- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu te obliga nimeni sa folosesti ulei GM. Cat despre clapetele ce se rup din galeria de admisie, da, este o problema! Incepand cu anul 2011, cei de la Opel au rezolvat-o schimband galeria cu una fara clapete. Cel mai bine pentru cei cu masini pana in 2011, e sa scoata clapetele din galerie si se sta fara grija.
Off Topic: Felicitari Iulian, ai postat mesajul cu numarul 1000!
Off Topic: Felicitari Iulian, ai postat mesajul cu numarul 1000!
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- guesswho2525
- *
- 4 mesaje
- din 29 Sep 2014
- Insignia 2010
- Galati
guesswho2525
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt nou pe aici .. mi.am luat recent un Opel Insignia cu 120mii km din 2010 .. mi s a parut dubios ..insa are carte service ,toate reviziile /piesele au fost schimbate la Opel . Si ce este misto...este cumparata din romania ,primul proprietar. Sper sa fie ok pe viitor sa nu am surprize.
O intrebare : Am vazut mai sus ca nu ar fi ok uleiul GM...ce ar fi recomandat ? Domnul de la care am luat o mi a spus tot de GM .. sunt in dilema. A si mi a spus ca este 5w30. As fi recunoscator daca ma poate ajuta cineva cu problema asta.
In rest masina este de nota 20! Am avut inainte un Renault Laguna2 1.9dci si am decis sa trec pe o nemtoaica.
Multumesc anticipat!
Sunt nou pe aici .. mi.am luat recent un Opel Insignia cu 120mii km din 2010 .. mi s a parut dubios ..insa are carte service ,toate reviziile /piesele au fost schimbate la Opel . Si ce este misto...este cumparata din romania ,primul proprietar. Sper sa fie ok pe viitor sa nu am surprize.
O intrebare : Am vazut mai sus ca nu ar fi ok uleiul GM...ce ar fi recomandat ? Domnul de la care am luat o mi a spus tot de GM .. sunt in dilema. A si mi a spus ca este 5w30. As fi recunoscator daca ma poate ajuta cineva cu problema asta.
In rest masina este de nota 20! Am avut inainte un Renault Laguna2 1.9dci si am decis sa trec pe o nemtoaica.
Multumesc anticipat!
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Iuliane o sa ai probleme, cat de curand! Eu am vandut-o, si eu am avut-o tunata la EDS si mergea brici....pana a picat tot!
da-ne mai multe detalii sa vedem si noi ce si cum si sa stie si altii de ce sa se fereasca...
Cat despre uleiul GM hai sa nu exageram, nu era GM daca nu corespundea unor standarde si mai ales pentru motoarele Opel. Eu il folosesc de cand a aparut Dexos2-ul si nu ma avut probleme. Devine motorul mai galagios cand ajunge spre finalul celor 10.000km dar in rest este ok desi am incercat cu altele care erau mancate pur si simplu de motorul cu GM este in mintile lui si consuma 1l/10000km ceea ce este super OK pentru cei 250.000km pe ceas (cu 100k peste probabil real)...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- re5pect_at
- **
- 127 mesaje
- din 18 Sep 2012
- Insignia 2009 A20dtj
- Bucuresti
re5pect_at
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
Eu am schimbat motorul, a picat din senin , fara martori aprinsi , fara nici un semn. cuzinetul 1 era in regula iar urmatorii topiti pe arbore, am mers sa rectific arborele dar era stramb deci terminat. Am optat pentru un motor Sh cu garantie 1 an (care s-a dus de multa vreme) . Intradevar masina era adusa de afara , reviziile la reprezentata facute si de vechiul proprietar dar a apucat si la mine 2 revizii in reprezentanta pana sa se strice deci nu cred ca a venit cu probleme si sau ca masina avea milioane de km intrucat era impecabila si nici 2 ani de folosinta. Ba chiar era inca in garantie la Opel (cea mai mare greseala este ca nu am prelungit-o ). Si da, se cauta motoarele , pe cel vechi il aveam la vanzare si desi l-am dat, inca ma suna periodic persoane sa ma intrebe ce mai are bun dar ei au aceiasi problema cum am avut eu.
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
borsy a scris:Eu nu am auzit de cauzuri de Insignia cu motoare picate, mai ales la 150k km.......si in general nu am auzit de motoare diesel picate la 150k km. Insa am auzit de cazuri in care motoare de peste 250k km, in care proprietarii au crezut ca sunt benzinare si a luat-o turbina pe ulei........finalul il stiti cu totii.
Asa sa pice un motor diesel in mintile lui la 150-200k km, e folclor!
Bafta.
Asa sa pice un motor diesel in mintile lui la 150-200k km, e folclor!
Bafta.
Borsy, am auzit si eu de un caz in Alba, cumnatul unui prieten, la care i-a picat motorul. Prietenul mi-a spus ca "i-a picat motorul cand se intorcea de la Cluj de la reprezentanta dupa ce i-a facut revizia sau distributia nu stia exact". Am intrebat daca a facut reclamatie la reprezentanta pe baza garantiei la lucrare. Raspunsul a fost ca nu si de aceea inclin sa cred ca adevarul e undeva pe la mijloc in toata povestea. Cert e ca masina a fost vanduta asa defecta. Nu cred ca e un criteriu ca o masina sa se strice mai repede dar pretul de achizitie a fost undeva pe la 8000-8500 eur.
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu cred ca 4.5 l ulei sunt insuficienti pentru un motor 2.0cdti(1954 cmc). Daca stau bine si gandesc, de exemplu la Astra H 1.9cdti(fie z19dth, fie z19dtj sau z19dt) 1910 cmc, producatorul a dat o cantitate de 4.3 l, iar motoarele au mers si inca merg ceas la intervale ce depasesc 300.000 km(cu revizii facute ca la carte).
La Insignia insa, problema apare la aproximativ 150000 km. LA mine, fix 145.000 motorul a fost schimbat, in Germania, pe garantie.
In reprezentanta se vorbeste ca totul pleaca de la pompa de ulei.....
La Insignia insa, problema apare la aproximativ 150000 km. LA mine, fix 145.000 motorul a fost schimbat, in Germania, pe garantie.
In reprezentanta se vorbeste ca totul pleaca de la pompa de ulei.....
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu totusi cred ca 4.5l de ulei sunt insuficienti pentru ungerea unui motor de 2l ATUNCI când respecti un interval de schimb ulei de 30.000km. As intelege sa tii uleiul 30.000km in conditiile in care volumul de ulei cu care se unge/raceste motorul ar fi de 6.8-7.5litri (ex Laguna).
Si mai tine si de calitatea uleiului folosit, daca tot te intinzi la 30.000km intre schimburi.
Si mai tine si de calitatea uleiului folosit, daca tot te intinzi la 30.000km intre schimburi.
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cand am spus mai sus ,,inginerie neproductiva,, m-am referit la o componenta proiectata deficitar, care are sanse relativ mari sa cedeze inainte de termenul la care a fost proiectata initial sa cedeze.
In ceea ce priveste capacitatea de 4.5l, cred ca fiecare isi poate imagina ca uleiul motor este rulat prin motor cu viteza mai mare decat in cazul unui motor a carui volum de ulei e cu 40-50% mai mare. Daca pompa de ulei nu-si mentine debitul (sa zicem, printr-o uzura pronuntata) atunci primii care se uzeaza sunt cuzinetii de pe vibrochen care sunt raciti exclusiv cu ulei. Dar sa trecem peste acest aspect si sa consideram ca pompa de ulei isi mentine debitul calculat de fabricant pe toata durata schimbului de ulei. Cate ture prin motor face un volum de 4.5l de ulei motor si cate face unul de 7l, in cazul unui motor de 2l ? Cred ca exista o formula de calcul care se poate folosi daca se vrea sa se stie concret. Deci care ulei va fi mai uzat dupa 20.000km ? Opinez ca cel din baia de 4.5l.
In ceea ce priveste capacitatea de 4.5l, cred ca fiecare isi poate imagina ca uleiul motor este rulat prin motor cu viteza mai mare decat in cazul unui motor a carui volum de ulei e cu 40-50% mai mare. Daca pompa de ulei nu-si mentine debitul (sa zicem, printr-o uzura pronuntata) atunci primii care se uzeaza sunt cuzinetii de pe vibrochen care sunt raciti exclusiv cu ulei. Dar sa trecem peste acest aspect si sa consideram ca pompa de ulei isi mentine debitul calculat de fabricant pe toata durata schimbului de ulei. Cate ture prin motor face un volum de 4.5l de ulei motor si cate face unul de 7l, in cazul unui motor de 2l ? Cred ca exista o formula de calcul care se poate folosi daca se vrea sa se stie concret. Deci care ulei va fi mai uzat dupa 20.000km ? Opinez ca cel din baia de 4.5l.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu schimbul de ulei il fac la 10-12 mii. cand ajung acasa in noiembrie o sa-i schimb distributia, pompa apa, etc , masina are 75 mii km rulati. am verificat azi si un pret la galeria de admisie si nu mi se pare scumpa la 1300 lei , am sa o schimb preventiv. cu ocazia asta o sa vad si cum se prezinta cuzinetii/vibrochenul.
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Poate e mai la indemana sa faci un test de presiune ulei, cel mai probabil acesta ar fi cel mai relevant.
Daca ai presiunea de ulei in jurul valorii de 2bari la relanti, atunci ungerea motor e buna. Nu cred ca costa mult (doar se pune un T-eu cu aparatul de masurat presiunea, pe circuitul de ulei) asa ca nu cred ca e prea mare deranjul la motor, nici efortul pentru cel ce executa testul.
Daca ai presiunea de ulei in jurul valorii de 2bari la relanti, atunci ungerea motor e buna. Nu cred ca costa mult (doar se pune un T-eu cu aparatul de masurat presiunea, pe circuitul de ulei) asa ca nu cred ca e prea mare deranjul la motor, nici efortul pentru cel ce executa testul.