- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- **
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- **
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
thunder rock a scris:
Glumeam Strict geometric ma refeream la parametrul INALTIME.
stelea a scris:Pai si ce, se modifica geometria functie de inaltimea centrului de greutate?
.
.
Glumeam Strict geometric ma refeream la parametrul INALTIME.
salut,
intrebare?
in conditiile in care montezi sa zicem un body lift de 2 sau de 3 pentru a pastra aceasi parametrii ai masinii nu ar trebui montate flanse distantiere la roti
cu stima,
costinel
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
gtdflorin a scris:
cu body liftul este in felul urmator:sunt 6 distantieri din otel de 120mmx50mm care intra intre caroserie si sasiu.
astea le-am facut la mine la atelier ,si nu este mare smecherie.caroseria este prinsa de sasiu cu 6 suruburi care se desfac apoi se desprinde caroseria cu 2 cricuri si cu mare atentie (vezi conducte ,cabluri daca este cazul de prelugiri si la cuplajul volanului/cutia de viteza)
se introduc distatierele intre sasiu si caroserie ,se monteaza la loc suruburile si asta este un body lift in mare.
apoi geometria de facut .ce te intereseaza mai exact?
florin_darabut a scris:Sunt interesat eu de bodylift.Pret?
cu body liftul este in felul urmator:sunt 6 distantieri din otel de 120mmx50mm care intra intre caroserie si sasiu.
astea le-am facut la mine la atelier ,si nu este mare smecherie.caroseria este prinsa de sasiu cu 6 suruburi care se desfac apoi se desprinde caroseria cu 2 cricuri si cu mare atentie (vezi conducte ,cabluri daca este cazul de prelugiri si la cuplajul volanului/cutia de viteza)
se introduc distatierele intre sasiu si caroserie ,se monteaza la loc suruburile si asta este un body lift in mare.
apoi geometria de facut .ce te intereseaza mai exact?
Atit spun - AI MARE GRIJA CE FACI-caruseria se prinde in mai mult de 6 puncte de sasiu la Frontera A lunga sunt 12 puncre si la cea surta 10.
Orice ridicare mai mult de 30 mm creaza mari probleme.Si sper sa nu faci cea mai pare prostie sa dai jos bucsile care sint de ja din fabrica pe masina ele sunt elastice distantierele nu trebuie sa inlocuiasca si aceste bucse.AI GRIJA CE SURUBURI FOFLOSESTI. Trebui puse suruburi cu duritatea materialului minim10.9 eu am folosit suruburi de chiuloasa.
gri
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Frontera 2000 XT22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
Pãrerea mea........
Cea mai bunã înãlþare este da la Calmini (costã peste 1.000 de dolari în S.U.A.).
Echivalentul Fronterei, model peste 98 ºi sport este Isuzu Amigo/Rodeo sport.
Pentru cine nu ºtie www.calmini.com
Cea mai bunã înãlþare este da la Calmini (costã peste 1.000 de dolari în S.U.A.).
Echivalentul Fronterei, model peste 98 ºi sport este Isuzu Amigo/Rodeo sport.
Pentru cine nu ºtie www.calmini.com
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ai dreptate asa ar fi ideal problema este ca Frontera nu este 100% identica Rodeo, deci se aruca manii pe fereastra, eu la masina mea am body lift de 30mm facut de mine si chit de inaltare de la OME cu care am mai ridicat-o cu 50mm.Ideal ar fi asa cum spui tu din pacate nu se poate.Nu poti cumpara pentru frontera ceva fauct exclusiv pentru rodeo daca s-ar fi potrivit ar fi specificat pe sait producatorul.
gri
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Frontera 2000 XT22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
Eu nu am studiat problema prea mult, dar ce nu se potriveºte cu AMIGO?
ªi dacã nu cer prea mult dã-mi te rog mai multe detalii despre înãlþarea maºinii tale!
Menþionez cã a mea este modelul B dupã 1998 X22DTH.
La înãlþarea caroseriei de pe ºasiu ai adãugat la tampoanele iniþiale sau......................?
Iar la ridicarea totalã a maºinii ai schimbat braþele?
A mea este înãlþatã cu 4 cm din flanºe (oþel) pe spate adãugate sub arcuri spate ºi din bãrile de torsiune pe faþã (+ înãþarea tampoanelor braþe faþã ºi punte spate) pt. curbe!
Dã-mi te rog un site pentru suspensii OME.
ªi dacã nu cer prea mult dã-mi te rog mai multe detalii despre înãlþarea maºinii tale!
Menþionez cã a mea este modelul B dupã 1998 X22DTH.
La înãlþarea caroseriei de pe ºasiu ai adãugat la tampoanele iniþiale sau......................?
Iar la ridicarea totalã a maºinii ai schimbat braþele?
A mea este înãlþatã cu 4 cm din flanºe (oþel) pe spate adãugate sub arcuri spate ºi din bãrile de torsiune pe faþã (+ înãþarea tampoanelor braþe faþã ºi punte spate) pt. curbe!
Dã-mi te rog un site pentru suspensii OME.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
La Frontera B nu stiu cum este,oricum ceea ce ai facut tu este destul de ok dar nu in totalitate.Cel mai bine este sa faci body lift adica sa adaugi la distantierele de la caruserie alte distantiere,parerea mea ca mai mare de 30mm nu merita ca dai de alte belele. Cu cat se face inaltarea mai mare adica peste 50mm apar probleme incepind cu conducta de umplere la rezervor pina la maneta de schimbat viteze,sau cu viscocuplajul.
danuts
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
i_o_n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2007
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
Tot citind pe-aici, am inteles urmatoarele: nu se recomanda inaltarea caroseriei cu mai mult de 3 cm, se vor folosi suruburi de duritatea materialului mare (chiuloasa), Frontera A Sport are 10 puncte de prindere.
Scenariul A:
A1. de unde cumpar flansele si suruburile?
A2. recomandati-mi un service (cat mai aproape de Pitesti) care monteaza flansele.
Scenariul B:
B1. am posibilitatea sa le "fabric" in regie proprie.
B2. am posibilitatea sa le montez
Marea problema: unde sunt cele 10 prinderi? - asta in cazul ca o fac singur, sa nu risc sa distrug ceva pe-acolo...
Weekend placut tuturor!
Scenariul A:
A1. de unde cumpar flansele si suruburile?
A2. recomandati-mi un service (cat mai aproape de Pitesti) care monteaza flansele.
Scenariul B:
B1. am posibilitatea sa le "fabric" in regie proprie.
B2. am posibilitatea sa le montez
Marea problema: unde sunt cele 10 prinderi? - asta in cazul ca o fac singur, sa nu risc sa distrug ceva pe-acolo...
Weekend placut tuturor!
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salut kriu, am gasit doar 8 prinderi.... adica mecanicul... si mi-a spus ca-i trebuie 8 flanse de 60 x 60 x 30 mm cu gaura centrala metric 12 sau daca am posibilitatea sa debitez metalul pe rotund, fi 60 cu gaura centrala metric 12. Este corect? Unde ar fi celelalte 2 prinderi mai greu de observat? Multumesc pt raspuns!
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
- klavs
- **
- 232 mesaje
- din 23 Apr 2013
- Vectra 2008 Z20NET
- Arges
klavs
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2013
- Mesaj Privat
- florin_darabut
- **
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat