Francezii in schimb sunt redutabili la motoare cele sub 2000 dau clasa la cam tot ce e premium,si peste au ceva bun si motorizeaza : Volvo,Ford,Mercedes,BMW-MINI, Land Rover ,Range Rover ,Jaguar ....GM-Opel face gesturi din astea?
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
ToX a scris:Putin offtopic, dar asta se intampla cand brandurile intra in curtea PSA, masinile franceze nu au excelat niciodata la electrica. Chiar citeam pe aici despre probleme si pareri pentru ca ma batea gandul sa cumpar in viitor un Crossland X sau chiar Grandland X, probabil o sa ma limitez maxim la o Insignia B care a fost ultimul model facut de GM.
Francezii in schimb sunt redutabili la motoare cele sub 2000 dau clasa la cam tot ce e premium,si peste au ceva bun si motorizeaza : Volvo,Ford,Mercedes,BMW-MINI, Land Rover ,Range Rover ,Jaguar ....GM-Opel face gesturi din astea?
silvana72
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bacau
- Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2020
- Mesaj Privat
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
- andu_vaslui
- *
- 1 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2009
- Vaslui
andu_vaslui
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
pantalon a scris:Depinde ce intelegi prin agilitate,mie unul nu imi inspira asa ceva, un dulap pe roti, urat cu spume si 110 cai. Probabil pt un hodorog, care vine de pe 70 cai si aia rahitici , e o afacere buna, e un supercar. Eu mor de ras cand ii vad pe unii cum le birjaresc la extrem si au motoare simple nu turbo, la crosland ma refer.
Acu' ce sã zic, beemveu' tãu din nouã sute toamna, cu volan pe dreapta, o fi mai bun....
- LAlinaVioleta
- *
- 1 mesaje
- din 16 Jan 2021
LAlinaVioleta
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2021
- Mesaj Privat
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
CCucu947
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2021
- Mesaj Privat
Am cumparat astazi un Crosland x, cel mai tare, cel mai scump. merge ingatuit, zici ca se rupe in doua, ori ca nu stiu sa merg cu masina, sunt injurat in trafic, consum de 12,8 la suta, in doar 55 km, cativa km facuti pe autostrada. Sunt invitat maine in servis. Stie cineva daca pot renunta la acesta masina, firma? Mentionez ca mai am un opel Zafira cu motor de 1700 dizel din 2008.
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Sincer, acest tip de postare mi se pare anti-reclama falsa.
Nu pot sa concep sa dai 'nspe mii de euro pe o masina, "cea mai tare", fara drive test sau fara idee de modul de comportare si sa te plangi pe forum de n defecte, pentru ca apoi sa dispari pentru vecie.
Nu inteleg nici daca varianta cea mai tare e benzina sau "dizel".
Nu pot sa concep sa dai 'nspe mii de euro pe o masina, "cea mai tare", fara drive test sau fara idee de modul de comportare si sa te plangi pe forum de n defecte, pentru ca apoi sa dispari pentru vecie.
Nu inteleg nici daca varianta cea mai tare e benzina sau "dizel".
john45
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Maramures
- Masina: Crossland X 2017 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2021
- Mesaj Privat
alutare! Si eu am achizitionat un Opel Crossland x 2017 1.2, turbo 130cp(masina dusa la timp la toate revizile) , sunt in al patrulea an de garantie si inainte cu vre-o trei saptamani de revizie s-au aprins senzorii de ulei respectiv defectiune motor. O duc la reprezentanta si surpriza...unul dintre defectele de fabricatie fiind cureaua de distributie care trecand prin acel ulei se dezintegreaza.....cica e afectat motorul bine din cauza rezidurilor de cauciuc..... aparent o fac pe cheltuiala lor ,dar evident ca dureaza(mai putin uleiul si filtrele) ! O alta surpriza, fiind o defectiune de fabricatie ci nu din cauza mea, am cerut sa imi dea o masina provizorie daca tot sunt reprezentanta serioasa... dar, nu se poate cica doar in primul an de garantie dau! Daca v-ati confruntat careva cu aceste situatii poate ma luminati putin
Neagra
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Oradea
- Masina: Crossland X 2020 1.2 130CP Turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2021
- Mesaj Privat
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
Trebuie sa intelegeti ca in Romania nu prea avem reprezentante ci doar dealeri. Valabil inclusiv pt. Opel. Practic sunt niste service-uri care au primit de la Opel Romania acceptul de a le vinde si repara masinile. Concret, majoritatea nu au logistica de reprezentanta, de aici si problemele, astfel ca nu prea aveti ce sa le reprosati. Si poate e mai bine ca e asa, pt ca omologarile si serviciile de reprezentanta aduc si costuri mai mari pt orice serviciu. Oricum in Bucuresti un anumit dealer Opel chiar se comporta ca o reprezentanta, dar atat se poate!
DCop
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2020
- Mesaj Privat
Magistru
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Crossland X 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2020
- Mesaj Privat
Dragilor,
la ora actuala masini sunt pe alese ,dela electrice pana la cele mai puternice si luxoase,
Fiind demult trecut de prima tinerete ,pot spune ca pentru achizitia unei masini trebuie sa-ti raspunzi la doua intrebari principale ; cati bani ai in "buzunar '' si la ce o folosesti .
Am renuntat ( dupa 13 ani /90 000km. ) in 2020 la Logan 1.5 dci dupa multi ani folosit ca masina de familie si am optat pentru un Opel Crossland x enjoy 130 cp. La 14 mii Euro a fost oferta si pot spune ca sunt multumit ,este o masina de generatie mai noua cu multe dotari care bine inteles are si plusuri si minusuri.
Am efecuat 17 mii km.si doua serviceuri la repr. Opel ,pana in prezent nu am probleme de semnalat. Pot spune ca pretul dat corespunde in mare asteptarilor...
Daca doriti si alte comentarii de bun simt ...cu placere .😊
la ora actuala masini sunt pe alese ,dela electrice pana la cele mai puternice si luxoase,
Fiind demult trecut de prima tinerete ,pot spune ca pentru achizitia unei masini trebuie sa-ti raspunzi la doua intrebari principale ; cati bani ai in "buzunar '' si la ce o folosesti .
Am renuntat ( dupa 13 ani /90 000km. ) in 2020 la Logan 1.5 dci dupa multi ani folosit ca masina de familie si am optat pentru un Opel Crossland x enjoy 130 cp. La 14 mii Euro a fost oferta si pot spune ca sunt multumit ,este o masina de generatie mai noua cu multe dotari care bine inteles are si plusuri si minusuri.
Am efecuat 17 mii km.si doua serviceuri la repr. Opel ,pana in prezent nu am probleme de semnalat. Pot spune ca pretul dat corespunde in mare asteptarilor...
Daca doriti si alte comentarii de bun simt ...cu placere .😊
- bazate
- **
- 492 mesaje
- din 26 Sep 2016
- Grandland X 2018 B12xht
- Bucuresti
bazate
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 B12xht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2016
- Mesaj Privat
DCop a scris:Crossland X cu motoarele Eb2, sunt problematice rau. Am vazut motoare, la 20k cu consum de ulei si compresia scazuta sau supape/ cap bujii rupte ... Daca ai garantie te duci la inlocuire motor dar daca nu , pe romaneste e grav ... Nu cred ca e o masina buna ..
Orice motor nou poate avea probleme neprevazute dupa un anumit timp de la lansare. In cazul nostru transformarea de la E6 la E6TEMP, inclusiv cu trecere la injectie directa a adus niste vulnerabilitati cu potentiale consecinte catrastofale pentru motor. Cu toate acestea nu se poate vorbi de un motor prost...vulnerabilatile au fost identificate si aparent rezolvate iar utilizatorul trebuie doar sa respecte intervalele si materialele de service. In fapt, acelasi motor a fost ales sa fie folosit in continuare pentru trecerea la E7, pentru intregul grup din care face parte Opel. Concret, s-a modificat uleiul folosit si au fost reduse intervalele de revizii. Daca clientul respecta aceste indicatii constructorul va suport eventualele reparatii chiar si dupa iesirea din garantie. Nimic mai simplu.
Eu am un Grandland din 2018 cu 130k si Crossland 2020 cu 18k, ambele fara probleme.
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Parca ai fi un evanghelist al tehnologiei, care vorbeste cu reaspect pentru tehnologia noua care din pacate nu s-a dovedit a fi fiabila si la un pret comparabil ca intretinere precum tehnologia ,,cea din urma,,. Problema curenta e ca se vrea o dezvoltare accelerata de tehnologie cu reducerea costurilor, si sunt atat de grabiti sa o puna pe piata ca o fac cu pretul testarii utilizatorului final, care ramane frustrat cu masina in drum. Masina noua, cu putini km în bord.
Personal, am fost depasit pe autostrada de Opel Grandland si Crossland cu motoarele astea noi de pura-tehnologie a.k.a ,pure-tech,, si mi-am zis ,,hei, sunt masini noi, e firesc sa mearga oamenii cu ele asa, sunt acei oameni ce-au dat banu' pe tehnologie si-acum se bucura de ea''. Dar ce sa vezi... ca nu prea e asa, s-ar putea mai tarziu sa traga pe dreapta, pâna sa ajunga la destinatie... asteptand o platforma care sa vina sa-i ia si sa-i duca doar pâna în service.. Grozav/chiar fantastic acest avans tehnologic, mie unul mi-ar fi rusine sa fiu in situatie, pentru ca nu mi se potriveste. Dar hai ca nu e asa grav... barbatii din ziua de azi sunt cu barba si unii merg leganat pe trotinete electrice, butonând de zor pe aplicatii.
Personal, am fost depasit pe autostrada de Opel Grandland si Crossland cu motoarele astea noi de pura-tehnologie a.k.a ,pure-tech,, si mi-am zis ,,hei, sunt masini noi, e firesc sa mearga oamenii cu ele asa, sunt acei oameni ce-au dat banu' pe tehnologie si-acum se bucura de ea''. Dar ce sa vezi... ca nu prea e asa, s-ar putea mai tarziu sa traga pe dreapta, pâna sa ajunga la destinatie... asteptand o platforma care sa vina sa-i ia si sa-i duca doar pâna în service.. Grozav/chiar fantastic acest avans tehnologic, mie unul mi-ar fi rusine sa fiu in situatie, pentru ca nu mi se potriveste. Dar hai ca nu e asa grav... barbatii din ziua de azi sunt cu barba si unii merg leganat pe trotinete electrice, butonând de zor pe aplicatii.
- bibu16v
- *******
- 6,571 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,571
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pai hai sa privim mai in detaliu :
- cureaua de distributie in timp a evoluat, in zilele noastre e mai elastica, mai putin zgomotoasa, mai rezistenta, etc.. deci ar trebui schimbata la mai multi km decat cele din trecut.
- uleiurile motor au evoluat mult, ar trebui schimbate mai tarziu ca si numar de km pentru ca prin compozitia lor chimica (detergenti, aditivi, etc) acestia îi ofera uleiului motor o mai buna rezistenta in timp si kilometri, plus o rezistenta sporita la contaminare cu carburantii.
- bujiile la benzinare au evoluat si ele d.p.d.v tehnologic si al fiabilitatii, deci ar trebui schimbate la mai multi km decat in trecut.
- injectoarele sunt mai avansate tehnologic si pulverizarea carburantului in cilindru e mai fina si mai uniforma.
- carburantul de la PECO e mai aditivat si arde mai curat in motor decat cum se intampla mai demult.
Si vine recomandare pentru motoarele astea ,,pure-tech,, sa se reduca intervalul de schimb consumabile mai jos decat la motoarele EURO5. Mie mi se pare a fi o inginerie ne-productiva, poate ar fi bine ca inginerii ce le-au dezvoltat sa se mai scolarizeze, sau sa fie relocati in alte domenii unde e mai probabil sa-si aduca aportul prin inventie si inovatie.
Nimeni nu vine cu un mesaj transant, de genul : "Ne pare rau, am dat-o in bara cu asteptarile privind motoarele astea. Nu am dat-o in bara cu motoarele, pentru ca sigur le vom rezolva. Dar poate ca ar fi o ideie buna sa asteptati versiunile urmatoare de motor, noi intre timp va vom despagubi pe TOTI cei ce le-ati cumparat deja, pentru a nu pierde banii pe care i-ati muncit fiecare dintre dvs.''. Cu stima, al Dvs. minunat dealer si iubitor de tehnologie, Vasilica A Popii sau whatever it is.
- cureaua de distributie in timp a evoluat, in zilele noastre e mai elastica, mai putin zgomotoasa, mai rezistenta, etc.. deci ar trebui schimbata la mai multi km decat cele din trecut.
- uleiurile motor au evoluat mult, ar trebui schimbate mai tarziu ca si numar de km pentru ca prin compozitia lor chimica (detergenti, aditivi, etc) acestia îi ofera uleiului motor o mai buna rezistenta in timp si kilometri, plus o rezistenta sporita la contaminare cu carburantii.
- bujiile la benzinare au evoluat si ele d.p.d.v tehnologic si al fiabilitatii, deci ar trebui schimbate la mai multi km decat in trecut.
- injectoarele sunt mai avansate tehnologic si pulverizarea carburantului in cilindru e mai fina si mai uniforma.
- carburantul de la PECO e mai aditivat si arde mai curat in motor decat cum se intampla mai demult.
Si vine recomandare pentru motoarele astea ,,pure-tech,, sa se reduca intervalul de schimb consumabile mai jos decat la motoarele EURO5. Mie mi se pare a fi o inginerie ne-productiva, poate ar fi bine ca inginerii ce le-au dezvoltat sa se mai scolarizeze, sau sa fie relocati in alte domenii unde e mai probabil sa-si aduca aportul prin inventie si inovatie.
Nimeni nu vine cu un mesaj transant, de genul : "Ne pare rau, am dat-o in bara cu asteptarile privind motoarele astea. Nu am dat-o in bara cu motoarele, pentru ca sigur le vom rezolva. Dar poate ca ar fi o ideie buna sa asteptati versiunile urmatoare de motor, noi intre timp va vom despagubi pe TOTI cei ce le-ati cumparat deja, pentru a nu pierde banii pe care i-ati muncit fiecare dintre dvs.''. Cu stima, al Dvs. minunat dealer si iubitor de tehnologie, Vasilica A Popii sau whatever it is.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
În timp ce Europa o da pe ecologie, America se bucura de tehnologie:
https://autolatest.ro/stiri/...in-500-000-de-km/
https://autolatest.ro/stiri/...in-500-000-de-km/
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
AFlorin55
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2023
- Mesaj Privat