ABS + ESP raman aprinsi 3-4 secunde dupa ce ati pornit motorul,poate fi din cauza :
a)bateriei (este prima pe care ar trebui sa o verificati pentru ca e si cel mai simplu,asta a fost primul lucru care am facut cand a avut masina mea sindromul asta;am schimbat bateria si in ziua aceea nu s-au mai aprins,doar ca a 2a zi fenomenul a reaparut,deci nu era din baterie)
b)unui consumator(daca ati verificat bateria si fenomenul se repeta).De unde provine?Ei...aici e partea frumoasa.La mine a fost chiar banal,lichidul de servo era mult prea vascoz,ceea ce am sesizat si in timpul mersului,directia de la Vectra afectata era mai tare fata de cealalta,bateria fiind descarcata si alternatorul chinuindu-se sa o incarce.
Unii colegi nu au facut ceva in privinta asta si nici nu trebuie,odata cu trecerea de la sezonul rece la cald,fenomenul va disparea,lichidul de servo nemaifiind vascoz,dar ar fi indicat sa-l schimbati cu unul mai subtire.
2)ABS+ESP aprinsi in permanenta :
Contact imperfect la butuc (puteti incerca sa desfaceti firele,sa-i dati cu spray pe contacte si eventual sa le proptiti mai bine)
3)ABS +ESP + martor volan in permanenta
Cand vi se aprind in bord ar fi indicat sa apucati bine de tot volanul,am trait de 2x experienta asta la ambele Vectre...servodirectia va ceda si nici masina nu va functiona pentru mult timp,de fapt va functiona pana va seca bateria,iar temperatura motorului va atinge valori imense.De ce?Alternatorul nu mai incarca (si aici aveti un topic intreg referitor la aspecte legate de puntea de diode,releul de incarcare,axul rotativ care poate fi rupt,etc)
Din ce am observat :
1.ABS + ESP raman aprinsi 3-4 secunde dupa ce ati pornit motorul,poate fi din cauza :
a)bateriei (este prima pe care ar trebui sa o verificati pentru ca e si cel mai simplu,asta a fost primul lucru care am facut cand a avut masina mea sindromul asta;am schimbat bateria si in ziua aceea nu s-au mai aprins,doar ca a 2a zi fenomenul a reaparut,deci nu era din baterie)
b)unui consumator(daca ati verificat bateria si fenomenul se repeta).De unde provine?Ei...aici e partea frumoasa.La mine a fost chiar banal,lichidul de servo era mult prea vascoz,ceea ce am sesizat si in timpul mersului,directia de la Vectra afectata era mai tare fata de cealalta,bateria fiind descarcata si alternatorul chinuindu-se sa o incarce.
Unii colegi nu au facut ceva in privinta asta si nici nu trebuie,odata cu trecerea de la sezonul rece la cald,fenomenul va disparea,lichidul de servo nemaifiind vascoz,dar ar fi indicat sa-l schimbati cu unul mai subtire.
2)ABS+ESP aprinsi in permanenta :
Contact imperfect la butuc (puteti incerca sa desfaceti firele,sa-i dati cu spray pe contacte si eventual sa le proptiti mai bine)
3)ABS +ESP + martor volan in permanenta
Cand vi se aprind in bord ar fi indicat sa apucati bine de tot volanul,am trait de 2x experienta asta la ambele Vectre...servodirectia va ceda si nici masina nu va functiona pentru mult timp,de fapt va functiona pana va seca bateria,iar temperatura motorului va atinge valori imense.De ce?Alternatorul nu mai incarca (si aici aveti un topic intreg referitor la aspecte legate de puntea de diode,releul de incarcare,axul rotativ care poate fi rupt,etc)
SAVARIN
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
Anul trecut am avut si eu probleme cu Martorul ESP aprin la VEctra C....pe tester se recomanda inlocuire CIM, am inlocuit lichidul de servo si a disparut problema, pentru un an....acum a aparut iar martorul de ESP si dupa cateva zile a inceput sa se aprinda si martorul de la servodirectie [ volanul cu semnul exclamarii ] , este posibil sa fie de la temperatura mai scazuta...a devenit lichidul prea vascos- NU cred a fost inlocuit tot lichidul complet cu cel recomandat de OPEL , verde....
Are cineva alta sugestie, eu nu cred ca e de la CIM, poate mai degraba de la Pompa de Servo
Bateria e noua, tocmai schimbata, contactele par perfecte !
Are cineva alta sugestie, eu nu cred ca e de la CIM, poate mai degraba de la Pompa de Servo
Bateria e noua, tocmai schimbata, contactele par perfecte !
DButa
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salutare bãieți!Am și eu o problema cu a mea Zafira A,ieri când mergeam la serviciu am dat cu roata stânga intr-o groapã,nu prea mare.Toate bune și frumoase nimic schimbat la ea!Asearã când plec de la serviciu merg cã 20 km dupã care mã opresc la magazin,când pornesc din nou...martorii abs și esp aprinși.Ajung acasã,o opresc și pornesc iar,martorii stinși.Azi dupã vreo 60 km și-au aprins iar!Am verificat mufele...totul ok adicã le-am scos s-a aprins le-am pus înapoi s-a stins!Care ar fi problema?Bateria îmi incarca 14.10!