- lapusteanu
- *
- 14 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Vectra 1996 1.8 16V
- Brasov
lapusteanu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 1.8 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
sogard82
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dannyyro07
- *
- 2 mesaje
- din 14 Mai 2008
- Vectra 1995
- Timis
dannyyro07
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am un vectra B 1996, motor 1800 16 valve. Si eu am aceeasi problema. La tester mi-a iesit debitmetru de aer si senzor ax cu came. Am schimbat debitmetrul de aer ca asta mi-au zis mecanicii ca e mai urgent si tot asa merge. Cand plec de pe loc da in nas si apoi pleaca dar prinde greu viteza.Pe langa asta consuma multa benzina. Poate sa-mi spuna cineva ce sa-i mai fac ca deja am vizitat o gramada de mecanici, fiecare cu alta parere si nici una buna.
- razvanhulea
- *
- 11 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Corsa 2001 x10xe
- Constanta
razvanhulea
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bogdan35362
- *
- 1 mesaje
- din 11 Jan 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Constanta
bogdan35362
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2011
- Mesaj Privat
mialexu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
victorniculescu a scris:"kagula" daca vrei sa faci ceva citeste ce ti-am scris eu mai sus, daca nu cearta-te cu baietii daca ai obd1, odb2 sau aldl, vectra b are din 95 pana in 99 odb1, si cum am zis e posibil sa tragi mufa de la sonda lambda, sa mergi cu ea si 30km deconectata si tot sa nu se aprinda becul check engine.
unii uita sau nu stiu care e scopul sondei lambda - acela de a reduce poluarea(controlul O2-ului in emisii) - de a proteja catalizatorul - de al tine la temp optima de funct. a lui , insa intr-adevar exista situatii cand sonda lambda da semnal airea la ECU si acesta modifica amestecul de combustibil facandu-l prea sarac sau prea bogat si atunci mere naspa motorul din cauza ei.
deci cel mai bine mergi un pic cu mufa ei scoasa si spune=ne si noua cum s-a comportat
motorul tau nu are delco, cele 2 furtunase sunt, zice lumea de la canistra de carbon - ceva ca recircula vaporii de benzina din rezervor - admisie, verifica si furtunasele de vacum e fff imp ca ele sa nu fie infundate, rupte sau puse aiurea - poti avea relantiul nasol sau alte probleme, repet la tine cred ca e necesara si o curatire a clapetei de acc, eventual egr si ce am mai scris eu mai sus, plus clarificare probleme cu sonda lambda, din ce spui tu ai si catalizatorul cam dus daca nu a iesit bine co2-ul la itp,
unii uita sau nu stiu care e scopul sondei lambda - acela de a reduce poluarea(controlul O2-ului in emisii) - de a proteja catalizatorul - de al tine la temp optima de funct. a lui , insa intr-adevar exista situatii cand sonda lambda da semnal airea la ECU si acesta modifica amestecul de combustibil facandu-l prea sarac sau prea bogat si atunci mere naspa motorul din cauza ei.
deci cel mai bine mergi un pic cu mufa ei scoasa si spune=ne si noua cum s-a comportat
motorul tau nu are delco, cele 2 furtunase sunt, zice lumea de la canistra de carbon - ceva ca recircula vaporii de benzina din rezervor - admisie, verifica si furtunasele de vacum e fff imp ca ele sa nu fie infundate, rupte sau puse aiurea - poti avea relantiul nasol sau alte probleme, repet la tine cred ca e necesara si o curatire a clapetei de acc, eventual egr si ce am mai scris eu mai sus, plus clarificare probleme cu sonda lambda, din ce spui tu ai si catalizatorul cam dus daca nu a iesit bine co2-ul la itp,
lica27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
ByTzY
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut !
Am o vectra B an 96 X18xe 116 Cp..
Am avut o problema cu "motorasul pas cu pas" pe care l-am inlocuit...Am inlocuit bujiile ( imi scapa pe la garnitura capacului (axe cu came) ulei) si am zis ca e mai bine sa le schimb odata cu garnitura respectiva ( am pus bujii NGK 2 electrozi )...Acum dupa ce a disparut acea turatie neregulata de la "motorasul pas cu pas", imi da in nas in momentul in care am o retatie si viteza constanta...nu face mereu asa si nu face nici la o anumita turatie sau viteza ...face cand vrea benzina ei...
P.S "Motorasul este nou , clapeta acceleratie recent curatata , buji noi"
Va multumesc ! Astept orice sfat si orice idee
Am o vectra B an 96 X18xe 116 Cp..
Am avut o problema cu "motorasul pas cu pas" pe care l-am inlocuit...Am inlocuit bujiile ( imi scapa pe la garnitura capacului (axe cu came) ulei) si am zis ca e mai bine sa le schimb odata cu garnitura respectiva ( am pus bujii NGK 2 electrozi )...Acum dupa ce a disparut acea turatie neregulata de la "motorasul pas cu pas", imi da in nas in momentul in care am o retatie si viteza constanta...nu face mereu asa si nu face nici la o anumita turatie sau viteza ...face cand vrea benzina ei...
P.S "Motorasul este nou , clapeta acceleratie recent curatata , buji noi"
Va multumesc ! Astept orice sfat si orice idee
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut. Eu am o tot un Opel Vectra 1.6 16v 202.000km acceasi problema o am si eu ca 89dam. doar ca eu am curatat clapeta de acceleratie la un service. Faza e ca nu face tot timpu problema asta si n-am avut cum sa-i arat problema lu ala de la service.
Alte ideii? Schimbare consumabile? Filtru de benzina poate sa faca asta?
Alte ideii? Schimbare consumabile? Filtru de benzina poate sa faca asta?
alextvy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mtk_daniel
- *
- 22 mesaje
- din 19 Apr 2010
- Tigra 1999
- Dolj
mtk_daniel
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-31258
- *
- 33 mesaje
- din 15 Mar 2009
deleted-31258
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut !
Am avut aceeasi problema pe o Vectra B2 1.8 - 16v, cam aceleasi simptome : daca o luam incet mergea normal, cum ii dadeam in goarna se ineca si tragea in suturi, daca o lasam in relanti motorul mergea inecat + martorul de check engine aprins. La testul pseudo-agrafa imi dadea eroare pe bobina de inductie ( low voltage input ), pe diagnoza imi arata eroare bobina si rateu pe cilindrul 2. Am luat treburile incet si am schimbat intai bujiile ( am masina de 2.5 ani si nu le-am schimbat niciodata ), la schimbarea lor am observat ca ele de pe masina erau originale din 2001 . Dupa schimbarea acestora masina merge perfect !
Am avut aceeasi problema pe o Vectra B2 1.8 - 16v, cam aceleasi simptome : daca o luam incet mergea normal, cum ii dadeam in goarna se ineca si tragea in suturi, daca o lasam in relanti motorul mergea inecat + martorul de check engine aprins. La testul pseudo-agrafa imi dadea eroare pe bobina de inductie ( low voltage input ), pe diagnoza imi arata eroare bobina si rateu pe cilindrul 2. Am luat treburile incet si am schimbat intai bujiile ( am masina de 2.5 ani si nu le-am schimbat niciodata ), la schimbarea lor am observat ca ele de pe masina erau originale din 2001 . Dupa schimbarea acestora masina merge perfect !
razbooi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
razbooi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
mtk_daniel a scris:salut.am si eu o tigra din 99 motor x14xe si am aceasi problema,la plecare merge infundat dar dupe ce trece de 2000rpm isi revine.am curatat egr dar degeaba.mentionez ca nu mi se aprinde nici chck engine doar k am probleme in turatii mici .aveti idee ce ar putea fi?
sal....incearca sai cureti electrovalva de relanti
razbooi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
borcea_alexandru a scris:salut am si eu un bertone 2001 z18xe si in sarcina peste 2500 r.min apareau fluctuatii de turatie cand luam picioru de pe accereratie sau debraiam si asta doar in sarcina, dupa ce am curatat egr-ul si debitmetru facea la fel , am mai controlat senzorii de la axa cu came si de la arborele cotit iar cel de la axa cu came se pare ca nu isi mai facea treaba , ii scoteam mufa in mers la relantiu si nici o schimbare , l-am scos de tot nu imi mai apar fluctuatiile acelea dar in schimb la 4000r.min imi taie gazu, acum intrebarea mea este cam cat ar costa un senzor axa cu came si daca e posibil sa se strice ceva daca merg cu masina fara el cateva zile?
multumesc anticipat
sal ...eu lam schimbat si ma costat cam 100 E tot dar nu mia mai taiat gazu si nu se mai aprindea nimic la bord
multumesc anticipat
razbooi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
valutzu a scris:am un opel vectra b, an fabr 1996, motor de 1800 benzina, si mi se aprinde becul din bord, cel portocaliu, adica probleme motor, am bagat masina pe tester si mi a dat sensor ax cu came, am schimbat senzorul, dar degeaba, am verificat si cablul pana la calculatorul motor, e bun, simptoma e urmatoarea accelerez si cand ajunge la 4500 de turatii imi da in nas, si nici nu mi trage, daca iau contactul si l pun imediat se reseteaza si merge brici, are cineve vreo idee ce poate sa aiba? ca am ajuns la capatul rabdarii, astept un raspuns va rog frumos.
sal ...iai bornele de la baterie vreo 5 min....si poate mere mai bine ....eu asa mai fac
vatmanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
un ajutor daca e posibil va rog????? am luat de la cineva din italia un opel vectra b. in rmania la service am schimbat bielete, capete de bara, bielete antiruliu.....si cam tot din fata. ce tine de siguranta. dupa ce am plecat cu masina din service...la cativa chilometri parcursi sa aprins CECK si mesajul asta....in imagine. service auto inchisese si nu mia ramas decat optiunea voastra sa ma ajutati. multumesc frumos
LGLro
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2012
- Mesaj Privat