exact . si eu am schimbat doar discurile (pe spate) fara sa schimb puntea.
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
octavgr a scris:Ref: puntea spate cu discuri....nu schimbati toata puntea...butucul rotii este la fel indiferent daca ai disc sau tambur. asta inseamna ca trebuie sa procurati doar butucul cu disc si etrier pe fiecare parte. se da usor jos la dezmembrari din cele 4 suruburi cu care butucul e prins pe punte.
exact . si eu am schimbat doar discurile (pe spate) fara sa schimb puntea.
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- naniacostin
- OP
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- naniacostin
- OP
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
octavgr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C 14 SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
daca tot se face upgrade, sa va spun ceva probleme ivite:
- pe fata:
1. cand se desfac racordurile elastice ( furtunele de cauciuc se schimba musai la upgrade - costa vreo 70 RON de noi) se vor rupe acele cleme care tin furtunele de caroserie......HINT .....merg beton cele de dacia 1300-1310...de opel nu gasiti nici cu SRI-ul
2. tot la desfacere s-a rupt una din conducte cea de pe stanga in sensul de mers.....HINT se ia conducta de retur din limitatorul de frana de dacia 1310 cele mai noi cu pompa cu senzor se taie la dimensiune si aceasta intra perfect in abs...la capatul dinspre roata stanga se pune vechiul holender care se bercuieste pe teava cu un dorn....
SA AVETI SPOR.
cu stima
- pe fata:
1. cand se desfac racordurile elastice ( furtunele de cauciuc se schimba musai la upgrade - costa vreo 70 RON de noi) se vor rupe acele cleme care tin furtunele de caroserie......HINT .....merg beton cele de dacia 1300-1310...de opel nu gasiti nici cu SRI-ul
2. tot la desfacere s-a rupt una din conducte cea de pe stanga in sensul de mers.....HINT se ia conducta de retur din limitatorul de frana de dacia 1310 cele mai noi cu pompa cu senzor se taie la dimensiune si aceasta intra perfect in abs...la capatul dinspre roata stanga se pune vechiul holender care se bercuieste pe teava cu un dorn....
SA AVETI SPOR.
cu stima
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
O intrebare ...
Daca tot fac upgrade, as putea sa fac upgrade la 288mm ? De ce anume as avea nevoie ?
- discuri (ventilate, groovelite, gaurite si asa mai departe) - astea trebuie gaurite ca sa aiba 4 gauri ? sau cum fac ?
- etrieri corespunzatori (Vectra B ?)
- placute de frana
altceva ?
intra pe jante de 14" sau numai de la 15" in sus ?
Daca tot fac upgrade, as putea sa fac upgrade la 288mm ? De ce anume as avea nevoie ?
- discuri (ventilate, groovelite, gaurite si asa mai departe) - astea trebuie gaurite ca sa aiba 4 gauri ? sau cum fac ?
- etrieri corespunzatori (Vectra B ?)
- placute de frana
altceva ?
intra pe jante de 14" sau numai de la 15" in sus ?
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Vick
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 c16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
[quote="electronistul"]Am vazut thread-ul acesta în listã ºi m-am hotãrât sã mã laud ºi aici:
Am montat discuri pe faþã de calibra turbo de 284mm:
Ceea ce ai facut tu cu discurile as trece la categoria "asa nu" sau " nu incercati asa ceva acasa".Mai elegant cred ca ar fi sa schimbi butucul cu unul pt cinci prezoane.Parerea mea.....Sper sa nu te superi.
Am montat discuri pe faþã de calibra turbo de 284mm:
Ceea ce ai facut tu cu discurile as trece la categoria "asa nu" sau " nu incercati asa ceva acasa".Mai elegant cred ca ar fi sa schimbi butucul cu unul pt cinci prezoane.Parerea mea.....Sper sa nu te superi.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cristianomarian
- *
- 6 mesaje
- din 30 Dec 2010
- Astra 1994 C14NZ
- Mehedinti
cristianomarian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cristianomarian
- *
- 6 mesaje
- din 30 Dec 2010
- Astra 1994 C14NZ
- Mehedinti
cristianomarian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu stie nimeni sa imi explice si mie cum procedez cu cablul de frana? am citit pe alt blog ca ar merge sa il "scurtezi" pe actualul, dar nu stiu daca este cea mai buna solutie.
1.dai cablu de frana de mana jos de tot(se da foarte usor daca ai o tubulara de 13 un prelungitor,,,desfaci si aparatoarea de la intermediara sa poti sa o dai intr-o parte sa lucrezi mai usor)
2.la capete este ''nituit'',,,,il pui pe menghina si il bati acele nituri in pozitie inversa,,,deci daca este capsat si s-au facut plate,,,le pui invers si bati de 2-3 ori cu ciocanu pana se fac drepte(rotunde)
3.prinzi cablu de frana de mana in menghina la 2cm de acele capete
4.bagi un patent si il tii strans pe acele capete si bati cu un ciocan il ele pana scoti capetele
5.prinzi acele capete dupa ce le-ai dat jos in menghina,,,cauti oo bormasina cu un burghiu foarte mic si bagi pe ele,,,sa le largesti(de fapt sa le mai rotunjesti,,,sa fie mai perfect rotunde)
6.tai din cablu cate 7cm din fiecare parte
7.pui cateva picatura in acele capete care le-ai largit,,si bagi cablurile in acele gauri(capete)cam cat intra aproape 1cm
8.le prinzi in menghina si le capsezi la loc(adica le stangi pana cand lesina)nu foarte tare,,,dar zdravan
1.dai cablu de frana de mana jos de tot(se da foarte usor daca ai o tubulara de 13 un prelungitor,,,desfaci si aparatoarea de la intermediara sa poti sa o dai intr-o parte sa lucrezi mai usor)
2.la capete este ''nituit'',,,,il pui pe menghina si il bati acele nituri in pozitie inversa,,,deci daca este capsat si s-au facut plate,,,le pui invers si bati de 2-3 ori cu ciocanu pana se fac drepte(rotunde)
3.prinzi cablu de frana de mana in menghina la 2cm de acele capete
4.bagi un patent si il tii strans pe acele capete si bati cu un ciocan il ele pana scoti capetele
5.prinzi acele capete dupa ce le-ai dat jos in menghina,,,cauti oo bormasina cu un burghiu foarte mic si bagi pe ele,,,sa le largesti(de fapt sa le mai rotunjesti,,,sa fie mai perfect rotunde)
6.tai din cablu cate 7cm din fiecare parte
7.pui cateva picatura in acele capete care le-ai largit,,si bagi cablurile in acele gauri(capete)cam cat intra aproape 1cm
8.le prinzi in menghina si le capsezi la loc(adica le stangi pana cand lesina)nu foarte tare,,,dar zdravan
- uskatu
- **
- 137 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Astra 1997 X16SZR
- Dolj
uskatu
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat