Pana la urma e chestie de utilitate daca vrei 4 usi cu awd si un motor economic sau daca vrei o masina inutila din punctul unora de vedere cum e opc sau st sau gti(nu stiu daca e in 2 usi sau in 4 usi vw)
Eu personal am ramas impresionat la anul 2007 cand am condus opc, de performantele acelei masini, poate atunci mi-as fi luat fara sa stau pe ganduri, insa ce-i drept eram cu 3 ani mai tanar si nu schimbasem prefixul
Acum m-ar plictisi sincer o jucarie de genul si in mod singur m-as orienta spre ceva in 4 usi, de 1,7 tone cam asa..... cu un steptronic/tiptronic/ bla bla bla eventual, un 4wd si niste cai suficienti sa mergi pe sosele cum vrei(hai sa zic vreo 200 asa )......
Dar sincer MI-AR MAI PLACEA sa mai am starea de spirit, varsta, inconstienta si multe alte chestii care le aveam, atunci cand conduceam bertonele. Chiar imi lipseste acea stare de spirit, insa tot e bine ca a fost la varsta potrivita..
Despre Passat, ce m-a distrat e ca un prieten machedon mi-a adus-o in 2006 s-o vad, isi luase un FSI full cu lemn si alte chestii de prost gust si cand am dat o tura cu ea, i-am zgariat putin volanul de lemn cu verigheta
OT:
ST-ul e misto, m-am dat cu unul in 2006 sau 2007, portocaliu, insa nu stiu ce nu avea..... Lipsea ceva.. OPC-ul urla atacatul cand schimbai la 5500..era mai violenta. GTI-ul nu cred ca m-ar impresiona, in conditiile in care am mers de la Focsani la Buzau in vreo 20 de minute dupa un GTI R32, cu Astra H Z20LER, cu viteze intre 110-230 si nu s-a putut desprinde la mai mult de maxim 300 de metri... Pentru ce atatia cai in plus?