- omega y22dth
- OP
- 554 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- OP
- 554 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
cristache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina: Omega 1997 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Eugen OmegaFun
- **
- 78 mesaje
- din 20 Mai 2006
- Omega 2000 X20XEV
- Oradea
Eugen OmegaFun
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Oradea
- Masina: Omega 2000 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2006
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sandocan
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
ai perfecta dreptate,si cele anterioare tot in ro le-am schimbat ,tot marca am pus,adica trw si abia dupa 20000de km numai fluierau!eu zic ca sunt contrafacute,le-am pus pe cele cu care era echipata masina cand am aduso tot TRW ,erau semi uzate,[le-am schimbat pt ca am vrut sa fie tot chimbat cand am adus masina,filtre,placute etc]..si surpriza..nu fluiera!
TUDY80
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare,am o omega din 98 x20xev, am schimbat placutele pe fata cu senzori fara probleme,m-ai trebuie aerisita?daca am impins pistonasu .Frana nu am avut la primele 3.4 pedale dar apoi o pune in bot.La etrieru de pe spate mi se pare putin mai complicat.Trebuie sa desfac conducta,si etrieru se descface din cele 2 suruburi?masina e berlina,cateva indicati la inlocuirea placutelor pe spate ar fii bine venite.Asta e sunt novice,mai bine intreb decat sa fac vreo boacana .MULTUMESC!
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu desfaci nici un surub la etrierul spate ! Are doua bolturi bagate dinspre exterior spre interior. Le ciocanesti dinspre interior spre exterior un pic cu un dorn (priboi) de 4-5 mm sau un cui mai mare cu varful taiat drept. Vor iesi usor. Atentie ca ai si o tablita elastica ce are rolul de a tine placutele fixe. Aia cade singura in momentul in care scoti bolturile. Apoi, cu o surubelnita dreapta, mai hotarata, impingi un pistonas complet, scoti placuta aia si o pui pe cea noua, dupa aia impingi si celalalt pistonas, impingi si celalalt pistonas, schimbi si a doua placuta, bagi bolturile la loc tinand tablita aia elastica in aceeasi pozitie in care ai gasit-o, si ciocanesti bolturile pana intra de tot dinspre exteriorul masinii spre interior. Mie imi ia 3 minute / roata sa schimb placutele, daca am roata data jos. Atentie mare sa fie intrate complet.
Si pe fata trebuie sa dai jos suruburile alea doua de "13 la cheie" si sa tii contra cu o cheie de 17, sa nu se invarta cu totu`. Sub nici o forma nu dai vreo conducta jos si nu ai nevoie de aerisire a franelor la schimbarea placutelor.
Si pe fata trebuie sa dai jos suruburile alea doua de "13 la cheie" si sa tii contra cu o cheie de 17, sa nu se invarta cu totu`. Sub nici o forma nu dai vreo conducta jos si nu ai nevoie de aerisire a franelor la schimbarea placutelor.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
stefan26 a scris:Nu desfaci nici un surub la etrierul spate ! Are doua bolturi bagate dinspre exterior spre interior. Le ciocanesti dinspre interior spre exterior un pic cu un dorn (priboi) de 4-5 mm sau un cui mai mare cu varful taiat drept. Vor iesi usor. Atentie ca ai si o tablita elastica ce are rolul de a tine placutele fixe. Aia cade singura in momentul in care scoti bolturile. Apoi, cu o surubelnita dreapta, mai hotarata, impingi un pistonas complet, scoti placuta aia si o pui pe cea noua, dupa aia impingi si celalalt pistonas, impingi si celalalt pistonas, schimbi si a doua placuta, bagi bolturile la loc tinand tablita aia elastica in aceeasi pozitie in care ai gasit-o, si ciocanesti bolturile pana intra de tot dinspre exteriorul masinii spre interior. Mie imi ia 3 minute / roata sa schimb placutele, daca am roata data jos. Atentie mare sa fie intrate complet.
Si pe fata trebuie sa dai jos suruburile alea doua de "13 la cheie" si sa tii contra cu o cheie de 17, sa nu se invarta cu totu`. Sub nici o forma nu dai vreo conducta jos si nu ai nevoie de aerisire a franelor la schimbarea placutelor.
Si pe fata trebuie sa dai jos suruburile alea doua de "13 la cheie" si sa tii contra cu o cheie de 17, sa nu se invarta cu totu`. Sub nici o forma nu dai vreo conducta jos si nu ai nevoie de aerisire a franelor la schimbarea placutelor.
pe fata oricum trebuie aerisit sa bagi placuta noua!nu poti din cauza pistonului..ma refer la acea gaura mare care impinge placuta pe disc!fara sa aerisesti sau sa deschizi supapa de aerisire e nevoie de presa..ma refer la acel cilindru gros..care pe timp ce se uzeaza placuta apropie placuta de disc,iar daca pui placuta noua evident ca nu va intra fara sa deschizi aerisirea si sa impingi acel piston mai inauntru!iar pe state atentie cum se bat afara bolturile!sa nu se indoaie..se gasesc doar pe original si costa 50 ron,mi se par cam mult pt 2 CUIE:D
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat