- Andrei Mihaltan
- OP
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua,
As dori sa stiu ce controleaza exact cand merge la RAR?
Masina mea este ok din toate punctele de vedere, numai o mica problema am: atunci cand merg in marsarier nu mi se aprinde becul. imi este taiat cablul acela care duce la cutia de viteze, probabil ca a facut candva un scurt si vechiul proprietar l-a taiat.
Se poate oare trece de RAR cu aceasta mica problema?
As dori sa stiu ce controleaza exact cand merge la RAR?
Masina mea este ok din toate punctele de vedere, numai o mica problema am: atunci cand merg in marsarier nu mi se aprinde becul. imi este taiat cablul acela care duce la cutia de viteze, probabil ca a facut candva un scurt si vechiul proprietar l-a taiat.
Se poate oare trece de RAR cu aceasta mica problema?
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- OP
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
Andrei Mihaltan a scris:Buna ziua,
As dori sa stiu ce controleaza exact cand merge la RAR?
Masina mea este ok din toate punctele de vedere, numai o mica problema am: atunci cand merg in marsarier nu mi se aprinde becul. imi este taiat cablul acela care duce la cutia de viteze, probabil ca a facut candva un scurt si vechiul proprietar l-a taiat.
Se poate oare trece de RAR cu aceasta mica problema?
As dori sa stiu ce controleaza exact cand merge la RAR?
Masina mea este ok din toate punctele de vedere, numai o mica problema am: atunci cand merg in marsarier nu mi se aprinde becul. imi este taiat cablul acela care duce la cutia de viteze, probabil ca a facut candva un scurt si vechiul proprietar l-a taiat.
Se poate oare trece de RAR cu aceasta mica problema?
In mod normal nu este pe acelasi fir cu stopurile, si becul de la marsarier?
Poate firul taiat ce l-am vazut eu o fi de la altceva...
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- OP
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cand am fost sa fac RAR-ul cu o tigra in voluntari nu imi mergeau becurile pt marsarier si mi s-a atras atentia asupra acestui aspect.
PS: Aveam pe cineva acolo care m-a ajutat sa trec RAR-ul cu alte probleme mai grave. Acum tu decizi daca merita timpul pierdut pentru alta programare daca esti respins pentru asa ceva minor.
PS: Aveam pe cineva acolo care m-a ajutat sa trec RAR-ul cu alte probleme mai grave. Acum tu decizi daca merita timpul pierdut pentru alta programare daca esti respins pentru asa ceva minor.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Andrei Mihaltan
- OP
- 148 mesaje
- din 10 Sep 2008
- Vectra 1995 C20NE
- Sibiu
Andrei Mihaltan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2008
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- ****
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
daniel_aoe a scris:Buna ziua.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
Am o Vectra C din 2007 benzina motor 1,8 (Z18XER). De cand am cumparat-o, am observat ca atunci cand schimb rapid in marsarier, cutia scoate un zgomot puternic (caraie). Cei de la reprezentanta spun ca la acest tip de masina este ceva normal si ca trebuie sa tin pedala de ambreaj apasata circa 5 secunde si apoi sa schimb in marsarier. Daca fac cum spun ei, intra normal, dar sunt situatii cand in 5 secunde poti evita un accident. Intrebarea mea este daca si la alti posesori de Vectra se intampla asa ceva.
... sau calca a doua oara pe ambreiaj( dublu ambreiaj) pana cand se egalizeaza vitezele pinioanelor din cutie...
nu grabii schimbarea treptelor de viteza de mers inainte cu cea de mers inapoi ca o sa ai surprize
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
@mariusgmg: Sunt situatii cand trebuie sa te grabesti. Ex: cand intorci pe o sosea ingusta din 2 miscari. Problema cu egalizarea vitezelor pinioanelor este normala, dar ce m-a determinat sa expun aceasta problema este timpul mare de egalizare, pentru ca la alte marci de masini poti schimba cu mult mai repede (circa 2 secunde). Rog opinii de la posesorii Opel Vectra C 1,8 16v benzina, pentru ca se pare ca aceasta problema ar fi doar la acest model (asta a spus dealerul)
- as3dyum
- ****
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
daniel_aoe a scris:@mariusgmg: Sunt situatii cand trebuie sa te grabesti. Ex: cand intorci pe o sosea ingusta din 2 miscari. Problema cu egalizarea vitezelor pinioanelor este normala, dar ce m-a determinat sa expun aceasta problema este timpul mare de egalizare, pentru ca la alte marci de masini poti schimba cu mult mai repede (circa 2 secunde). Rog opinii de la posesorii Opel Vectra C 1,8 16v benzina, pentru ca se pare ca aceasta problema ar fi doar la acest model (asta a spus dealerul)
Dealerul poate sa spuna multe, ca doar nu il doare gura .
"Problema" mentionata de tine e intalnita si pe vectra mea B2 2001 Y22DTR si la randul meu iti recomand sa nu te grabesti cu bagatul in marsarier pentru ca in timp pinionul ala o sa dea coltu'. Daca o sa ai curiozitatea cand schimbi uleiu din cutia de viteze o sa vezi ca e acolo un surub cu magnet care are rolul de a aduna shpanul rezultat din uzura cutiei de viteza. Cred ca dancuciureanu poate sa iti spuna mai multe, eu nu ma pricep foarte bine.
Observatia ta cum ca timpul de sincronizare este mai mare la Vectra decat la alte masini e adevarata, dar pe mine unul nu ma deranjeaza. Cutia mi se pare destul de reusita la alte capitole ..e adevarat ca nu stiu cum e la vectra C.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
La fel facea si Vectra mea veche Z18XE. De altfel, scrie si in manualul masinii. Oricum, 5 secunde e cam exagerat, cam doua secunde ajung, mai ales daca folosesti frana de motor ca sa reduci din viteza. Pe Z19DTH de acum nu mai am problema asta. Dar cum spunea si Adrian, e un minus compensat de restul comportamentului cutiei care e parfum pe langa cea de pe Z19DTH: e mult mai finuta.
- daniel_aoe
- ***
- 648 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
daniel_aoe
- Mesaje scrise: 648
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
Dealerul poate sa spuna multe, ca doar nu il doare gura .
Cand am observat hai sa-i spun "problema" asta, am fost a doua zi dupa cumparare sa dau cu ei de pamant. Mi-au spus ca inainte sa o cumpar trebuia fac drive-test, sa citesc, sa intreb, bla bla bla. Ca sa-mi inchida gura, mi-au aratat in cartea masinii (care este groasa cam cat o biblie) ca scrie despre aceasta sincronizare lenta. Daca si producatorul/vanzatorul si-au luat aceasta masura de precautie, inseamna ca exista totusi o problema la acest model.
Cand am observat hai sa-i spun "problema" asta, am fost a doua zi dupa cumparare sa dau cu ei de pamant. Mi-au spus ca inainte sa o cumpar trebuia fac drive-test, sa citesc, sa intreb, bla bla bla. Ca sa-mi inchida gura, mi-au aratat in cartea masinii (care este groasa cam cat o biblie) ca scrie despre aceasta sincronizare lenta. Daca si producatorul/vanzatorul si-au luat aceasta masura de precautie, inseamna ca exista totusi o problema la acest model.