- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Mi s-a aprins azi check engine-ul, nu-l bagam in seama (am o eroare P0704 la mufa de ambreaj de la pedala si nu am apucat sa ma uit la ea), dar s-a decuplat turbina asa ca am pus iar TECH2 pe ea si mi-a dat si eroarea P1125...
Am verificat Codurile generice de la http://www.obd-codes.com/tr...e_codes/index.php , dar am citit tot acolo ca cele care incep cu "1" dupa "P" sunt coduri de eroare specifice fabricantului...
Are cineva idee de unde pot lua explicatia codurilor de eroare pentru Opel, cele care incep cu P1XXX?
Am gasit ceva, dar pentru toate GM si nu stiu daca e acelasi lucru...
http://myweb.accessus.net/~...dtcobd2p.html#pow
P1125 - Accelerator Pedal Position (APP) System
Ce dracu o fi asta?
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Lun 24 Jul, 2006 10:33 pm
Am verificat Codurile generice de la http://www.obd-codes.com/tr...e_codes/index.php , dar am citit tot acolo ca cele care incep cu "1" dupa "P" sunt coduri de eroare specifice fabricantului...
Are cineva idee de unde pot lua explicatia codurilor de eroare pentru Opel, cele care incep cu P1XXX?
Am gasit ceva, dar pentru toate GM si nu stiu daca e acelasi lucru...
http://myweb.accessus.net/~...dtcobd2p.html#pow
P1125 - Accelerator Pedal Position (APP) System
Ce dracu o fi asta?
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Lun 24 Jul, 2006 10:33 pm
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
@gabib77, odata curat acel vacuum, a mai facut probleme ? Intreb pt ca si eu tocmai am trecut astazi prin experienta asta neplacuta. Rezolvata prin curatarea acestui vacuum (la Costel de la Union Motors/Timpuri Noi/Ferentari garaj FETRANS, poate-l cunoaste cineva si de pe aici). Partea proasta, am inteles ca nou costa 8 milioane !!!!
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum scrie in titlu am o problema cu pornirea turbine la 2000 rpm, adica nu mai porneste deloc.
Se simte de la 2000 cand incepe sa traga mai incet decat un ARO.
Am desfacut valva EGR (nu e sparta) si am curatat-o.
Nu se aprinde (nu s-a aprins) nici un bec in bord.
Solenoidul valvei EGR scoate un zgomot destul de ciudat
(un bazait destul de enervant care persista in unele cazuri cam 3 secunde dupa oprirea motorului).
Am incercat sa scot valva EGR din circuit (am scos furtunelul si l-am astupat - nimic).
Sa fie de vina solenoidul valvei EGR? Ce lagatura ar avea cu turbina?
Filtru de aer are cam 10.000 km. nu cred ca s-a imbacsit.
Mufa debimetru nu am dato jos inca. Sa fie de la el?
Nu scoate fum deloc. Motorul porneste la sfert. Nu nici o schimbare in mersul motorului.
Inca o chestie: Ce se poate intampla daca merg asa cu masina?
Adica mers prin oras vreo 3 zile pana ma duc cu ea la "doctor".
Masine este cea din semnatura.
Ultima modificare făcută de lupu_sandu la Mar 11 Sep, 2007 11:54 am, modificat de 2 ori în total
Se simte de la 2000 cand incepe sa traga mai incet decat un ARO.
Am desfacut valva EGR (nu e sparta) si am curatat-o.
Nu se aprinde (nu s-a aprins) nici un bec in bord.
Solenoidul valvei EGR scoate un zgomot destul de ciudat
(un bazait destul de enervant care persista in unele cazuri cam 3 secunde dupa oprirea motorului).
Am incercat sa scot valva EGR din circuit (am scos furtunelul si l-am astupat - nimic).
Sa fie de vina solenoidul valvei EGR? Ce lagatura ar avea cu turbina?
Filtru de aer are cam 10.000 km. nu cred ca s-a imbacsit.
Mufa debimetru nu am dato jos inca. Sa fie de la el?
Nu scoate fum deloc. Motorul porneste la sfert. Nu nici o schimbare in mersul motorului.
Inca o chestie: Ce se poate intampla daca merg asa cu masina?
Adica mers prin oras vreo 3 zile pana ma duc cu ea la "doctor".
Masine este cea din semnatura.
Ultima modificare făcută de lupu_sandu la Mar 11 Sep, 2007 11:54 am, modificat de 2 ori în total
- teodor
- **
- 395 mesaje
- din 31 Aug 2007
- Astra 2012 A14NET
- Bucuresti
teodor
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Verifica wastegate (solenoidul de comanda a capsulei pneumatice a turbinei). Daca turezi motorul pe loc si depasesti turatia la care intra turbo, trebuie sa se intareasca furtunul care merge de la intercooler la admisie. Scoate furtunasul ce intra in capsula de la turbo si vezi daca se simte vacuum pe el cand turezi motorul (iti mai trebuie un om la acceleratie). Daca da inseamna ca wastegate lucreaza. Apoi vezi daca, capsula de la turbo trage de parghia de comanda a turbinei (tot in turatie). Verifica bine furtunasele de racord pe circuitul turbinei (scoase si verificate sa nu aiba crapaturi).
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am fost la mecanic cu masina.
Verdict : "Sloenoid comanda Wastegate valve dus"
Unul nou 700 RON (adus din Germania)
Atat de mult sa fie?
Daca era de vina nu trebuia sa am vre-un cod de eroare specific (P1125 TC wastegate regulating valve - circuit malfunction)?
Singurul cod de eroare stocat era P0400: EGR System - flow malfunction.
Verdict : "Sloenoid comanda Wastegate valve dus"
Unul nou 700 RON (adus din Germania)
Atat de mult sa fie?
Daca era de vina nu trebuia sa am vre-un cod de eroare specific (P1125 TC wastegate regulating valve - circuit malfunction)?
Singurul cod de eroare stocat era P0400: EGR System - flow malfunction.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
De ce nu cauti la dezmembrari? O gasesti mai ieftin. Ca sa o probezi, trebuie alimentata cu 12V de la baterie si sufli pe una din gauri, daca trece, iar cand tai alimentarea, nu, inseamna ca e buna. Vezi pe masina ta, ce culori de fire vin in mufa ei, daca ai unul maron, inseamna ca acolo pui "minus"-ul bateriei. In schemele electrice Opel, culoarea maron este pusa numai la conductoarele de masa (minus).
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
"Daca era de vina nu trebuia sa am vre-un cod de eroare specific (P1125 TC wastegate regulating valve - circuit malfunction)?"
Da, daca defectul este pe circuitul electric, dar daca e pe cel vacuumatic nu mai ai. Vezi ca s-ar putea sa nu fie wastegate de vina, insist sa verifici circuitul pneumatic (in special racordurile) de la intrarea in wastegate si pina la capsula pneumatica de comanda a turbinei. Stiu o sa spui din nou ca ai suntat pneumatic valva, dar daca ai folosit alte furtunase sau racorduri nu e elocvent.
Da, daca defectul este pe circuitul electric, dar daca e pe cel vacuumatic nu mai ai. Vezi ca s-ar putea sa nu fie wastegate de vina, insist sa verifici circuitul pneumatic (in special racordurile) de la intrarea in wastegate si pina la capsula pneumatica de comanda a turbinei. Stiu o sa spui din nou ca ai suntat pneumatic valva, dar daca ai folosit alte furtunase sau racorduri nu e elocvent.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
romy_maxx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare natiune!Am si io un astra 2001 1.7dti motor 17ydth
Iata ce am patit! Am spalat motorul (mare prostie)dupa care la prima pornire mi s-a aprins Cheita.
Testul agrafa imi dadea eroarea P0335.
Am fost la service mi-a dat jos niste furtunase in ideea sa schimb senzorul crankshaft. Nu am schimbat senzorul ca nu l-a gasit mecanicul insa la repornire disparuse eroarea aceasta si mi-a aparut alta. Tot cu testul agrafa am aflat ca e P1125 pe cand testerul nu vede nici acum vreo eroare.
Masina merge deocamdata normal nu stiu pana cand.
Din ce am intuit eu nu e vreun senzor stricat ci cred ca e ECU sau calculatorul care comanda senzorii astia.
Asadar poate cineva sa ma ajute cu o reparatie la ECU sau o diagnoza profesionista sau macar cu vreun sfat. Sau poate cineva vrea sa cumpere un opel astra cu aceasta eroare.?!?!?! Ca m-am saturaaaaatttt de mofturile ei!
Iata ce am patit! Am spalat motorul (mare prostie)dupa care la prima pornire mi s-a aprins Cheita.
Testul agrafa imi dadea eroarea P0335.
Am fost la service mi-a dat jos niste furtunase in ideea sa schimb senzorul crankshaft. Nu am schimbat senzorul ca nu l-a gasit mecanicul insa la repornire disparuse eroarea aceasta si mi-a aparut alta. Tot cu testul agrafa am aflat ca e P1125 pe cand testerul nu vede nici acum vreo eroare.
Masina merge deocamdata normal nu stiu pana cand.
Din ce am intuit eu nu e vreun senzor stricat ci cred ca e ECU sau calculatorul care comanda senzorii astia.
Asadar poate cineva sa ma ajute cu o reparatie la ECU sau o diagnoza profesionista sau macar cu vreun sfat. Sau poate cineva vrea sa cumpere un opel astra cu aceasta eroare.?!?!?! Ca m-am saturaaaaatttt de mofturile ei!
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat