- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
31claudiu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2004
- Mesaj Privat
salutare
eu am avut tigra de 1.4 , acum am puma de 1,7.
sincer puma mi se pare mult mai ok decat tigra
parerea mea este ca puma este mai fiabila si este mai atent lucrata decat tigra.
intradevar puma nu sta foarte bine la capitolul frane, dar motorul, cel putin acesta de 1,7, 125cp mi se pare de exceptie.
la tigra spatele mi se pare mai frumos decat la puma, in schimb pe asa zisa bancheta din spate nu pot sta 2 adulti, pa cand in puma pot sta in conditii destul de decente.
toate aceste pareri despre tigra faceau referire la primul model, cel aparut in 94
eu am avut tigra de 1.4 , acum am puma de 1,7.
sincer puma mi se pare mult mai ok decat tigra
parerea mea este ca puma este mai fiabila si este mai atent lucrata decat tigra.
intradevar puma nu sta foarte bine la capitolul frane, dar motorul, cel putin acesta de 1,7, 125cp mi se pare de exceptie.
la tigra spatele mi se pare mai frumos decat la puma, in schimb pe asa zisa bancheta din spate nu pot sta 2 adulti, pa cand in puma pot sta in conditii destul de decente.
toate aceste pareri despre tigra faceau referire la primul model, cel aparut in 94
- duyca
- **
- 225 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Astra 2000 y 17 dt
- Prahova
duyca
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Costin Marculescu
- *
- 21 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1997 16/16v
- Bucuresti
Costin Marculescu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997 16/16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu tot cu tigra raman pt ca mi se pare ca arata mai agresiv decat puma
Daca vrei sa-i lasi garda mai jos se vede urat mai ales din spate unde are un efect de barca
Nu mi se pare o masina la care sa ai multe optiuni de tuning !
si mai sunt multe diferente care ma fac sa nu ma gandesc la puma ca fiind o masina care sa ma reprezinte (dupa cum bine stiti fiecare-si cumpara o masina care sa-l reprezinte).
Iar la partea de motor sa fiu sincer acum cu motorul meu de 1,6 modificat , puma nu-mi sta in fata.
Daca vrei sa-i lasi garda mai jos se vede urat mai ales din spate unde are un efect de barca
Nu mi se pare o masina la care sa ai multe optiuni de tuning !
si mai sunt multe diferente care ma fac sa nu ma gandesc la puma ca fiind o masina care sa ma reprezinte (dupa cum bine stiti fiecare-si cumpara o masina care sa-l reprezinte).
Iar la partea de motor sa fiu sincer acum cu motorul meu de 1,6 modificat , puma nu-mi sta in fata.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- pedroturpan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Oct 2009
- Tigra 1997 14
- Timis
pedroturpan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1997 14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
pedroturpan a scris:ca si aspect general exterior puma e urata ca dracu ,tigra e draguta....
Stiu ca parerea mea nu conteaza pt tine, asa cum nici parerea mea nu o sa conteze pt tine.
Ca si aspect general exterior tigra e urata ca dracu, puma e draguta...
@Costin Marculescu: explica-ne si noua ce mari optiuni de modificari ai pt Tigra si nu ai pt Puma, stiind ca ambele au motoare aspirate si sunt foarte limitate. Ai grija sa nu dai cumva peste vreo puma turbata sa te alerge pana ii cade coada la tigra.
- pedroturpan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Oct 2009
- Tigra 1997 14
- Timis
pedroturpan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1997 14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Intr-un versus normal ar trebui sa vi cu niste argumente legate de performante, pret, fiabilitate. Din punct de vedere estetic, daca tie iti place una iar mie cealalta, e fix vax albina.
Uite, spre exemplu, mie nu imi place de loc Passatul, mi-as lua-o doar daca ar fi singura masina de pe pamant, dar nici o data nu o sa spun despre ea ca nu e buna. Daca e sa posatam ceva, hai sa postam ceva folositor. Got my point now?
Uite, spre exemplu, mie nu imi place de loc Passatul, mi-as lua-o doar daca ar fi singura masina de pe pamant, dar nici o data nu o sa spun despre ea ca nu e buna. Daca e sa posatam ceva, hai sa postam ceva folositor. Got my point now?
- pedroturpan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Oct 2009
- Tigra 1997 14
- Timis
pedroturpan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1997 14
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
31claudiu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2004
- Mesaj Privat
Costin Marculescu a scris:Eu tot cu tigra raman pt ca mi se pare ca arata mai agresiv decat puma
Daca vrei sa-i lasi garda mai jos se vede urat mai ales din spate unde are un efect de barca
Nu mi se pare o masina la care sa ai multe optiuni de tuning !
si mai sunt multe diferente care ma fac sa nu ma gandesc la puma ca fiind o masina care sa ma reprezinte (dupa cum bine stiti fiecare-si cumpara o masina care sa-l reprezinte).
Iar la partea de motor sa fiu sincer acum cu motorul meu de 1,6 modificat , puma nu-mi sta in fata.
Daca vrei sa-i lasi garda mai jos se vede urat mai ales din spate unde are un efect de barca
Nu mi se pare o masina la care sa ai multe optiuni de tuning !
si mai sunt multe diferente care ma fac sa nu ma gandesc la puma ca fiind o masina care sa ma reprezinte (dupa cum bine stiti fiecare-si cumpara o masina care sa-l reprezinte).
Iar la partea de motor sa fiu sincer acum cu motorul meu de 1,6 modificat , puma nu-mi sta in fata.
ha ha.
hai sa vad si tigra care-mi sta in fata pumei mele.
care aveti curajul, va rog sa ma cautati.......
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
desi eu am alte preferinte in materie de masini, imi plac barcile gen omega, bmw 730, audi a8,etc, as prefera mai mult puma. si o spun facand abstractie de imbunatatiri sau motorizare. puma este o masina in care ai loc si are forma plafonului mai decenta, garda la sol imi pare putin mai ridicata. in schimb la tigra urasc plafonul, care este prea scurt si rotunjit( urat dupa parerea mea), iar geamul spate asemanator renaultului fuego, care-mi pare prea mare pt dimensiunea masinii si prea ingust, atunci cand o privesti din spate. parerea mea este ca spatele opelului tigra si plafonul strica tot. si puma are niste chestii urate, de ex. nu-mi plac stopurile spate care sunt prea alungite si spatele prea ridicat de la sol. asa ca tind tot spre puma la aspect. mi se pare un design mai reusit! sorry! stiti ce am facut acum? exact ca atunci cand te duci in tribuna la rapid in timpul meciului si strigi :Haiiiii steaua! scuze opelisitor!
Iakob22
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salutare
Am avut trei Opeluri Tigra in urma cu cativa ani , atat motorul de 1.4 cat si cel de 1.6 , momentan detin un Ford Puma motor 1.7 125 cp . Diferente intre cele doua ..cred ca s-au mentionat anterior iar din cele 4 pagini reiese Puma invingatoare , parerea mea este aceeasi , consider ca este o diferenta destul de mare intre cele doua .
Am avut trei Opeluri Tigra in urma cu cativa ani , atat motorul de 1.4 cat si cel de 1.6 , momentan detin un Ford Puma motor 1.7 125 cp . Diferente intre cele doua ..cred ca s-au mentionat anterior iar din cele 4 pagini reiese Puma invingatoare , parerea mea este aceeasi , consider ca este o diferenta destul de mare intre cele doua .
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
puma e raspunsul celor de la ford la coupe-ul de clasa mica de la opel....are un design inspirat din tigra dar mai nou cu 3 ani, si tehnologia e mai noua, plus un design interior putin mai atractiv ca la tigra....o gama de motoare mai mare....dar de ce nu comparati motoarele de 1.4 si 1.6 si tot vorbiti de 1.7...tigra nu a avut asa ceva, asa ca nu o mai comparati limitativa la 1.4 si 1.6 unde tind sa cred ca e peste puma....
ca design ext nu imi place puma, are farurile prea mari si "bulbaiate" pt boticul ei mic si e mult prea ridicata....
chiar daca se ridica peste tigra si ar fi normal ca e mai noua si e din new wave tot o copiutza ramane si intotdeauna originalul va triumfa , macar ca popularitate, pt ca e original!
ca design ext nu imi place puma, are farurile prea mari si "bulbaiate" pt boticul ei mic si e mult prea ridicata....
chiar daca se ridica peste tigra si ar fi normal ca e mai noua si e din new wave tot o copiutza ramane si intotdeauna originalul va triumfa , macar ca popularitate, pt ca e original!
uvex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am cumparat de curand un Ford Puma. Mi se pare ca primesc primesc foarte multe pentru banii astia. Am oscilat intre Puma si Tigra dar acum sunt foarte multumit de alegerea facuta. Pe langa asta Tigra este deja o masina pe care o vezi foarte des, pe cand Puma este o raritate pe sosele. Ca si design nu are rost sa discutam(gusturile nu se discuta). Probabil erau mai bine de urmarit niste opinii obiective tehnice dintre cele doua. Oricum alegerea este a fiecaruia...Respect si drumuri bune!
bandi
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2011
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
http://www.autoevolution.co...4i-16v/#maintitle
Prima coloana Puna ... a doua coloana Tigra:
General
Cylinders: L4 L4
Displacement: 1388 cm3 1389 cm3
Power [KW(hp)/RPM]: 66(90)/5500 66(90)6000
Torque [Nm/RPM]: 122/4000 125/4000
Fuel System: Singlepoint Injection Multipoint Injection
Fuel: Petrol Petrol
CO² Emissions: 171 g/km 174 g/km
Performance
Top Speed: 180 km/h 190 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 11.9 s 11.5 s
Transmission
Drive Type: Front Wheel Drive Front Wheel Drive
Gearbox: Manual, 5 Speed Manual, 5 Speed
Brakes
Front: Ventilated Discs Discs
Rear: Drums Drums
Tires
Size: 195/50VR15 175/65 R14H
Dimensions
Length: 3980 mm 3919 mm
Width: 1669 mm 1600 mm
Height: 1341 mm 1341 mm
Front/rear Track: 1450/1410 mm 1389/1389 mm
Wheelbase: 2451 mm 2431 mm
Ground Clearance: N/A 130 mm
Cargo Volume: 238 L 215 L
Cd: 0.4 0.31
Weight
Unladen Weight: 1009 kg 955 kg
Gross Weight Limit: 1400 kg 1305 kg
Fuel Consumption Unit system: imperial | european
City: 9.5 L/100Km 10.5 L/100Km
Highway: 5.9 L/100Km 5.5 L/100Km
Combined: 7.2 L/100Km 7.3 L/100Km
Prima coloana Puna ... a doua coloana Tigra:
General
Cylinders: L4 L4
Displacement: 1388 cm3 1389 cm3
Power [KW(hp)/RPM]: 66(90)/5500 66(90)6000
Torque [Nm/RPM]: 122/4000 125/4000
Fuel System: Singlepoint Injection Multipoint Injection
Fuel: Petrol Petrol
CO² Emissions: 171 g/km 174 g/km
Performance
Top Speed: 180 km/h 190 km/h
Acceleration 0-100 Km/h: 11.9 s 11.5 s
Transmission
Drive Type: Front Wheel Drive Front Wheel Drive
Gearbox: Manual, 5 Speed Manual, 5 Speed
Brakes
Front: Ventilated Discs Discs
Rear: Drums Drums
Tires
Size: 195/50VR15 175/65 R14H
Dimensions
Length: 3980 mm 3919 mm
Width: 1669 mm 1600 mm
Height: 1341 mm 1341 mm
Front/rear Track: 1450/1410 mm 1389/1389 mm
Wheelbase: 2451 mm 2431 mm
Ground Clearance: N/A 130 mm
Cargo Volume: 238 L 215 L
Cd: 0.4 0.31
Weight
Unladen Weight: 1009 kg 955 kg
Gross Weight Limit: 1400 kg 1305 kg
Fuel Consumption Unit system: imperial | european
City: 9.5 L/100Km 10.5 L/100Km
Highway: 5.9 L/100Km 5.5 L/100Km
Combined: 7.2 L/100Km 7.3 L/100Km