Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
apropo stiati ca ceasul de apa la un golf 4 gti e gradat pana la 130 grade?
de ce oare?
la cat vreti fratilor sa functioneze un motor?? la -5 grade, da' ce e barton 3500+ cu overclocking Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
stii ce ma gandeam!!??? ca apa are punctul de fierbere la 100 the grade!!
nu te contrazic la faza cu ceasu' the golf da' ma intreb daca ajunge sa depaseasca frecvent suta. ca in cazul asta poti sa-ti faci linistit o cafea in vasul de expansiune. Laughing
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si eu m-am gandit la chestia asta!!!!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Temperatura poate sa treaca peste 100 de grade in circuitul de racire pentru ca este inchis si etans! Si nu "fierbe"!! Ajunge si la 115 grade si tot nu fierbe, DAR nu face bine la inimioara... Faptul ca termostatul este de obicei calibrat intre 92 si 107 duce la concluzia ca pe aici tre sa fie regimul normal de lucru al motorului. Daca temperatura este mai mica, de ex. 30-40 grade cum am citit mai sus, benzina "givreaza", sau cam asa ceva, adica in loc de vapori se transorma in picaturi mici si nu mai este uniform inhalata de cilindri. Asta in caz de carburator sau injectie in galeria de admisie. Ca o curiozitate, am fost cu masina mea plecat in tara si am si eu problema cu termostatu', temperatura lichidului de racire marcata de acul din bord usor peste zona albastra. Consumul?
6.3 litri la suta de km. Pentru mine este uimitor!! Si nu este prima data. DAR eu merg cu 80-90 in afara si rareori depasesc 100 km la ora. Oricum, termostatul la mine este defect. Chestia cu "Asa merge vectra pentru ca nu are scut si bla bla bla" nu este adevarata.
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
de ce crezi ca nu e adevarata faza cu scutul?
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca scutul nu este paravan contra curentului de aer in masura in care temperatura poate sa ajunga de la 30-40 grade la 80-90 de grade. E mult prea mare diferenta.
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
am vazut ca si la voi nu vii se ridica acul nici macar la prima linie , dar numai de curiozitate ati pus mana pe motor sa vedeti ce fierbinte ii , la mine acolo imi ramane pielea daca indraznesc sa il ating Laughing desi acul la drum intins sau in oras cand nu dau de aglomeratie nu trece de prima linie
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Asta e alta treaba. Eu am curajul sa incalzesc motorul si fara lichid de racire pentru un scurt timp. Daca este ulei in motor nu e nici o problema.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cristian_wushu a scris:si eu m-am gandit la chestia asta!!!!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!


gata? te-ai documentat!!??? Laughing
pana una alta, explicatia este ca intr-un circuit inchis apa merge la temperaturi mai mari dar nu ff mari, ce o face sa mearga la putin mai mari este antigelul, care ii schimba punctele de fierbere/inghet!!! acesta largindu-i indicele cosinus care comverge de la zona splinocoxala la cea maxilodorsala Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:
cristian_wushu a scris:si eu m-am gandit la chestia asta!!!!
ma mai documentez cu faza peste 100 grade!


gata? te-ai documentat!!??? Laughing
pana una alta, explicatia este ca intr-un circuit inchis apa merge la temperaturi mai mari dar nu ff mari, ce o face sa mearga la putin mai mari este antigelul, care ii schimba punctele de fierbere/inghet!!! acesta largindu-i indicele cosinus care comverge de la zona splinocoxala la cea maxilodorsala Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Daca tot te-ai facut doctor in fizica atomico-cuantico-aeronautico-etc. aplicata in domeniul motoarelor de Opel vezi si pe va gramatica: ai scris COMVERGE in loc de CONVERGE Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



Stii ca a fost o gluma Wink
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mdea... si tocmai cand sa trimit ma uitam pe text si nu stiu ce pana mea... si hop modific acolo, am vazut dupa aia da' am zis "lasa"!!
toate cele insirate pe acolo le-am auzit undeva, VM, donno
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
stiam si eu explicatia cu circuitul etans si sub presiune, dar totusi una e presiunea in instalatie la 100 grade si alta e la 130 nu?
unde sunt acum cei care ziceau ca k le sta temperatura la 30-40?????? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mie imi sta acul la 30-40 de grade daca e iarna si merg numai pana la serviciu (6-7 km). Si am mai scris pe forum: am mers cu mai multe vectra A si la fel.
  • cristian_wushu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
@eu: unde ti-ai facut prelungirea la bara si cat te-a costat?
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1652

Ai aici ce te intereseaza.
  • dumitrunavodari

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am tot urmarit acest topic pentru ca am si eu probleme cu caldura, dar pana la urma tot nu m-am lamurit ce sa fac.
Eu nu am gradatii de 30 grade, indicatia temperaturii porneste dintr-o zona albastra, apoi urmatoarea gradatie e la 90 grade.
Sunt total buimacit.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai hai sa vezi faza!!!
incearca si tu sa imparti distanta dintre cele doua puncte (0-90) si iti poti da seama cu aprox cam ce temperatura ai!!
v-am zis, mie imi sta tot pe la 40-50 daca nu merg mai mult de 10Km.
  • dumitrunavodari

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2005

  • Mesaj Privat
adicatelea in zona albastra temperatura e aproape zero?
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
daca stam sa o luam asa motamo, ca nici nu stiu cum se scrie, nu e ok.
putin spirit de orientare!!!!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Draga love4cars, ai bagat in ceata tot forumul...

Cum facem pana la urma, impartim distanta aia intre 0 si 90 sau nu?

Eu am o zona albastra, urmeaza 80, 90, 100 si zona rosie.
Cred ca acul nu se ridica deloc daca sunt mai putin de 60 grade, zona albastra este intre 60 si 70.

Doar imi dau cu presupusul, nu o luati mot-a-mot. Si e valabil doar pentru Vectra B
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR