- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Acum vreo 2 saptamani am schimbat uleiul si lichidul de racire, ambele erau la nivel optim. Pierderi de lichid de racire aveam dinainte, si suspectam un colier pe care l-am inlocuit. Dupa 1 saptamana, cand am verificat nivelul ambelor, am constatat ca nivelul antigelului scazuse cu cca 500 ml iar nivelul uleiului la joja era peste maxim (desi au fost pusi doar 4.5 l de ulei, exact cat trebuie si cat pusesem anterior fara probleme).
Este posibil sa se fi scurs din lichidul de racire in ulei ? Daca da, ce as putea sa verific inainte sa o duc la un service? Mentionez ca nu pare sa existe ulei in lichidul de racire...
Este posibil sa se fi scurs din lichidul de racire in ulei ? Daca da, ce as putea sa verific inainte sa o duc la un service? Mentionez ca nu pare sa existe ulei in lichidul de racire...
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
daca ajunge antigel in ulei sigur iti dai seama ca ceva nu e in regula:
- cand te uti la uleiul de pe joja ar trebui sa fie ca o pasta;
- in borcanul cu lichid ai vedea urme de ulei;
- motorul la rece s-ar auzi mai zgomotos un timp.
uita-te dupa pete pe furtune, radiator, antigelul lasa urme in urma pt un timp. apoi porneste motorul si lasa-l sa mearga pana se incalzeste bine radiatorul: observa daca apar vapori/aburi
- cand te uti la uleiul de pe joja ar trebui sa fie ca o pasta;
- in borcanul cu lichid ai vedea urme de ulei;
- motorul la rece s-ar auzi mai zgomotos un timp.
uita-te dupa pete pe furtune, radiator, antigelul lasa urme in urma pt un timp. apoi porneste motorul si lasa-l sa mearga pana se incalzeste bine radiatorul: observa daca apar vapori/aburi
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Fum nu scoate mai deloc, si cand scoate (la rece) nu este alb
- Motorul cateodata e zgomotos aleator(nu neaparat la rece, suspectez altceva)
- Uleiul pe joja pare normal, transparent-negricios
- In borcanul cu lichid nu pare sa fie nici o urma suspecta de ulei
- Masina are putere normala... nu observ o scadere a puterii nici cand e zgomotoasa...
Dar totusi, cum a crescut nivelul uleiului ?
- Motorul cateodata e zgomotos aleator(nu neaparat la rece, suspectez altceva)
- Uleiul pe joja pare normal, transparent-negricios
- In borcanul cu lichid nu pare sa fie nici o urma suspecta de ulei
- Masina are putere normala... nu observ o scadere a puterii nici cand e zgomotoasa...
Dar totusi, cum a crescut nivelul uleiului ?
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
Oi avea tu niste pitici pe la motor .
Oricum simptoma de apa in ulei sau ulei in apa se datoreaza cel mai des de la garnitura de chiulasa. La dieseluri e boala grea asta; cum se incinge putin mai mult decat normal motoru a si ars garnitura de chiulasa; dar ar trebui sa vezi urme de: antigel in ulei- pe joja sau dand uleiu afara, ulei in antigel - in vasu de expansiune.
Poate sa fie si chiulasa sau blocu motor fisurat dar nu prea cred; astea se intampla de la frig sau de la montaj prost (in cele mai multe cazuri).
Bafta si sa ne tii la curent
Oricum simptoma de apa in ulei sau ulei in apa se datoreaza cel mai des de la garnitura de chiulasa. La dieseluri e boala grea asta; cum se incinge putin mai mult decat normal motoru a si ars garnitura de chiulasa; dar ar trebui sa vezi urme de: antigel in ulei- pe joja sau dand uleiu afara, ulei in antigel - in vasu de expansiune.
Poate sa fie si chiulasa sau blocu motor fisurat dar nu prea cred; astea se intampla de la frig sau de la montaj prost (in cele mai multe cazuri).
Bafta si sa ne tii la curent
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- humita1973
- *
- 2 mesaje
- din 15 Mar 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
humita1973
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut, vreau o sugestie. Detin un opel astra, motor Y17 DT, fabricat in anul 2000. In decembrie am observat ca a crescut nivelul in baie, am schimbat garnitura de chiuloasa si aceeasi problema, am luat o chiuloasa SH, de pe un motor functional si tot intra antigel in baie.
Va rog sa-mi spuneti daca pe la racitorul de ulei poate intra antigel in baie, sau pe unde altundeva.
Va rog sa-mi spuneti daca pe la racitorul de ulei poate intra antigel in baie, sau pe unde altundeva.
- deleted-29357
- **
- 80 mesaje
- din 04 Feb 2009
deleted-29357
- Mesaje scrise: 80
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
humita1973 a scris:Salut, vreau o sugestie. Detin un opel astra, motor Y17 DT, fabricat in anul 2000. In decembrie am observat ca a crescut nivelul in baie, am schimbat garnitura de chiuloasa si aceeasi problema, am luat o chiuloasa SH, de pe un motor functional si tot intra antigel in baie.
Va rog sa-mi spuneti daca pe la racitorul de ulei poate intra antigel in baie, sau pe unde altundeva.
Va rog sa-mi spuneti daca pe la racitorul de ulei poate intra antigel in baie, sau pe unde altundeva.
Dar in antigel ai ulei?
- humita1973
- *
- 2 mesaje
- din 15 Mar 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
humita1973
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-29357
- **
- 80 mesaje
- din 04 Feb 2009
deleted-29357
- Mesaje scrise: 80
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat