Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • aurelcalibra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Va salut.... am si eu o ne-lamurire. am o Calibra di 1992 cu motor xe si chiulasa de ne. de ceva vreme mi se inroseste galeria de evacuare atat de tare in cat imi topeste fisele.. are cineva idee oere care ar fi cauza ? Embarassed orice raspuns e bine venit . multumesc anticipat
Skip ads

  • B79KHR

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut vezi sa nu fie clapeta de aer de la debilmetru blocata....asa am patit si eu si ramase clapeta de la debilmetru inchisa
  • aurelcalibra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
B79KHR a scris:salut vezi sa nu fie clapeta de aer de la debilmetru blocata....asa am patit si eu si ramase clapeta de la debilmetru inchisa

am dat debitmetru jos . merg pe gpl si tot asa face. Rolling Eyes am uitat sa spun... imi da si rateuri pe esapament atunci cand reduc . posibil sa fie din distributie ? Crying or Very sad
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
distribuția , doar așa cred cã s-ar putea explica Crying or Very sad
  • ratoiu2001

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Asa cum zicea si claurs, cel mai probabil este distributia.Daca este sarita cu un dinte, de exemplu, o parte din ardere are loc in momentul in care se deschide supapa de evacuare si de aici si inrosirea galeriei. Cati km ai facut de cand ai schimbat distributia?
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sã întrebãm : problemele le ai de când ai montat chiulasa de c20ne ?
  • tonu_adrian

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
si eu am gpl pe calibra..imi dadea rateuri, se oprea etc..rezolvarea: fise bujii schimbate, noi noute bosch...ai grija cu gpl-ul, ca sa mearga bine aprinderea trebuie sa fie perfecta. Cat iti consuma pe gpl?

Cu cealalta problema..vezi poate ai catalizatorul infundat...zic si eu nu dati cu parul..
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
catalizatorul nu poate fi exclus
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
claurs a scris:distribuția , doar așa cred cã s-ar putea explica Crying or Very sad
daca cauza era distributia nu cred ca ar mai fi putut fi pornita masina. faza e ca tie pe evacuare iti iese flacara doar asa poti explica inrosirea evacuarii. mai e posibil sa ai returul infundat si toata benzina care iti vine din rezervor sa o arunce in abundenta in capul pistonul ....mai asculta si tu alte pareri de la colegii nostri poate a mai trecut cineva de faza asta si poti afla un raspuns concret.
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la un dinte sau 1/2 din dinte din cauza uzurii pornește .
este adevãrat cã nu se comportã ca și un motor perfect pus la punct ( vorbim aici de motoarele care nu au posibilitatea de a le da(lua) avans din delco )
  • aurelcalibra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
tonu_adrian a scris:si eu am gpl pe calibra..imi dadea rateuri, se oprea etc..rezolvarea: fise bujii schimbate, noi noute bosch...ai grija cu gpl-ul, ca sa mearga bine aprinderea trebuie sa fie perfecta. Cat iti consuma pe gpl?

Cu cealalta problema..vezi poate ai catalizatorul infundat...zic si eu nu dati cu parul..

am avut 16 valve .imi consuma 8 gpl iar cu 8 consumul sa ridicat la 10
  • aurelcalibra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Calibra 1992 20 xe 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ratoiu2001 a scris:Asa cum zicea si claurs, cel mai probabil este distributia.Daca este sarita cu un dinte, de exemplu, o parte din ardere are loc in momentul in care se deschide supapa de evacuare si de aici si inrosirea galeriei. Cati km ai facut
de cand ai schimbat distributia?

am vreo 1500 km. cu aceasta distributie
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
poate fi diferența de 8 valve , pentru cã în acest caz reacționeazã cu evacuare forțatã dupã ardere
  • The_maX20

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
daca masina nu mai trage bine si se inroseste galeria se poate sa fie mai mult ca sigur catalizatorul infundat...da-l jos si curatal cu jet puternic de aer si uita-te prin el.se vede daca sunt infundati fagurii aia.Daca vrei galerie de sfi serpisori ia leg cu mn mess:the_max20
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR