- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
Vinti a scris:In primu rand bine ai venit in club
- nu ne-ai zis ce masina ai, ce motorizare..... ai putea sa faci aici o prezentare a masinii https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1
- cat despre problema ta habar n-am ce ar putea sa aiba masina ta, asteapta un pic sa se trezeasca colegii totusi e 03:47 AM
- nu ne-ai zis ce masina ai, ce motorizare..... ai putea sa faci aici o prezentare a masinii https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1
- cat despre problema ta habar n-am ce ar putea sa aiba masina ta, asteapta un pic sa se trezeasca colegii totusi e 03:47 AM
Salut. Opel Astra G 1.6 16v tip motor z16xe
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curata EGR https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
L-am curatat cu carbosolv,am curatat clapeta de acceleratie,chiar nu stiu ce sa-i mai fac.sunt zile cand merge fara pb si sunt zile cand se opreste de 10 ori in mers.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curatarea se face cu impulsuri, daca tija are joc mare iti cumperi altul.
Revin cu o intrebare.Am citit un post de`al dvs in care scrie ca iarna uleiul 10w40 la motorul z16xe poate gripa egr si afuma sondele lambda.Eu am 200 mii km cu masina mea si un alt propietar de Opel Astra mi`a spus sa bag 15w40 ca e mai gros ptr nr km mei,deci eu in motor am 15w40 si adevarul este ca a inceput sa`mi faca figuri cu opritul motorului in mers si cu aparutul unei erori de la sonda lambda de cand s`a lasat frigul. Plus de asta il si mananca f repede .Astept un sfat si o parere din partea dvs.Multumesc
- Andrei WPX
- **
- 468 mesaje
- din 12 Dec 2009
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Andrei WPX
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curatarea se face cu impulsuri, daca tija are joc mare iti cumperi altul.
Salut.Va adresez o intrebare.La motorul meu z16xe se poate pune un catalizator universal dupa cel original al masinii si sa prelungesc sonda lambda 2 ?astfel incat sa am eficienta si sa nu mi mai apara erori in bord ?multumesc
taxiboy
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
15W40 ?! esti in toate mintile ? nu te supara ca te intreb asa insa poate iti revii. producatorul recomanda 5W40 cu anumite specificatii ! retine aspectul asta.."cu anumite specificatii". in concluzie, nu toate uleiurile 5W40 sunt ok pt opel. trebuie! sa repecte macar norma asta : GM-LL-A-025/GM-LL-B-025 (unde A-ul inseamna benzina si B-ul inseamna diesel). 15W40-ul tau este un fel de..marmelada? pt motor (cel putin in acest sezon). mergi pe 5W40 cu GM-LL-A-025 si nu vei da gres.
eu am scos catalizatorul de ceva mai multa vreme ca tine. am refacuta si evacuarea complet (custom inox de la gal.evac. si pana la ultima toba). doar o toba mai mica sport pe post de itnermediara si un una mai mare sport ca finala. imi urca mai repede ca inainte in ture. si am castigat sus la ture mari. pe autostrada zvacneste chiar si intr-a 5-a. in schimb am pierdut ceva la ture joase. cred ca trebuie sa curat si eu EGR-ul pt ca sunt momente in care imi da in nas usor. EGR-ul coroborat cu sonda 2 care e intoxicata cu gazele nefltrate de catalizatorul lipsa. cu mici modificari iti poti pune cat universal. insa sunt multe de luat in seama. daca cele 2 caturi insumate au o eficienta mai mare decat cea calculata de producator atunci iar vei innebuni a 2-a sonda. in plus vei restrictiona si mai mult evacuarea gazelor si vei schimba presiunile din sistemul de evacuare. asta nu poate duce decat la mai rau. poti incerca sa tai vechiul cat chiar de la buza superioara (acolo unde se imbina cu corpul gal.evac.). apoi poti lua un cat univ. rotund cam de acelasi diametru si il grefezi acolo. racordarea la esapament va mai insemna o mica modificare. teretic este posibil. depinde de tine. stima.
ps: fii sigur ca mersul motorui este influentat considerabil de valorile citite de sonda 2.
pps: eu mi-am luat cotele vechii gal.evac. si o voi face din inox. deja am taiat catul de la buza superioara si il voi grefa pe noua gal.evac. catul este impecabil. eu l-am dat jos pt ca eram cuprins de frenezia tuning-ului. insa exista o realitate crunta nu poti astepta minuni de la un motor de 1.6 aspirat normal. minunile apar doar cu investitii de 2000/2500 + euro (pistoane forjate-alezate,biele forjate,axe came cu timpi agresivi,chiuloasa modificata,cold air intake,injectoare debit marit,eventual injectie apa/alcool in admisie,pompa benzina presiune mare,soft custom,eventual electronica schimbata..cam astea imi vin in minte acum)
eu am scos catalizatorul de ceva mai multa vreme ca tine. am refacuta si evacuarea complet (custom inox de la gal.evac. si pana la ultima toba). doar o toba mai mica sport pe post de itnermediara si un una mai mare sport ca finala. imi urca mai repede ca inainte in ture. si am castigat sus la ture mari. pe autostrada zvacneste chiar si intr-a 5-a. in schimb am pierdut ceva la ture joase. cred ca trebuie sa curat si eu EGR-ul pt ca sunt momente in care imi da in nas usor. EGR-ul coroborat cu sonda 2 care e intoxicata cu gazele nefltrate de catalizatorul lipsa. cu mici modificari iti poti pune cat universal. insa sunt multe de luat in seama. daca cele 2 caturi insumate au o eficienta mai mare decat cea calculata de producator atunci iar vei innebuni a 2-a sonda. in plus vei restrictiona si mai mult evacuarea gazelor si vei schimba presiunile din sistemul de evacuare. asta nu poate duce decat la mai rau. poti incerca sa tai vechiul cat chiar de la buza superioara (acolo unde se imbina cu corpul gal.evac.). apoi poti lua un cat univ. rotund cam de acelasi diametru si il grefezi acolo. racordarea la esapament va mai insemna o mica modificare. teretic este posibil. depinde de tine. stima.
ps: fii sigur ca mersul motorui este influentat considerabil de valorile citite de sonda 2.
pps: eu mi-am luat cotele vechii gal.evac. si o voi face din inox. deja am taiat catul de la buza superioara si il voi grefa pe noua gal.evac. catul este impecabil. eu l-am dat jos pt ca eram cuprins de frenezia tuning-ului. insa exista o realitate crunta nu poti astepta minuni de la un motor de 1.6 aspirat normal. minunile apar doar cu investitii de 2000/2500 + euro (pistoane forjate-alezate,biele forjate,axe came cu timpi agresivi,chiuloasa modificata,cold air intake,injectoare debit marit,eventual injectie apa/alcool in admisie,pompa benzina presiune mare,soft custom,eventual electronica schimbata..cam astea imi vin in minte acum)
kastra
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Olt
- Masina: Astra Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Curatarea se face cu impulsuri, daca tija are joc mare iti cumperi altul.
salut!....am si eu o problema la un astra h 1,9 cdti 120 cai...pe scurt...am mers cu masina fara catalizator aproape 1 luna...dupa care,ieri, in mers...s-a turat motorul singur la vreo 5000 de ture n-am mai putut sa-l opresc aproape 1 minut,dupa care s-a oprit singur...am tractat masina pana la un prieten la garaj unde am gasit vreo 5 litri de motorina cu ulei in baie...iar acum nu mai porneste sub nici o forma !pareri?!?!am pus testerul pe ea si mi-a dat cod 0090 respectiv fuel pressure regulator 1-open circuit...cauza probabila-wiring open circuit,fuel metering selenoid,ecm
- cristi_1982
- *
- 16 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Corsa 2003 z10xe
- Alba
cristi_1982
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,374 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
cristi_1982 a scris:Buna,am si eu un opel corsa z10xe si mi s-o aprins un bec la bord cel galben (sub forma de robinet)dar masina functioneaza normal.Azi am curatat throttle body si nu s-a intamplat nimic.Ce trebuie sa fac?
Prima data debitmetru trebuie verificat, daca poti cu altul bun...
daca nu, EGR-ul trebuie curatat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristi_1982
- *
- 16 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Corsa 2003 z10xe
- Alba
cristi_1982
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
kikici
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
taxiboy a scris:15W40 ?! esti in toate mintile ? nu te supara ca te intreb asa insa poate iti revii. producatorul recomanda 5W40 cu anumite specificatii ! retine aspectul asta.."cu anumite specificatii". in concluzie, nu toate uleiurile 5W40 sunt ok pt opel. trebuie! sa repecte macar norma asta : GM-LL-A-025/GM-LL-B-025 (unde A-ul inseamna benzina si B-ul inseamna diesel). 15W40-ul tau este un fel de..marmelada? pt motor (cel putin in acest sezon). mergi pe 5W40 cu GM-LL-A-025 si nu vei da gres.
eu am scos catalizatorul de ceva mai multa vreme ca tine. am refacuta si evacuarea complet (custom inox de la gal.evac. si pana la ultima toba). doar o toba mai mica sport pe post de itnermediara si un una mai mare sport ca finala. imi urca mai repede ca inainte in ture. si am castigat sus la ture mari. pe autostrada zvacneste chiar si intr-a 5-a. in schimb am pierdut ceva la ture joase. cred ca trebuie sa curat si eu EGR-ul pt ca sunt momente in care imi da in nas usor. EGR-ul coroborat cu sonda 2 care e intoxicata cu gazele nefltrate de catalizatorul lipsa. cu mici modificari iti poti pune cat universal. insa sunt multe de luat in seama. daca cele 2 caturi insumate au o eficienta mai mare decat cea calculata de producator atunci iar vei innebuni a 2-a sonda. in plus vei restrictiona si mai mult evacuarea gazelor si vei schimba presiunile din sistemul de evacuare. asta nu poate duce decat la mai rau. poti incerca sa tai vechiul cat chiar de la buza superioara (acolo unde se imbina cu corpul gal.evac.). apoi poti lua un cat univ. rotund cam de acelasi diametru si il grefezi acolo. racordarea la esapament va mai insemna o mica modificare. teretic este posibil. depinde de
ps: fii sigur ca mersul motorui este influentat considerabil de valorile citite de sonda 2.
pps: eu mi-am luat cotele vechii gal.evac. si o voi face din inox. deja am taiat catul de la buza superioara si il voi grefa pe noua gal.evac. catul este impecabil. eu l-am dat jos pt ca eram cuprins de frenezia tuning-ului. insa exista o realitate crunta nu poti astepta minuni de la un motor de 1.6 aspirat normal. minunile apar doar cu investitii de 2000/2500 + euro (pistoane forjate-alezate,biele forjate,axe came cu timpi agresivi,chiuloasa modificata,cold air intake,injectoare debit marit,eventual injectie apa/alcool in admisie,pompa benzina presiune mare,soft custom,eventual electronica schimbata..cam astea imi vin in minte acum)
eu am scos catalizatorul de ceva mai multa vreme ca tine. am refacuta si evacuarea complet (custom inox de la gal.evac. si pana la ultima toba). doar o toba mai mica sport pe post de itnermediara si un una mai mare sport ca finala. imi urca mai repede ca inainte in ture. si am castigat sus la ture mari. pe autostrada zvacneste chiar si intr-a 5-a. in schimb am pierdut ceva la ture joase. cred ca trebuie sa curat si eu EGR-ul pt ca sunt momente in care imi da in nas usor. EGR-ul coroborat cu sonda 2 care e intoxicata cu gazele nefltrate de catalizatorul lipsa. cu mici modificari iti poti pune cat universal. insa sunt multe de luat in seama. daca cele 2 caturi insumate au o eficienta mai mare decat cea calculata de producator atunci iar vei innebuni a 2-a sonda. in plus vei restrictiona si mai mult evacuarea gazelor si vei schimba presiunile din sistemul de evacuare. asta nu poate duce decat la mai rau. poti incerca sa tai vechiul cat chiar de la buza superioara (acolo unde se imbina cu corpul gal.evac.). apoi poti lua un cat univ. rotund cam de acelasi diametru si il grefezi acolo. racordarea la esapament va mai insemna o mica modificare. teretic este posibil. depinde de
ps: fii sigur ca mersul motorui este influentat considerabil de valorile citite de sonda 2.
pps: eu mi-am luat cotele vechii gal.evac. si o voi face din inox. deja am taiat catul de la buza superioara si il voi grefa pe noua gal.evac. catul este impecabil. eu l-am dat jos pt ca eram cuprins de frenezia tuning-ului. insa exista o realitate crunta nu poti astepta minuni de la un motor de 1.6 aspirat normal. minunile apar doar cu investitii de 2000/2500 + euro (pistoane forjate-alezate,biele forjate,axe came cu timpi agresivi,chiuloasa modificata,cold air intake,injectoare debit marit,eventual injectie apa/alcool in admisie,pompa benzina presiune mare,soft custom,eventual electronica schimbata..cam astea imi vin in minte acum)
kikici
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
am un opel astra f din 1997 tip motor 16 szr , in ultimul timp a inceput sa dea in nas cand o atac cateodata se opreste pe tester nu da nimic ,nici-o eroare am schimbat fisele si bujiile ,am desfacut inainte de catalizator evacuarea tot la fel merge am curatat supapa egr ,zdrancane ceva in ea ,parca are margele , e normal,dati-mi si mie un sfat, adresa mea este vasibeno@iahoo.com, va multumesc
- emiloprea
- **
- 176 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1996 X16XEL
- Iasi
emiloprea
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare! Stie cineva la Vectra B X16XEL cate sonde lambda sunt? Imi da masina groaznic in nas, mai ales cand e motorul peste 80 de grade si la relanti nu sta deloc. E din ce in ce mai rau, bujiile sunt bune, fisele la fel, clapeta si EGR curatate. Am schimbat pana si bobina de inductie. Partea mai proasta e ca uneori parca da rateuri motorul si se aud pocnituri chiar sub masina, in zona catalizatorului. Ma gandesc ca e infundat si se infunda din ce in ce mai tare. As vrea sa verific daca e catalizatorul asta de vina si sa vad ce pot face, poate pot pune unul universal sau (ideal ca si costuri) sa-l anulez, bineinteles daca nu cumva as face mai rau.
Daca stie cineva la cine as putea apela in Iasi care sa stie meserie si sa ma ajute, as fi foarte recunoscator. Pana acum am tot umblat prin service-uri si nu am facut decat sa scot bani din buzunar degeaba.
Daca stie cineva la cine as putea apela in Iasi care sa stie meserie si sa ma ajute, as fi foarte recunoscator. Pana acum am tot umblat prin service-uri si nu am facut decat sa scot bani din buzunar degeaba.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat