Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Gelutzu, daca curge lichidul sunt 2 posibilitati : conducta fisurata (sau nu e stransa si pierde lichid), sau rulmentul, care este defect.Defectul consta in faptul ca garnitura pistonului din componenta rulmentului s-a stricat si nu mai etanseaza.De aceea a aparut problema cursei pedalei.Si din pacate, rulmentul nu se poate repara.Iti recomand un mecanic care are experienta, pt ca nu ar fi indicat sa il schimbe cineva care nu a mai facut acest lucru (gen : e ca la dacia, sau mai stiu eu ce).Rog colegii sa ma corecteze daca am gresit Very Happy
Succes.
Skip ads

  • smarcel1981

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Imi poate recomanda cineva un service in Cluj, unde sa pot sa imi schimb ambreiajul? Si inca o intrebare ce "brand" ar trebui sa imi pun? Masina mea este o Vectra B cu motor Z16XE. Merci
  • cody

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1600
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema eu sper sa nu fie ambreajul,dar acum nus ce ziceti si voi cand merg pe sosea si turez masina undeva peste 3000km aproape de 4000,se intampla o chestie interesanta,dupa ce schimb viteza masina se tureaza cam 1 sec 2 fara sa ii dea puterea pe care ar trebuii sa o dea dupa care isi revine,daca merg normal masina se comporta normal doar ca o data cu aceasta problema a mai aparut alta nu mai are vlaga mai deloc....!
  • smarcel1981

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat pana la urma ambreiajul. Pe masina era SACHS asa ca am pus tot aceeasi firma. Montajul a durat vreo 5 ore.


smarcel1981 a scris:Salut! Imi poate recomanda cineva un service in Cluj, unde sa pot sa imi schimb ambreiajul? Si inca o intrebare ce "brand" ar trebui sa imi pun? Masina mea este o Vectra B cu motor Z16XE. Merci

  • eyb
  • *
  • 6 mesaje
  • din 07 Jun 2009
  • Vectra 2001 2.0dti
  • Constanta
  • eyb

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut
el functioneaza pe baza lichidului de frana ,vezi daca scade nivelu
ar pute fi pompa de ambreiaj
multa bafta
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2009

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema pe 1 vctra b 2001 y 20 DTH.Acum vreo 3 luni am dat masina unui asa zis prieten iar a 2a zi cand am prornit-o se auzea un fel de suierat asa la motor .Nu mi-am dat seama exact de unde vine dar cert era ca daca putin de tot apasam ambreiajul acel suierat disparea .In mers nu era nici o problema cum nu este nici acum iar acel suierat nu a persistat decat vreo 2-3 zile dupa care nu a mai facut deloc.Problema e ca imi cam scade lichidul de frana din vasul de expansiune si pana acum pot sa spun ca am completat de vreo 2 ori cu lichid de fran pt ca ajungea la minim si cand apasam frana putin mai tare se aprindea in bord becul cu semnul exclamarii...ceva normal.Imi puteti spune va rog ce ar putea fi pt ca nu am probleme cu ambreiajul,dar tre sa completez la o perioada de o luna si jumatate sau doua lichidul de frana.Care ar fi cauza?multumesc anticipat.
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu o problema la ambreaj.Dimineata si nu numai pedala de la ambreaj a devenit foarte moale intra in viteza normal numai ca ambreajul tinea foarte jos,dupa cativa km si-a revenit iar ambreajul tinea normal la jumatatea cursei.Dupa cateva zile iar pedala a devenit moale intra greu in viteza,trebuie sa accelerez pe liber, tin schimbatorul tensionat iar cand turatia revine pe la 2000 rpm atunci intra in viteza.In marsalier pot baga doar cu motorul oprit altfel huruie.
Astazi dimineata am avut un chin pana s aplec din parcare,intr-a doua am reusit sa bag intr-un final si asa am mers pana la servici.Aproape sa ajung, ambreajul iar si-a revenit,pedala s-a intarit si merge normal. Este vorba de Vectra B 1996 motor x16xel. Ambreajul nu patineaza deloc in nici una din situatii.
Credeti ca e dus rulmentul de presiune? Va multumesc mult pentru pareri
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
CosmineLis a scris:Revin si eu cu o problema la ambreaj.Dimineata si nu numai pedala de la ambreaj a devenit foarte moale intra in viteza normal numai ca ambreajul tinea foarte jos,dupa cativa km si-a revenit iar ambreajul tinea normal la jumatatea cursei.Dupa cateva zile iar pedala a devenit moale intra greu in viteza,trebuie sa accelerez pe liber, tin schimbatorul tensionat iar cand turatia revine pe la 2000 rpm atunci intra in viteza.In marsalier pot baga doar cu motorul oprit altfel huruie.
Astazi dimineata am avut un chin pana s aplec din parcare,intr-a doua am reusit sa bag intr-un final si asa am mers pana la servici.Aproape sa ajung, ambreajul iar si-a revenit,pedala s-a intarit si merge normal. Este vorba de Vectra B 1996 motor x16xel. Ambreajul nu patineaza deloc in nici una din situatii.
Credeti ca e dus rulmentul de presiune? Va multumesc mult pentru pareri

Verifica rulmentul de presiune sau pana sa ajungi acolo vezi daca ai pierderi de lichid de frana...
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat nivelul e ok,oare cilindrul ala care impinge rulmentul sa piarda presiune?
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca scapa presiune ar trebui sa scada si nivelul de lichid...in fine,in orice caz dupa spusele tale e rulmentul de presiune dus... costa in jur de 7-800 lei...depinde de producator. Daca tot esti acolo verifica si placa+discul. Vei avea putin de munca daca nu dai motorul jos. Cutia nu iese daca nu slabesti "jugul" acela sau " H " cum i se mai spune. Spor!
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am mai descoperit ceva in seara asta...ca sa isi revina ambreajul trebuie sa fac vreo 7-8 pedale si e ca noua ...dupa cativa km iar se moaie .
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
O sa ramai cu ea pe camp fara ambreiaj... trust me, in curand nu se va mai amorsa singura si o sa ramai in viteza fara ambreiaj.

Fugi repede la rulment.

Sfat daca ramai in camp fii pregatit cu o sipca de lemn sa blochezi ambreiajul in podea se celalalt capat de scaunul soferului, si cu o inelara de 9 desfaci aerisitorul de la cutie. Repeti procedura si ai pedala cat sa ajungi pana acasa .
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ok..multumesc mult
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:O sa ramai cu ea pe camp fara ambreiaj... trust me, in curand nu se va mai amorsa singura si o sa ramai in viteza fara ambreiaj.

Fugi repede la rulment.

Sfat daca ramai in camp fii pregatit cu o sipca de lemn sa blochezi ambreiajul in podea se celalalt capat de scaunul soferului, si cu o inelara de 9 desfaci aerisitorul de la cutie. Repeti procedura si ai pedala cat sa ajungi pana acasa .

Asta daca are noroc...mi s`a intamplat sa functioneze de 2x si pt scurt timp...numai cat sa bag in treapta 1,cand sa bag a2a iar murise ambreiaju. Norocul meu este ca masina era in curtea service`ului. Deci...eu spun sa se grabeasca la rulment!
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ce-mi recomandati? Sa schimb tot kit-ul?Sau doar rulmentul?Cat ar ajunge tot kit-ul aveti idee?
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cati km ai cu masina? daca ai depasit 200.000 schimba tot. In orice caz,daca nu ai masina de noua si nu stii ce s`a schimbat la ea e posibil sa ai surprize. Poate vechiul proprietar a schimbat deja discul. Trebuie verificat...
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
are 225.000 in bord...reali cine stie cati...eu am facut cu ea 45.000 km de 2 ani de cand o am. Cat o fi tot kit-ul?
  • gabyhoadrea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut mandri (sau nu) posesori de vectra b.
Am si eu una diesel de 2l din 2001 si am si eu probleme cu ambreiajul. Pe scurt, de vreo 2 zile raman in mers fara pedala, nu mai pot schimba sau scoate din viteza decat daca opresc motorul. Am fost la un mecanic din sibiu si zicea ca pierd lichid pe la rulment si ca trebuie sa schimb rulmentul si odata cu acesta neaparat si kitul de ambreiaj. Ma intereseaza si pe mine ca pe tot omu' lovit de o asemenea napasta, daca stie cineva vreun mecanic bun pe la sibiu , dar care lucreaza " la pret de criza", si ma mai intereseaza de pe unde pot comanda mai ieftin rulment si kit si la ce pret. La manopera cam pe la ce pret ar trebui sa ma astept? Tip motor - Y20DTH, cutie F23.
Respect.
  • Luci Sefu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
CosmineLis a scris:Cat o fi tot kit-ul?

Acum o luna am schimbat si eu ambreajul original cu unul Sachs. Placa+Disc+Manopera(vreo 4-5 ore de munca)+completat lichide 1200Ron. Din ce mi-a explicat mecanicul rulmentul nu necesita inlocuire.
Bafta
  • madyc

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut.sunt posesor recent de opel vectra b x16xel. problema e urmatoarea: cand schimb viteza si dau drumu la ambreiaj si incep sa accelerez incepe sa dea nas sa se gatuie, dupa ce se gatuie accelereaza uniform si nu mai are nimic ,asta la fiecare viteza. am observat ca daca dau drumu la ambreiaj incet nu mai face asa.ce problema am?
multumesc pt eventualele raspunsuri.

multi km fara probleme va doresc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR