- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- clapamihai
- *
- 10 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Vectra 1994 2.0.1
- Neamt
clapamihai
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 2.0.1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- daniel_daniel
- **
- 97 mesaje
- din 07 Mar 2009
- Astra 2015 A20DTH
- Buzau
daniel_daniel
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2009
- Mesaj Privat
daca ai pus solutie de lipit in inst. de racire si ai avut aer in instalatie e posibil sa se fi infundat partial radiatorul,solutiile astea se solidifica in contact cu aerul, deci verifica daca debitul pe returul d la radiator(celalalt furtun mare).cand nu preia destul lichid surplusul este refulat in vas pe furtunul acela subtire care face legatura intre radiator si vas
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
din pacate am si eu o problema asemanatoare, pierd foarte mult antigel, la un drum de 1300km am completat aproape cu 3 L apa distilata, deocamdata nu mai bag antigel pana nu gasesc cauza disparitiei lui, cu putin timp in urma am gasit un loc pe unde curgea destul de mult si anume intre corpul termostatului si chiulasa, acolo este o garnitura din cauciuc care era scoapta, am schimbat-o cu alta noua + silicon si acum e uscata zona dar tot pierd. furtunele de la instalatia de racire sunt foarte tari parca ar fi pe punctul de a pocni. cateodata dispare tot lichidul din vas iar cand desfac busonul vasul se umple. cu motorul pornit daca desfac busonul de tot lichidul nu bolboroseste indiferent de turatie. am urcat un drum pietruit spre pestera scarisoara care este super prost si inclinat pe unele locuri numai cu treapta 1 si apa nu a urcat mai mult de 90-93 grade. mocheta din interior este uscata.
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
am citit ce ai scris.si eu am aceeasi problema cu zafiruta mea,dar spre deosebire de tine eu am schimbat si termostatul si aceeasi problema.la 120 la ora,poate nici atat,pierd antigel pe la vasul de expansiune,adica e umed vasul.am inlocuit si busonul de la vas,si termostatul,si pom pa de apa,nimic...........si nu vad umed pe niciunde.ce poate fii?daca stit ajutati-ma.nu am nici apa in ulei,nici ulei in vas
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:am citit ce ai scris.si eu am aceeasi problema cu zafiruta mea,dar spre deosebire de tine eu am schimbat si termostatul si aceeasi problema.la 120 la ora,poate nici atat,pierd antigel pe la vasul de expansiune,adica e umed vasul.am inlocuit si busonul de la vas,si termostatul,si pom pa de apa,nimic...........si nu vad umed pe niciunde.ce poate fii?daca stit ajutati-ma.nu am nici apa in ulei,nici ulei in vas
pune un fular dintr-o carpa la buson..in jurul capacului..daca va fi umed inseamna ca face presiune si arunca antigelul pe la buson!
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
pai daca e bocna insemana ca e presiune in motor mult prea mare!temperatura cum sta?daca o pisti un pic urca ?la mine inainte cum o calcam cum trecea de 90 de grade..dupaia revenea..iar o calcam iar urca!asta pt ca era fisura in chiuloasa!evident imi refula antigel pe la vas de expansiune!si vasul l-am schimbat pt ca curgea la un moment dat..a crapat partea superioara din cauza presiunii!
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aiba
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aibala fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?
- rusu alexandru
- *
- 11 mesaje
- din 03 Nov 2010
- Zafira 2003
- Hunedoara
rusu alexandru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
rusu alexandru a scris:
deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?
rusu alexandru a scris:
shaftt24 a scris:si de unde stie el ca nu e chiuloasa?chiloasa fisurata se vede doar la laborator!una sigura ati zic!cand motorul ajunge la 90 de grade desfa capacul!tre sa ai o presiune mica adica il desfaci incet daca.face bulbuci atunci cu siguranta e presiune mult prea mare in motor
la fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
it multumesc de sfat,dar am incercat si asta si nu face bulbuci.daca desfac capacul la rece nu face presiune.nici daca il desfac la juma de ora dupa ce fac un drum cu ea de 200 km la 120 la ora.ce mama ei sa aibala fel si dimineata..desfaci capacul..si nu are voie sa fac bulbuci..ai sa vezi ca daca e presiune in motor si la rece..nivelul antigelului va creste daca desfaci busonul...asta daca e chiuloasa sau garnitura!
deci,punctual:
-am schimbat capacul,termostatul si pompa de apa
-nu face presiune la rece
-nu face presiune daca desfac capacul la juma de ora dupa ce merg cu ea
atunci?
poti sa dai o solutie
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- FBogdan
- **
- 488 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Zafira 2006 Z20LER
- Bucuresti
FBogdan
- Mesaje scrise: 488
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Posibil sa ai un por intr-un furtun, por care se deschide numai cand e motorul incins si turat ( turat => presiune in instalatie ).
Acuma depinde cat pierde, e posibil sa piarda 300-400 gr la un drum de cateva sute de km cu motorul mai turat.
Imediat cum ai oprit motorul, presiunea din instalatie scade, si temperatura, porul se inchide.
As sugera sa mergi cu ea turata pana se incinge, apoi opreste-o pe un loc uscat si vezi daca pica apa (antigel) si localizeaza cam dupa pozitie pe unde ar fi.
Acuma depinde cat pierde, e posibil sa piarda 300-400 gr la un drum de cateva sute de km cu motorul mai turat.
Imediat cum ai oprit motorul, presiunea din instalatie scade, si temperatura, porul se inchide.
As sugera sa mergi cu ea turata pana se incinge, apoi opreste-o pe un loc uscat si vezi daca pica apa (antigel) si localizeaza cam dupa pozitie pe unde ar fi.