Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
A mea aer 20000km si putin peste un an. Pana acum nici o problema majora.
A scartait putin puntea spate toamna trecuta, dupa care nu a mai facut pana acum.
Uneori apare scartaitul de arc in volan. Nu mi se pare foarte deranjant. Exista rezolvare pentru asta.
Pana acum n-am avut probleme cu CIM-ul. Poate ca nici nu o sa am, masina fiind din 2007.
Indiferent de temperatura CD-ul nu a facut figuri. A citit toate discurile. Calitatea sunetului mi se pare decenta dupa schimbarea boxelor.
N-am avut probleme cu scartaitul geamurilor.
Ce imi place la masina asta:
Frane foarte bune. In mare parte tine de tipul si dimensiunea anvelopelor pentru ca la orice viteza intra ABS la franare mai puternica, deci nu sistemul de franare e punctul slab. Cu anvelope continental sportcontact2 pe 17" m,a declar foarte multumit de ele.
Stabilitate excelenta, mai ales dupa schimbarea arcurilor cu Eibach pro.
Scaunele de la echiparea sport ofera suport lateral bun. Nu sunt recaro dar sunt OK.
N-are rost sa comparam masini din generatii diferite. orice masina, cat de frumoasa ar fi fost, dupa un timp devine banala. Bertone a fost masina frumoasa, dar s-a cam invechit. De fapt si GTC-ul incepe sa se invecheasca si sa nu mai intoarca capete.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Dodo - Problemele expuse de mine nu sunt de la astra tt ci de la astra H in general , incluzand aici si tt-ul ! Oricum 3 ani de la lansare sa remediezi aceste probleme mi se pare mult ( vezi CIM-ul de exemplu la care sunt n reclamatii pt modelele 2004-2006 ) .

Rog moderatorii sa accepte putin offtopic , pt a arata ca nu Astra H are probleme in general , ci masinile sunt ca vinul : cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai bune .
Probleme Mercedes ML 320 cdi , 2006 , citate de pe un forum :
Pe scurt au cazut (in doar 1 an de zile) :

- bec pozitie fata
- ambele becuri frana (stopurile frana)
- ambele becuri oglinzi "machiaj" (si la sofer si la pasager)
- o boxa spate (sistemul 7.1 profi)
- maner sofer schimbat (senzor keyless dus)
- butuc yala sofer (cica a fost fortat dar NU am crezut asta niciodata)
- sertaras fata stricat
- portbagaj electric VARZA. Timp de 1 an NU a putut fi reparat ?!?! Ba merge ba nu merge acel buton din care se inchide (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) Faza foarte proasta e ca atunci cand nu merge se inchide f greu fara acel buton... (3-4 drumuri in service fara o rezolvare permanenta)
- pornire RANDOM a sistemului audio: ba pe radio ba pe CD... la service s-au mirat ca exista masini care nu fac asa (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (nu s-a rezolvat pt ca e feature)


Sau proprietar de GL 450 care reclama instabilitate pe functia "confort" , aluminiul folosit in interiorul usilor,ca ornament, s-a indoit foate usor, cel de pe spitele volanului a inceput sa se decojeasca si tot asa

Alt utilizator dar de ML 280 :
din pacate din martie sunt nefericitul posesor ml280 . as vrea sa scap de el cat de repede dar e greu .problemele se tin lant la 16000km probleme oglinda,centura siguranta senzor presiune,chiar si cu superba cutie 7g pe care as schimbao cu o cutie manuala de 5 trepte fara sa ma gindesc.
cel mai tare cutia ma supara fiindca cu consumul de 18-20l/100km mam obisnuit deja ,si nici revizia de 1800ron nu ma doare dar as fii vrut o masina cu care sa nu ma plimb din 3000 in 3000 km pe la servis .

atata umblu la servis ca ar putea sa ma puna pe statul lor de plata


Utilizator de Accord :
Daca tot s-a pus problema de probleme la masini...daca e sa fiu sincer pana la capat, la actualul Accord, care e laudat pentru fiabilitate, in nici 2 ani si 58.000km, am avut urmatoarele probleme:

1. Scartait pedala ambreiaj - rezolvata la revizia de 40.000
2. Scartait volan cand iau directie dreapta (freaca ceva pe coloana undeva in bord...suna a fier frecat pe cauciuc) -> probabil rezolvare la revizia de 60.000
3. Becuri faza scurta, arse ambele in acelasi timp
.

Concluziile le trageti singuri
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Globalizarea asta, bat-o vina... Totusi, as fi la fel interesat cum vad si cei din afara tarii comparatia asta. Oare simt si ei o depreciere in calitatea masinilor? Intreb pentru ca eu tot nu renunt la ideea ca de vina e Romania. Ceea ce ar fi cumva logic, pentru ca cu cat o masinarie devine mai complexa, cu atat devine mai sensibila la conditii nefavorabile. Si masinile au evoluat foarte mult fata de acum 5 ani: au mult mai multe gizmo-uri, suspensiile sunt mai complexe, electronica e mai complexa, interiorul are mai multe repere.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Nu am vrut sa blamez H-ul sau sa ridic in slavi G-ul. Sunt masinile pe care le conducem si ni le permitem. Departe ideea de a spune ca G este mai bun ca H insa la inceputurile acestui topic sareau toti ca arsi cand se aducea un argument contra H mai ales ca erau inceputurile lui. Acum dupa ceva timp ce s-au mai asezat treburile sunt curios de parerile celor care au dat G pe H sau care au luat H.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
amic de-al meu are fabrica de incaltaminte,am fost cu el sa-si achizitioneze alfa romeo,o masina de vis si pretul la fel astronomic,cand a venit masina direct de la showroom am plecat la brasov ca de serpentine si alte alea.....pacat drumul a durat pana la otopeni unde radiatorul a bubuit,pai ce sa mai zic.......globalizarea
Mitsubishi evo nou nout desfacut motorul pt pregatire de raliu,baia de ulei plina de span......
deci recunoasteti problemele si nu va ascundeti in spatele siglei Very Happy
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca tot se vor pareri de posesor de H... o zic si eu pe a mea.
Dupa doi ani si 25k km, nu am nici o problema. Singurul zgomot este cel creat de hayon, zgomot care chiar ma enerveaza, se aude si la cea mai mica denivelare. Desi asa enervanta problema, nu am rezolvat-o din... hai sa ii spunem comoditate, ca suna mai bine.
In rest nu da nici un semn ca a imbatranit cu doi ani, poate decat in mintea mea.
Intentionez sa o dau si sa iau un C4 Very Happy Hai ca ies pe usa din spate sa nu sara lumea in capul meu. Embarassed
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
eu zic sa te gandesti mai mult... treci de pe o masina germana pe una frntuzeasca.... deci vei scimba bucsi mai des decat filtre...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Glumeam man Smile
Tu ce probleme ai cu a ta?
  • bz84pyf

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2009

  • Mesaj Privat
frate nu te supara GTC e o masina frumoasa, dar BERTONE este legenda!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bertone este legenda ca si casa de design auto , dar Astra Bertone este o imitatie pala a ceea ce s-a vrut a fi succesorul lui Caliba , cu costuri subtiri de vara , impartind aceeasi platforma tehnica cu Astra G , aceleasi elemente de bord ....
Cu alte cuvinte , pt a nu sari din plan costurile de achizitie , Bertone n-a fost lasat sa faca mare lucru .
Asa ca legendele Bertone si GTC sunt caterinci pe langa adevaratele legende Opel , adica Manta si de ce nu , Calibra !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Acum trebuie sa recunoastem si pedigree-ul superior al Astrei Bertone, masina care a concurat in DTM si BTCC. In DTM a obtinand chiar un loc 2 intr-o cursa. In BTCC Astra Bertone a obtinut titlul in 2001, 2002, 2003, 2004. In acelasi BTCC, AstraH a pierdut titlul in 2005 si 2006, fiind inlocuita in 2007 de Vectra GTS, care a si adus urmatoarele doua titluri.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai daca a pierdut...e o rabla ...sa le aruncam la gunoi Razz
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Acum trebuie sa recunoastem si pedigree-ul superior al Astrei Bertone, masina care a concurat in DTM si BTCC. In DTM a obtinand chiar un loc 2 intr-o cursa. In BTCC Astra Bertone a obtinut titlul in 2001, 2002, 2003, 2004. In acelasi BTCC, AstraH a pierdut titlul in 2005 si 2006, fiind inlocuita in 2007 de Vectra GTS, care a si adus urmatoarele doua titluri.


Eu la banii pe care i-am dat pe bertone , n-am mai prins una din aia de DTM , din pacate Laughing . Drept care nu ma incalzesc cu nimic trofeele , in schimb ma frustra faptul ca ma luam cu o mazda 3 ( nu ma intereseaza care motor pe benzina ) , pe curbele de la Fundata BV si nu aveam resurse sa-i dau fum ( nici macar pe curbe unde sta la fel ca un hatch facut cu simt de raspundere )
Drept care mi-am luat un bertone de jucarie cu telecomanda , din ala de DTM . Am dat 100 de euro pe el si face niste drifturi mare arta Laughing
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Era vorba de racing pedigree. Acu normal ca nimeni nu o sa mearga pe strada ca in DTM sau BTCC Smile. Cel putin masina de DTM nu are in comun cu un Bertone normal decat forma, in rest totul e diferit: tractiune spate, kit vizual deosebit, motor V8. Masina de BTCC, in schimb, e destul de apropiata de cea de strada.
  • robert opel

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
eu am avut opel astra g si acum am achizitionat un opel gtc vreau sa zic ca nu se compara la nimic .poate nu intoarce lumea capul dupa masina dar eu zic ca nu conteaza asta,conteaza sa te simti tu bine in ea .
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu va suparati pe mine dar bertone nu este o legenda........nici de departe.Legenda putem sa numim o lancia stratos,delta integrale,ford rs2000,audi quattroS1,S2 si lista poate continua,dar bertone inafara ca a fost desenata de un italian maret si cateva dtm-uri ramane o masina frumoasa dupa care recunosc ca intorc capul daca e bine intretinuta
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am tras cu ochiul la problemele astrei j,ma inchin si apreciez din ce in ce mai mult la ce am acum
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR