- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
exista intradevar masini care pe dyno scot mai multi cai decat zice talonul ... si exista masini care scot mai putin cai decat pe talon. Si dyno are o eroare de cativa cai (ca orice aparat de masura). Pentru ca testul sa fie cu adevarat relevant ar trebui folosit acelasi dyno si la 1.7 si la 2.0 dar ce legatura are asta cu ce vorbim noi aici? vorbeam de reprize 60-100 si 80-120 nu de cai
- mandeaandrei
- *
- 1 mesaje
- din 08 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Prahova
mandeaandrei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2008
- Mesaj Privat
Va salut cu respect si as dori sa-mi exprim si eu parerea intr-o discutie f. interesanta din punctul meu de vedere. In primul rand, pe kilometri de pagini aceasta discutie cred ca a cazut in ridicol, cu unele argumente penibile, insa dreptatea este pe undeva impartita...
De 6 ani sunt fericitul posesor al unei Astra G, 1.7DTI , fabricatie 2000 .. si am cunostinte solide de mecanica, precum si prieteni cu 2.0 DTI . Asa cum spunea cineva mai devreme cu cateva pagini, comparatia dintre cele 2 motoare nu se face in "care prinde mai rpd 100km/h, sau reprize 60-100 sau 80-120.
Cand am achizitionat aceasta masina la inceput, imi venea sa-i dau foc la scurt timp dupa.. de ce?... simplu.. abia tragea, abia urca... insa... cu timpul i-am dat de cap la toate capitolele:
- curatat toata admisia + EGR
- schimbat injectoarele LUCAS (scotea fum) cu DELPHI in stare exceptionala de la dezmembrari (400 ron / toate)
- debitmetru nou - original BOSCH (nu altceva !)
- schimbat senzor presiune chiuloasa (gratis de la dezmambrari cand am luat injectoarele)
- SCHIMBAT ECU Y17DIT cu Y17DT ! (alt raspuns la pedala, trage muuult mai bine la turatii mici, nu mai smuceste la aprox. 2.200 ture)
- refacut lipituri calculator pompa de injectie la D-l Mihai (... aka....1.7_dti_edition) - (mi s-a oprit in drum)
- remapare la D-l Mihai. La alegerea mea am optat pt. instalarea unei mape de peste 100CP (nu cu mult), care se simte... (cand m-am dus la dansul aveam ECU Y17DIT cu soft de 95-98CP). Momentan masina trage muuult mai bine.
- Metabond in ulei + Metabond in motorina ! (nu ma intereseaza parerile altora... stiu ce vorbesc... cine nu e de acord, sa nu-si puna).
Tot ce am enumerat mai sus nu reprezinta TUNING ! (exceptie SOFT-ul).. masina este cat se poate de normala, fara xenoane, praguri, folii, suspensii, si alte briz-brizuri...
Nu am pus-o pe DINO ca nu ma intereseaza cati cai sau ce cuplu are, nu am cronometrat-o, nu am filmuletz pe YOUTUBE. Masina o am pt. mine, nu pt. show-off de genul "a mea e mai mare ca a ta".
In aceste conditii NU MAI AM CE DISCUTA cu 2.0DTI, ASTRA H 1.7 CDTI - 101 CP si cu nimik din grupul VAG cu motoare de 1.9TDI - 105 CP. Pe DN1 am strans de-a lungul timpului o carutza de priviri lungi si disperate, uitandu-se cum pe fundul masinii mele scrie 1.7_DTI si el tot ramane in urma cu GOLF V, 1.9 , 105 CP (e frustrant , inteleg... )
Ideile ar fi :
- 1.7DTI STOCK nu se compara cu 2.0DTI STOCK !... NEVER !
- daca-i faci ce i-am facut eu... se inverseaza povestea atata timp cat 2.0DTI ramane STOCK ... INSA... 1.7DTI are asigurare + impozit mai ieftine decat 2.0DTI, chiar si in conditiile mele ... consuma nesimtit de putin..., piesele sunt mai ieftine in comparatie cu 2.0DTI.
THE BEST OF BOTH WORLDS !
Va salut si va doresc numai bine !
De 6 ani sunt fericitul posesor al unei Astra G, 1.7DTI , fabricatie 2000 .. si am cunostinte solide de mecanica, precum si prieteni cu 2.0 DTI . Asa cum spunea cineva mai devreme cu cateva pagini, comparatia dintre cele 2 motoare nu se face in "care prinde mai rpd 100km/h, sau reprize 60-100 sau 80-120.
Cand am achizitionat aceasta masina la inceput, imi venea sa-i dau foc la scurt timp dupa.. de ce?... simplu.. abia tragea, abia urca... insa... cu timpul i-am dat de cap la toate capitolele:
- curatat toata admisia + EGR
- schimbat injectoarele LUCAS (scotea fum) cu DELPHI in stare exceptionala de la dezmembrari (400 ron / toate)
- debitmetru nou - original BOSCH (nu altceva !)
- schimbat senzor presiune chiuloasa (gratis de la dezmambrari cand am luat injectoarele)
- SCHIMBAT ECU Y17DIT cu Y17DT ! (alt raspuns la pedala, trage muuult mai bine la turatii mici, nu mai smuceste la aprox. 2.200 ture)
- refacut lipituri calculator pompa de injectie la D-l Mihai (... aka....1.7_dti_edition) - (mi s-a oprit in drum)
- remapare la D-l Mihai. La alegerea mea am optat pt. instalarea unei mape de peste 100CP (nu cu mult), care se simte... (cand m-am dus la dansul aveam ECU Y17DIT cu soft de 95-98CP). Momentan masina trage muuult mai bine.
- Metabond in ulei + Metabond in motorina ! (nu ma intereseaza parerile altora... stiu ce vorbesc... cine nu e de acord, sa nu-si puna).
Tot ce am enumerat mai sus nu reprezinta TUNING ! (exceptie SOFT-ul).. masina este cat se poate de normala, fara xenoane, praguri, folii, suspensii, si alte briz-brizuri...
Nu am pus-o pe DINO ca nu ma intereseaza cati cai sau ce cuplu are, nu am cronometrat-o, nu am filmuletz pe YOUTUBE. Masina o am pt. mine, nu pt. show-off de genul "a mea e mai mare ca a ta".
In aceste conditii NU MAI AM CE DISCUTA cu 2.0DTI, ASTRA H 1.7 CDTI - 101 CP si cu nimik din grupul VAG cu motoare de 1.9TDI - 105 CP. Pe DN1 am strans de-a lungul timpului o carutza de priviri lungi si disperate, uitandu-se cum pe fundul masinii mele scrie 1.7_DTI si el tot ramane in urma cu GOLF V, 1.9 , 105 CP (e frustrant , inteleg... )
Ideile ar fi :
- 1.7DTI STOCK nu se compara cu 2.0DTI STOCK !... NEVER !
- daca-i faci ce i-am facut eu... se inverseaza povestea atata timp cat 2.0DTI ramane STOCK ... INSA... 1.7DTI are asigurare + impozit mai ieftine decat 2.0DTI, chiar si in conditiile mele ... consuma nesimtit de putin..., piesele sunt mai ieftine in comparatie cu 2.0DTI.
THE BEST OF BOTH WORLDS !
Va salut si va doresc numai bine !