20-25 euro insemnand manopera, sau cu tot cu bujii?
Reaver
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Da-o incolo de manopera... Daca cineva mi-ar cere 20 de euro sa imi schimbe bujiile l-as calca cu masina (de doua-trei ori). Din cate imi amintesc i-am dat vreo 100.000 la baiatul care le-a schimbat, dar l-am pus sa imi masoare si fisele.
Dar daca aveam timp imi cautam o cheie de bujii (am gasit repede numai de Dacie) si o rezolvam singur
Dar daca aveam timp imi cautam o cheie de bujii (am gasit repede numai de Dacie) si o rezolvam singur
neroseu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eu schimb bujiile o data la 30.000 de km (vorbim de benzinare), indiferent de masina. La orice masina noua, la revizia de 30.000 de km se schimba si bujiile. Decat sa te trezesti ca iti merge motorul in 3 pistoane si esti cine stie pe unde, mai bine le schimbi preventiv. La diesel sunt bujii incandescente care functioneaza un pic diferit de cele pentru benzina si se schimba la un interval mult mai mare. Am avut si masini noi si second si la fel am procedat la toate.
neroseu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu vorbiti numai de principii, vorbiti de siptome. Ce se intampla cand nu mai sunt bujiile bune? Motorul merge "in 3", adica trepideaza, nu trage bine, consuma mult, scoate fum negru. Sau intrerupe in sarcina, al meu asa facea. Asta inseamna ca in timp ce accelerezi ca sa schimbi viteza, motorul are niste intreruperi scurte, eventual daca e rau de tot da si rateuri. Toate simptomele astea pot sa fie si din alte cauze dar bujiile pot sa fie una din ele, prima pe care o verific si una ieftin de rezolvat. Eu, pe Omega B x20se am pus bujii Champion care m-au costat 80 sau 90 RON toate patru, daca nu ma insel. A mea cand am luat-o intrerupea in sarcina ca la balamuc, dadea rateuri in admisie, consuma mult si tragea destul de slab. Am schimbat bujiile si filtrul de aer si, minune, acum merge brici! E drept ca astea se schimba periodic dar se pot strica inainte de vreme, sau Dumenezu mai stie ce se poate intampla si trebuie sa stii de unde ti s-a tras.
- deleted-24653
- **
- 100 mesaje
- din 27 Oct 2008
deleted-24653
- Mesaje scrise: 100
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pfenning a scris:Nu vorbiti numai de principii, vorbiti de siptome. Ce se intampla cand nu mai sunt bujiile bune? Motorul merge "in 3", adica trepideaza, nu trage bine, consuma mult, scoate fum negru. Sau intrerupe in sarcina, al meu asa facea. Asta inseamna ca in timp ce accelerezi ca sa schimbi viteza, motorul are niste intreruperi scurte, eventual daca e rau de tot da si rateuri. Toate simptomele astea pot sa fie si din alte cauze dar bujiile pot sa fie una din ele, prima pe care o verific si una ieftin de rezolvat. Eu, pe Omega B x20se am pus bujii Champion care m-au costat 80 sau 90 RON toate patru, daca nu ma insel. A mea cand am luat-o intrerupea in sarcina ca la balamuc, dadea rateuri in admisie, consuma mult si tragea destul de slab. Am schimbat bujiile si filtrul de aer si, minune, acum merge brici! E drept ca astea se schimba periodic dar se pot strica inainte de vreme, sau Dumenezu mai stie ce se poate intampla si trebuie sa stii de unde ti s-a tras.
de acord cu cele de mai sus. o situatie in care motorul se oprea la relanti am patit-o recent iar la o verificare atenta a fost de vina filtrul de motorina, spre norocul meu. a fost gasita si o bujie care urmeaza a fi schimbata insa nu stiu cat de mult influenteaza asta opritul motorului. nu mai pun la socoteala ca pornea foarte greu, indiferent ca era motorul rece sau cald. dupa inlocuirea filtrului s-a rezolvat problema.
cripto
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Soso.
- **
- 232 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Astra 1998 x16szr
- Sibiu
Soso.
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Radovan_eu
- ****
- 1,254 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,254
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
BRadu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2008
- Mesaj Privat
crrs
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y2.2DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- anndy
- **
- 135 mesaje
- din 14 Jan 2008
- Astra 2001 1700
- Galati
anndy
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2008
- Mesaj Privat
crrs a scris:scuze ca intru asa in vorba sau in scris... am si eu o problema de vreo doua sapt dimineata la pornire se aprinde check engine iar apoi in 3-4 min lasat in relanti se stinge... sa fie bujiile ? sau e mai grav?. masina are 150 de mii si la 148 am adus-o in tara. Va multumesc
date depre masina dai?benzina -diesel........
crrs
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y2.2DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mirco_iero
- *
- 11 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Astra 2004
- Arad
mirco_iero
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- davidfish
- **
- 221 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Vectra 1996 Vectra B X16XEL
- Prahova
davidfish
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 Vectra B X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pfenning a scris:
Nu vorbiti numai de principii, vorbiti de siptome. Ce se intampla cand nu mai sunt bujiile bune? Motorul merge "in 3", adica trepideaza, nu trage bine, consuma mult, scoate fum negru. Sau intrerupe in sarcina, al meu asa facea. Asta inseamna ca in timp ce accelerezi ca sa schimbi viteza, motorul are niste intreruperi scurte, eventual daca e rau de tot da si rateuri. Toate simptomele astea pot sa fie si din alte cauze dar bujiile pot sa fie una din ele, prima pe care o verific si una ieftin de rezolvat. Eu, pe Omega B x20se am pus bujii Champion care m-au costat 80 sau 90 RON toate patru, daca nu ma insel. A mea cand am luat-o intrerupea in sarcina ca la balamuc, dadea rateuri in admisie, consuma mult si tragea destul de slab. Am schimbat bujiile si filtrul de aer si, minune, acum merge brici! E drept ca astea se schimba periodic dar se pot strica inainte de vreme, sau Dumenezu mai stie ce se poate intampla si trebuie sa stii de unde ti s-a tras.
Cam asa patesc si eu am schimbat si filtru de ulei,uleiul,filtrul de benzina ,bobina de inductie si bujiile (vectra B 1,6 16v din '96)ma poate ajuta cineva?
Nu vorbiti numai de principii, vorbiti de siptome. Ce se intampla cand nu mai sunt bujiile bune? Motorul merge "in 3", adica trepideaza, nu trage bine, consuma mult, scoate fum negru. Sau intrerupe in sarcina, al meu asa facea. Asta inseamna ca in timp ce accelerezi ca sa schimbi viteza, motorul are niste intreruperi scurte, eventual daca e rau de tot da si rateuri. Toate simptomele astea pot sa fie si din alte cauze dar bujiile pot sa fie una din ele, prima pe care o verific si una ieftin de rezolvat. Eu, pe Omega B x20se am pus bujii Champion care m-au costat 80 sau 90 RON toate patru, daca nu ma insel. A mea cand am luat-o intrerupea in sarcina ca la balamuc, dadea rateuri in admisie, consuma mult si tragea destul de slab. Am schimbat bujiile si filtrul de aer si, minune, acum merge brici! E drept ca astea se schimba periodic dar se pot strica inainte de vreme, sau Dumenezu mai stie ce se poate intampla si trebuie sa stii de unde ti s-a tras.
Cam asa patesc si eu am schimbat si filtru de ulei,uleiul,filtrul de benzina ,bobina de inductie si bujiile (vectra B 1,6 16v din '96)ma poate ajuta cineva?
Famke
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1995 c12nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2010
- Mesaj Privat
bujiile se schimba dupa un anumit nr. de kilometrii deoarece si daca nu se observa cu ochiul liber nici o problema(depuneri,izolatie sparta,uzura electrozi) si nici in functionare motorului nu se observa nimic evident ele nu mai functioneaza perfect si din miile de scantei ce trebue sa le faca intr-un minut "rateaza" multe .Daca se produc mai putine scantei e clar ca benzina nu se va aprinde rezultand un consum mai ridicat.Problema mea e ca oare schimband bujiile ce le am(originale) si par bune sa nu pun altele noi din magazin dar mai rele.Se stie calitatea marfurilor din comertul ramanesc.
ANicu962
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2018
- Mesaj Privat
- GEricCondea
- *
- 37 mesaje
- din 28 Mai 2018
- Astra 1999 X14xe
- Dambovita
GEricCondea
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1999 X14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat