Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua.....am si eu o dilema la care sper sa gasesc rezolvarea aici.....e vorba despre pompa de injectie a unui opel vectra c 2000dti din 2002. Am avut probleme cu ea si am hotarat sa o schimb cu una SH. aici intervin problemele....unii spun ca e important doar term de cod al pompei care la mn e 204 si dak astea coincid pompa ar trebuii sa functioneze perfect. Altii sunt de parere ca nu e imp codu pompei la vectra c ci trebuie facuta o resoftare chestia cu imobilizatoru.....si ca mai trebuie un cod login al pompei. Ma lamureste si pe mn cineva? Confused multumesc mult!
Skip ads

  • ygrec

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu sunt foarte expert dar de cateva zile m-am confruntat cu un coleg de forum cu aceeasi problema la un vectra b2, i-am vandut eu o pompa lui si spunea ca, daca coincide codul si are coputerul pompa ar trebui sa mearga bine!de verificat se verifica doar la bucuresti la reprezentanta bosch o ataseaza ei la aparate si ti-o verifica daca este perfect functionala sau nu si iti ofera ceva certificat sa ateste daca este buna sau nu! ai putut sa o cumperi direct defecta.. atentie! sper sa iti rezolvi problema. respecte!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ideea e ca eu ink nu am cumparat pompa pt ca am vrut sa ma informez mai intai pt a nu face o greseala care sa ma coste mai tarziu.....am inteles totusi ca e o diferenta din punctu asta de vedere intre vectra b si vectra c.....nust dak si vectra b au acelasi imobilizator de care spuneam la vectra c....ms mult!
  • ygrec

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu nimic de imobilizator, dar daca nu ai luato inca incearca sa vb cu potentialul vanzator sa o trimita la capitala sa o testeze baietii la reprezentanta, o sa primeasca un certificat doveditor ca este buna daca este daca nu o lista cu defectiunile si asa sti sigur ce cumperi, ca ar fi nasol s adai niste banuti pe ceva stricat gata!
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ai defect mecanic sau electronic la pompa?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pt acest tip de pompa nu exista stand pt verificare.
Trebuie resetata pt a o pune pe alta masina exact ca orice ecu;deci daca nu e deja,trebuie stiut codul vechi si cel nou,al masinii;in plus,daca se schimba tipul masinii trebuie si resoftata.
Prin resoftare acest gen de pompa 'cu 2 mufe' (PSG 16) merge pusa pe orice tip,nu trebuie neaparat sa corespunda acea serie ca la cele 'cu o mufa' (PSG 5)
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ms 1.7 dti .....deci inseamna ca eu pot sa iau orice pompa indiferent dak nu are aceeasi term de cod si sa o pun pe vectra meu c?....ideea e sa fie cu 2 mufe mari....si unde fac resoftarea si aprox cat ma mai costa?....vorbeam cu cineva care are o asemenea pompa si imi spunea ca el imi da si codul pompei.....adik asta implik faptu ca nu ma mai costa atat la resoftare..? sau?...ms mult!....pt cristi_bv...defectiunea pompei mele e de natura electronik ....ceva cu senzoru de pozitie al axului pompei ...deci posibil tot calculatoru...ms!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cod inseamna cel de pe car pass,un fel de parola
resoftare inseamna inlocuirea softului,exact ca la o remapare
se poate face doar cu tech2 original,adica asa cum gasiti la reprezentante;pe aici costa cam 35-40 euro
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ms mult 1.7 dti acu am inteles care e ideea.....maine trebuie sa ma reinteresez de pompa....salll
  • padre_ady_88

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:ideea e ca eu ink nu am cumparat pompa pt ca am vrut sa ma informez mai intai pt a nu face o greseala care sa ma coste mai tarziu.....am inteles totusi ca e o diferenta din punctu asta de vedere intre vectra b si vectra c.....nust dak si vectra b au acelasi imobilizator de care spuneam la vectra c....ms mult!

e diferenta ca de la cer la pamant intre vectra b si c! pompele de vectra c trebuie adaptate de pe masina "donatoare" pe masina primitoare chiar daca codurile coincid! eu am cumparat motorul cu tot cu pompa, tablou de sigurante motor ,gheie cu cip ....... etc sa nu mai fac adaptarea p masina mea si TOTAL ESEC , sta mai bn de 6 luni! dk a mai patit cnv asa cv si a rezolvat as fi recunascator sa stiu dk a mai rezolvat-o si cum
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR