Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
normal o mufa cu mai multe fire trebuie sa ai si are pe ea o siguranta.
senzorul se afla in partea dreapta spre planetara cea lunga.
nu prea am inteles din primul post al tau unde explici ca se afla senzorul!
fa o poza sa vad daca vb despre aseasi lucru.
daca nuti arde martorul de la ulei(la pornire) nu inseamna ca senzorul nuti functioneaza,verifica martorul!
la al meu am 3 fire ce duc sus (pe langa alternator) in "buchetul" de cabluri.
daca nu uit fac maine o poza cu senzorul.
unele masini au un singur fir!dar cred ca si al tau are 3....nus sigur.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
asa arata senzorul meu de ulei!




  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa ai instalatie electrica si pentru ceasul de presiune ulei+ sonda aferenta.exista bord la kadett cu ceas presiune ulei? Rolling Eyes
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
da, bordul cu LCD!dar si vectra A are un bord asemanator!
dar eu nu am avut niciodata pe ea bord LCD,senzorul este cel din fabrica!
Iar referitor la instalatia electrica nu stiu ce sa zic,ca am umblat pe la ea dar nu stiu daca are fix de la senzorul de presiune cablul,am ceva mufe libere pe acolo!da nu stiu de unde vin,sar putea verifica dar ar trebui sa desfac bordul complet ca sa masor unde merg acele cabluri!ca leam legat pe sub bord sa nu atarne,nu mam gandit ca vreodata ma voi folosi de ele!
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:Iar referitor la instalatia electrica nu stiu ce sa zic,ca am umblat pe la ea dar nu stiu daca are fix de la senzorul de presiune cablul,am ceva mufe libere pe acolo!da nu stiu de unde vin,sar putea verifica dar ar trebui sa desfac bordul complet ca sa masor unde merg acele cabluri!ca leam legat pe sub bord sa nu atarne,nu mam gandit ca vreodata ma voi folosi de ele!


pai nu se potriveste nici o mufa cu sonda respectiva? ar trebui sa fie simplu,macar te faci cu mufa Smile...zic si eu ca decat sa stea in aer...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mufa este pe senzor! dar celalalt capat ce merge in bord nul gasesc(defapt nici nu lam cautat) si ar trebui sa desfac bordul si sa iau la masurat toti conectorii ce nu sunt conectati undeva! pe asta ii de lucru nu gluma!
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:mufa este pe senzor! dar celalalt capat ce merge in bord nul gasesc(defapt nici nu lam cautat) si ar trebui sa desfac bordul si sa iau la masurat toti conectorii ce nu sunt conectati undeva! pe asta ii de lucru nu gluma!


ar trebui sa fie undeva la un loc cu firele care se duc la ceasuri,dar care nu e mufat,nu ar strica sa desfaci bordul si sa verifici firele,cel putin stii cum stai...
daca nu esti sigur,poti trage tu un fir din din mufa sondei la ceasurile pe care urmeaza sa le montezi si gata.e mai sigur Wink
  • ovidocu2002

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Problema era simpla de tot:
Firul de la senzor era ciupit si in timp s-a intrerupt. Am refacut contactul si acuma este OK.
  • ovidiu.3000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sal. Am un Vectra A din 94, 1800i, merge frumos, trage motoru', insa de la o vreme incoa, la relanti, atunci cand opresc la un semafor sau in trafic, incepe sa palpaie destul de discret becu de la ulei, provocand STRESS soferului, concomitent cu faptul ca turatia motorului parca, parca, fluctueaza si ea. Atunci cand turez putin motorul sau apas pedala de ambreaj, beculetul cu pricina dispare... . Alte simptome nu are, motorul merge la fel de frumos, ulei are destul, are cam 6000 de km facuti cu schimbul de ulei, Mobil 10W40, si cam atat. Va rog scapati-ma de STRESS Very Happy . Am marit un pic turatia motorului da tot degeaba.
Apopo: nu stie cineva niste baieti cu tester in zona Cluj, ca io habar nu am pe nimeni.
Multzam, Ovidiu.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
poate ca nu ai destul ulei in motor,sau poate uleiul pe care il ai e prea subtire si nu face ungerea perfect sau poate ai o problema in alta parte care produce scaderea relantiului si asta face ca pompa de ulei sa nu mai aiba turatia necesara sa ridice cu presiune uleiul,daca turometrul iti oscileaza sau daca scade din cand in cand inseamna ca nu uleiul e de vina.In consecinta daca becul de ulei se aprinde odata cu scaderea relantiului ,concentreaza-te asupra problemei de relantiu instabil care poate avea multe cauze,revin-o cu detalii
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da,s-ar putea sa fie uleiul prea subtire,sau cuzinetii sa nu mai tina presiunea de ulei...Incearca un 15/40,in prima faza.Si apropo,ai GPL?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
...si schimba filtrul
  • ovidiu.3000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
uleiul e la maxim, filtrul e schimbat odata cu uleiul, masina e pe benzina, dupa parerea mea de ne-expert pare a fi un contact slab la beculetul ala rosu, si sper din tot sufletul sa fie numa atata. parca de o zi incoace nu mai face figuri. intrebare:chestiile astea se pot verifica pe tester, adica merita banii dati? daca e cineva cu tester in Cluj HELP
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
crezi ca se sincronizeaza contactul imperfect de la beculet cu scaderea relantiului?revin si te intreb daca relantiul oscileaza?
  • gaby_ice

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
in prima faza incearca sa schimbi sonda de ulei ,nu cred ca e asa scumpa ,am avut cazuri cand sonda era slabita si dadea simptome dintrastea ,sau du-te la un mecanic care are un manometru sa-ti masoare presiunea de ulei ,cred ca merita sa-i dai niste bani pt manopera asta decat sa dai mai multi pt o linie de arbore distrusa
  • petro

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
schimba sonda presiune ulei si totul va fi bine .Costa 30 ron
  • ovidiu.3000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Relantiul nu oscileaza decat aproape nesemnicativ, de exemplu: masina la relanti merge frumos, rotund, insa odata la cateva secunde, incepe sa vibreze incet de tot oglinda retrovizoare, de exemplu, detectorul de radar sau alte chestii care stau atasate de parbriz, repet insa ca foarte discret, dupa care revine iara la normal. Ceva de genul ca si cum ar scadea turatia la motor, dar f f putin. Oricum turometru nu am la bord. Concomitent cu astea tremura si lumina de la ulei. Acuma insa nu se mai aprinde. Oricum trebuie sa verific si chestia cu manometrul.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Are @jE tester. Hai pe la intalniri si poate-l prinzi pe acolo Razz . A mea e din 1992 si nu a mers testarea din pacate...dar la a ta ar trebui sa fie ok ca e mai noua. Oricum vezi topicul de la intalniri Wink
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ravenation incearca metoda "agrafa" e foarte usor..
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Chiar azi am avut la indemana o agrafa Razz . 1-2-1-2 no errors Laughing . Numa ca testerul cred ca iti poate diagnostica mai multe probleme, care nu dau neaparat erori in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR