keryj
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Covasna
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Eu am reparat VectraC partea dreapta (ambele fetze usi, stalp tras, aripa fata, balamale, spoiler) cu 2500EUR. Dar toate le-am comandat pe original din Germana (600spoiler, 150aripa, 800ambele fetze usi). S-a adaugat 100EUR elementul de vopsit, plus manopera de trecut tot de pe usile rupte pe cele noi. A iesit aproape perfecta, singura problema era cantitatea mai mica de MICA din vopsea. De aceea si spun: nu vad mai mult de 1000EUR la asta, daca se umbla pe la dezmembrari. Mai mult e vopsitul si manopera decat piesele.
- stocariu
- ***
- 729 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
Problema e plafonul, care daca se umbla la el mai greu sa mai iasa bine, sa mai etanseze usile, se sprijina pe prea multi stalpi ca sa iasa perfect pe toti. si in plus e mult de vopsit la ea in rest. Probabil ca ar trebui vopsita toata. Poate ar merge mai degraba indreptat plafonul, daca nu sunt miscati stalpii, chiar daca o sa intre mai mult chit la el.
Oricum vad ca sunt multe solutii pe aici, le cantaresti si iti alegi tu varianta cere ti se pare cea mai accesibila. Iti urez succes sa alegi varianta cea mai buna si sa iti iasa bine.
Oricum vad ca sunt multe solutii pe aici, le cantaresti si iti alegi tu varianta cere ti se pare cea mai accesibila. Iti urez succes sa alegi varianta cea mai buna si sa iti iasa bine.
- cont-sters-34833
- **
- 156 mesaje
- din 30 Mai 2009
cont-sters-34833
- Mesaje scrise: 156
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2009
- Mesaj Privat
Bi0HAZARD
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- 22 VIN
- **
- 188 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
22 VIN
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
Bi0HAZARD
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- lapusteanu
- *
- 14 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Vectra 1996 1.8 16V
- Brasov
lapusteanu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 1.8 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
trebuie sa iei in calcul...o masina rasturnata va avea multe cheltuieli neasteptate...ai avut idee buna cu plafonul...pe un plafon chituit mai devreme sau mai tarziu va crapa chitul din cauza tensiunilor...nu stiu daca va rezista la a doua rasturnare...plus ca nush cum va iesi trapa la linie...trebuie pusa presa pe masina sa impingi stalpii daca e ceva...altfel poate crapa parbrizul...interior dat jos partial...vopsire integrala...niste piese de vectra mai am eu daca ai nevoie...cel mai recomandat este sa scapi de ea cumva dezmembrat/integral pentru ca vei baga in ea cat nu merita...
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
Voua vi se pare OK o masina la care a fost deformata structura de rezistenta? Eu am renuntat la o masina la care se deformase plafonul muuuuuult mai putin. Plafonul nu se indreapta, ci se schimba intotdeauna. Insa pentru a schimba plafonul decapitezi toata structura de rezistenta. Pentru ca tin la viata mea, eu nu m-as zgarci la bani reparand o masina dupa un asemenea accident.