remusnrs
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
remusnrs
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Atata timp cat nu folosesti ceva care sa bage aer fortat in motor, adica sa creeze suprapresiune pe langa cea creata de depresiunea din cilindrii pe timpul de admisie, nu se intampla nimic (practic tot cantitatea aia de aer intra). O imbunatatire daca vrei o poate aduce un traseu scurtat de admisie al aerului, fara striatii, combinat cu un filtru sport-castigul insa e minim cu consecinte nasoale pe termen scurt (zgomot mai mare-mai ales la diesel) si lung (particule potential daunatoare mai multe aparute in motor datorita elementului filtrant mai putin restrictiv)
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:
*
Daca ar fi fost eficace marii constructori l-ar fi folosit DEJA, mai vrei si alt argument
botosu a scris:
... si cu argumente....
Johnny Bravo a scris:Este un bull shit
... si cu argumente....
*
Daca ar fi fost eficace marii constructori l-ar fi folosit DEJA, mai vrei si alt argument
da! unul tehnic...
... dar stai linistit nu te obosi, m-a mai luminat (DEJA) Inigineru ... mie imi scapase partea cu diferenta de presiuni .
cat despre "marii constructori", pana sa se inventeze cuiul, marii constructori de garduri erau ocupati cu sfoara...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
" An emissions lab, licensed by the EPA, conducted tests on non-moving vortex generators that produced results as high as 20 horsepower and 24% increases in mileage. Other independent studies yielded results as high as 35 HP and 31% MPG.* "
Cred ca orice comentariu "tehnic" e inutil... Daca pui doua dispozitive in serie, rezervorul ar trebui sa nu se gleasca niciodata, cu trei, ar trebui sa se umple la loc...
Cred ca orice comentariu "tehnic" e inutil... Daca pui doua dispozitive in serie, rezervorul ar trebui sa nu se gleasca niciodata, cu trei, ar trebui sa se umple la loc...
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- corsa1.2tw
- **
- 138 mesaje
- din 01 Apr 2006
- Corsa 2005 Z12XEP
- Bucuresti
corsa1.2tw
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
bull shit. nu exista asa ceva vrei viteza, putere, drift, bagi benzina. vrei sa uiti unde e benzinaria, mergi ca mosneagu pe banda 1, pana iti faci treaba, n-ai ce sa cauti la liniute, si cand vii la intalnirea clubopel nu poti sa pleci cu burnout nu ca..esti sofer prost, pt ca nu scartzaie masina
da, de acord, consumurile vor fi diminuate din cauza tehnologiilor foarte noi. DAR the basic idea asta e: vrei putere, pui benzina. clar!
da, de acord, consumurile vor fi diminuate din cauza tehnologiilor foarte noi. DAR the basic idea asta e: vrei putere, pui benzina. clar!
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
botosu a scris:
... si cu argumente....
Johnny Bravo a scris:Este un bull shit
... si cu argumente....
Pai gandeste-te si tu. Chestia aia este o morisca ce se pune undeva la admisie. Motorul se chinuie sa traga aer, pe teava e morisca asta care incepe sa se invarta (probabil) de la presiunea cu care e tras aerul. Nu iti dai seama ca motorul va face un efort suplimentar pentru a aduce acelasi volum de aer in conditiile in care admisia e partial obturata de morisca aia? Nu face decat sa obtureze. ATAT!!!
remusnrs
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat