- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Temperatura poate sa treaca peste 100 de grade in circuitul de racire pentru ca este inchis si etans! Si nu "fierbe"!! Ajunge si la 115 grade si tot nu fierbe, DAR nu face bine la inimioara... Faptul ca termostatul este de obicei calibrat intre 92 si 107 duce la concluzia ca pe aici tre sa fie regimul normal de lucru al motorului. Daca temperatura este mai mica, de ex. 30-40 grade cum am citit mai sus, benzina "givreaza", sau cam asa ceva, adica in loc de vapori se transorma in picaturi mici si nu mai este uniform inhalata de cilindri. Asta in caz de carburator sau injectie in galeria de admisie. Ca o curiozitate, am fost cu masina mea plecat in tara si am si eu problema cu termostatu', temperatura lichidului de racire marcata de acul din bord usor peste zona albastra. Consumul?
6.3 litri la suta de km. Pentru mine este uimitor!! Si nu este prima data. DAR eu merg cu 80-90 in afara si rareori depasesc 100 km la ora. Oricum, termostatul la mine este defect. Chestia cu "Asa merge vectra pentru ca nu are scut si bla bla bla" nu este adevarata.
6.3 litri la suta de km. Pentru mine este uimitor!! Si nu este prima data. DAR eu merg cu 80-90 in afara si rareori depasesc 100 km la ora. Oricum, termostatul la mine este defect. Chestia cu "Asa merge vectra pentru ca nu are scut si bla bla bla" nu este adevarata.
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
cristian_wushu a scris:si eu m-am gandit la chestia asta!!!!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!
gata? te-ai documentat!!???
pana una alta, explicatia este ca intr-un circuit inchis apa merge la temperaturi mai mari dar nu ff mari, ce o face sa mearga la putin mai mari este antigelul, care ii schimba punctele de fierbere/inghet!!! acesta largindu-i indicele cosinus care comverge de la zona splinocoxala la cea maxilodorsala
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
love4cars a scris:
gata? te-ai documentat!!???
pana una alta, explicatia este ca intr-un circuit inchis apa merge la temperaturi mai mari dar nu ff mari, ce o face sa mearga la putin mai mari este antigelul, care ii schimba punctele de fierbere/inghet!!! acesta largindu-i indicele cosinus care comverge de la zona splinocoxala la cea maxilodorsala
cristian_wushu a scris:si eu m-am gandit la chestia asta!!!!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!
gata? te-ai documentat!!???
pana una alta, explicatia este ca intr-un circuit inchis apa merge la temperaturi mai mari dar nu ff mari, ce o face sa mearga la putin mai mari este antigelul, care ii schimba punctele de fierbere/inghet!!! acesta largindu-i indicele cosinus care comverge de la zona splinocoxala la cea maxilodorsala
Daca tot te-ai facut doctor in fizica atomico-cuantico-aeronautico-etc. aplicata in domeniul motoarelor de Opel vezi si pe va gramatica: ai scris COMVERGE in loc de CONVERGE
Stii ca a fost o gluma
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dumitrunavodari
- *
- 26 mesaje
- din 22 Aug 2005
- Antara 2015
- Constanta
dumitrunavodari
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Antara 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- dumitrunavodari
- *
- 26 mesaje
- din 22 Aug 2005
- Antara 2015
- Constanta
dumitrunavodari
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Constanta
- Masina: Antara 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- OP
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Draga love4cars, ai bagat in ceata tot forumul...
Cum facem pana la urma, impartim distanta aia intre 0 si 90 sau nu?
Eu am o zona albastra, urmeaza 80, 90, 100 si zona rosie.
Cred ca acul nu se ridica deloc daca sunt mai putin de 60 grade, zona albastra este intre 60 si 70.
Doar imi dau cu presupusul, nu o luati mot-a-mot. Si e valabil doar pentru Vectra B
Cum facem pana la urma, impartim distanta aia intre 0 si 90 sau nu?
Eu am o zona albastra, urmeaza 80, 90, 100 si zona rosie.
Cred ca acul nu se ridica deloc daca sunt mai putin de 60 grade, zona albastra este intre 60 si 70.
Doar imi dau cu presupusul, nu o luati mot-a-mot. Si e valabil doar pentru Vectra B