adi_mot
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
adi_mot
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat
adi_mot
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat
Ridica partea dreapta si misca roata verifica capatul de bara(la directie ai joc?) si rotula,daca ii ok atunci etrierul este strans bine? telescopul este strans nu are joc sau rulmentul nu este dus?
in rest nu stiu ce ar putea fi? nu sunt mecanic sunt doar sugesti!
etrierul daca ar fi fost de vina, banuiesc ca ar fi pocnit tot timpul. directie nu pare sa am joc. am mai incercat o chestie. ce e aia rotula?? si care e telescopu. eu nu ma prea pricep asa ca nu stiu anumite detalii.
am mai incercat o chestie. am pus piciorul pe frana iar vreo 2 insi impingeau masina. si mai lent si mai brusc.. nu pocnea neam..
in rest nu stiu ce ar putea fi? nu sunt mecanic sunt doar sugesti!
etrierul daca ar fi fost de vina, banuiesc ca ar fi pocnit tot timpul. directie nu pare sa am joc. am mai incercat o chestie. ce e aia rotula?? si care e telescopu. eu nu ma prea pricep asa ca nu stiu anumite detalii.
am mai incercat o chestie. am pus piciorul pe frana iar vreo 2 insi impingeau masina. si mai lent si mai brusc.. nu pocnea neam..
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Atunci las-o asa si nu-i mai cauta in coarne... Etrierii clampane cind au joc in pistoanele de ghidaj. Daca toate articulatiile sint beton (cap de bara directie si pivot inferior, planetara buna singura posibilitate este ce ti-am spus, se destinde arcul in locasul lui. Mie imi mai pocneste asa de cind am luat masina si nu e nici o problema
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
AI MARE GRIJA!am patit si eu odata cand aveam Kadett gsi tot asa cu "pocnitura"si era fisurat lonjeronul-motorul e destul de puternic pentru caroseria asta si se duc repede lonjeroanele.Vezi ca e foarte greu de vazut locul unde e fisurat-de la bratul inferior in sus (spre parbriz) verifica pe partea dinspre interiorul masinii urca un lonjeron care la mine a fost fisurat intr-atat incat chiar ma fura la directie.Nu stiu cum se numeste exact(lonjeronul ala) dar verifica ptr ca iti poate chiar "pleca roata"
- mikutz2003
- *
- 12 mesaje
- din 21 Nov 2006
- Vectra 1996 x16xel
- galati
mikutz2003
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: galati
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
pune-l pe mecanic sau verifica chiar tu jocul pe care il are etrierul .. pe langa asta el trebuie sa se miste usor pe cele 2 axe ..glisoare in mom in care placutele sunt un pic mai uzate daca nu mai sunt unse se poate agata ... si in mom in care franezi brusc se aude acel zgomot .. asa se aude la mine si asta e cauza .. dar nu am avut timp .. trebuie scoase axele glisoare .. curatate si unse cu o vaselina rezistenta la temp mari ..de obicei este speciala in niste pliculete f mici ...