Mi-a lovit unu masina intr-o intersectie acu vreo 2 saptamani, luni sau marti ar trebui ca cei de la alianz (pe RCA) sa imi dea raspunsul daca imi fac masina, sau primesc dauna totala (de fapt dauna jumate cum bine zicea cineva pe forum), ma intereseaza si pe mine un service bun:
pana acum am fost cu constatarea RCA la
Supercar service 2003 Stefanesti, maine ma duc sa vad cat ma costa manopera + vopsit (mi-au zis ca numai dezechipat masina si vopsit aproximativ 6000 lei)
Ma intereseaza daca aveti impresii, pareri despre ei, la prima impresie par extrem de scumpi poate mai scumpi ca reprezentanta
Dupa ce mi-a comunicat mecanicul pretul estimativ numai pt vopsit (nu necesita sa fie vopsita toata doar 2/3 dar eu as vrea sa o vopsesc pe toata, diferenta o dau de la mine din buzunar) cu inima indoita am plecat spre pitesti, la aprox 500m-1km de service-ul asta am mai gasit unu(tot pe stanga cand te duci spre pitesti), am intrat am vb cu mecanicul i-am aratat poze cu masina avariata (nu am bani sa plimb masina pe trailer de la service la service) si mi-a zis ca schimbatul pieselor (destul de multe daca se vb teoretic de o dauna totala) plus vopsit partial 1500lei, acu nu stiu cum lucreaza ca la pret e ok. nu stiu cum se numeste serviceul am vazut ca pe geam scria mare "Aurica", mai avea 2 astra g in curte.
Are cineva vreo patanie buna sau rea cu aceste doua serviceuri?
(ar mai fi in bascov la iesirea spre valcea fostul service dacia, pe care mi la recomandat cineva, am inteles ca s-au modernizat recent)
Va rog ajutati un incepator care se vede cu masina (prima lui masina) partial distrusa si cu toate ca nu e vinovat se pare ca mai trebuie sa scoata bani din buzunar datorita asigurarilor din romania. Recomandati-mi un service bun ca tin la masina asta aproape la fel de mult ca la mine
![Smile](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
, n-as vrea sa isi bata joc vre-un mecanic de 2 lei de ea, de 5 luni de cand o am am schimbat la ea un furtun, atata tot, nu tu bucse, planetare si alte chestii pe care vad ca cei din gasca mea (multe masini aduse de afara) au fost nevoiti sa le schimbe.
@madboy marius din gavana II intradevar stie meserie, dar sa iti faca el masina nu ceilalti care mai lucreaza pe acolo, in cazul meu au dat jos scutul, au desfacut vechiul furtun (cel care vine de la motor sub alternator) aveau noul furtun in mana si in 30 de sec cat dura sa il puna pe asta nou au UITAT cu ce capat vine prins de alternator si cu ce capat de motor si cat stateau sa se hotarasca uleiul curgea pe jos
Sa nu mai zic ca scutul (de plastic) a fost prins cu 3 suruburi mai putin decat trebuia, explicatia: nu mai sunt, si noi nu avem
Multumesc