Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc d-le Dan.Acum nush ce o sa fac,caci un catalizator universal nu se potriveste intre sonde,trebuie unul original si nu am bani.Sa vad daca nu gasesc unul bun la dezmembrari.
Parca tot mai rau merge masina.Dupa ce se incalzeste motorul tremura foarte tare la relanti si moare;la fel cand franez dintr-o viteza mai mare.Mi se aprinde la 5 min dupa pornire masina cu chieita in bord,iar la tester da ceva legat de sonda lambda.Oare toate astea sa fie din cauza ca am scos catalizatorul?sa faca asa figuri de la a doua sonda lambda?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Orice reductie se poate face la strung sau cauti o teava racord. Pui catalizatorul EXACT unde trebuie sa fie ca de asta e pus. Deci il scoti de unde este acum, acolo se sudeaza in locul lui o teava.
Daca continui asa masina o sa mearga din ce in ce mai rau si ai sa il infunzi si pe asta. Nu stiu la ce "service" ai mers dar se pare ca baietii sunt cu pluta tare de tot.
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la ei si i-am pus sa dea jos catalizatorul ,sa si-l ia si sa imi dea banii inapoi.Bine ca am recuperat banii ,acum ma duc maine sa caut undeva un catalizatoir cat de cat bunicel si sa il monteze cineva care stie la locul lui.Apoi sa mai vad daca face figuri masina ,tare mi-e frica ca mi-e dusa si o sonda lambda ,sper sa nu fie amandoua.Vreau sa va mai intreb cum pot sa descopar daca sondele lambda sunt bune sau nu?
Multumesc pt raspuns.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un catalizator universal (E2) se poate pune lejer cam pe toate, idea e sa fie baietii pe meserie.
Referitor la sondele lambda, se poate face diagnoza la ele dar inca nu stiu unul bun in MS. Tu o sa poti face o "diagnoza" dar simplista, e metoda -> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Au incercat baietii sa puna un catalizator universal in galeria unde era inainte da nu se poate de aceea l-au pus doar dupa a doua sonda.Exista vreun tip anume de catalizator universal care se potriveste la motorul meu z16xe,sa il puna la locul unde trebuie sa fie?.Stie cineva in Mures unde poate sa faca treaba asta?
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mi-as pune un cat.universal insa cum am si a doua sonda lambda zic ei ca nu se poate.Poate cineva care a facut asta sa imi arate unde trebuie pus.
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu ma poate ajuta nimeni?
  • mmsoso

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
revin cu o problema ce nu reuseste nimeni sa ii dea de cap.Pls daca ma poate ajuta cineva.Am pus un catalizator bun la locul lui insa masina merge si mai rau,moare motorul la scaderea turatiei si la relanti.Nu merge decat daca masina sta turata si simt ca se infunda si catalizatorul asta.Am fost la tester si dadea eroare la prima sonda lambda,am pus una buna si dadea la a doua sonda.Nu mai inteleg nimik si nu pot sa umblu cu masina.Acum mi-e frica ca se infunda si catalizatorul asta si iarasi am aruncat banii pe fereastra.Pls help
  • sorin7

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mmsoso a scris:revin cu o problema ce nu reuseste nimeni sa ii dea de cap.Pls daca ma poate ajuta cineva.Am pus un catalizator bun la locul lui insa masina merge si mai rau,moare motorul la scaderea turatiei si la relanti.Nu merge decat daca masina sta turata si simt ca se infunda si catalizatorul asta.Am fost la tester si dadea eroare la prima sonda lambda,am pus una buna si dadea la a doua sonda.Nu mai inteleg nimik si nu pot sa umblu cu masina.Acum mi-e frica ca se infunda si catalizatorul asta si iarasi am aruncat banii pe fereastra.Pls help
problema asta am avut-o si eu!!!si am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimbi amandoua sondele si catalizatoru pentru ca marea lor boala a masinilor opel astra este catalizatorul!nu stiu de ce nu iti merge masina dupa ce ai schimbat catalizatorul pt ca eu l-am schimbat si imi merge perfect,adevarat ca am schimbat si am2oua sondele!!! Rolling Eyes
  • valiubitel

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut.hai sa va zic si beleaua mea si poate cineva ma iajuta.la mine nu mai tragea masina si incet incet daca mergeam cu 40km/h era bine(astra g 2002 benzina)am verificato peste tot si nici un rezultat in plus cum spunea cineva mai sus relantiul fluctua si cateodata chiar murea motorul.Cei de la reprezentanta-radacini cica ar fi calculatorul si este doar 44 mil.am fost la niste baeti si dupa o zi de uitat pe la ea mi au zis ca este catalizatorul(miau zis in felul urmator:"ia masina si fa o tura."spre uimirea mea masina tragea si nu se mai oprea problema ?:CATALIZATORUL ERA terminat,si cum acesta nu se repara(curata) mi lau unulat urmand ca eu sal skimb.DAR problema a fost temporara pt ca fluctuatia relantiului a revenit si masina se mai opreste din senin mai rar dar tot se opreste.Stiu ca anularea catalizatorului are impact si asupra sondei lambda dar cum?de ce?
ce ar trebui sa fac?
In plus masina scoate fum mai mult,zgomot mai puternic la ambalare si surprinzator consum mai mic.pe tester nu apare nici o eoare.Ce e de facut?
  • valiubitel

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema ca mmsoso o am si eu la un astra g 1.4 din 2002.am desc problema -catalizator infundat.simptome:masina nu mai tragea,la relantiul fluctua turatia uneori oprindu se .am fost si lam anulat si de ceva vreme merg cu el anulat.masina trage mai bine insa problema cu relantiul persista ,masina inca se mai opreste ,mai rar adevarul in special cand e pe liber si motorul cald.tampiti de la radacini cica vina ar fi calculatorul motor.va vine sa credeti ,dar exclud varianta asta.asadar intreb:practic odata cu anularea catalizatorului am oprit si functioanarea in parametri optimi a sondei lambda aflate dupa catalizator nu?
ce se intampla cand acesta sonda nu mere ok?gazele se intorc inapoi in circuit?cele nearse adica nici egr ul nu si mai face treaba?si de aceea motul da sa moaraaceste gaze obtureaza admisia?poate spun aberatii dar intreb si eu k ma dispera problema asta.cu respect si poate rezolvam misterul
  • deleted-18802

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@valiubitel : verfica EGR, inainte de catalizator .
  • valiubitel

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
k o sal verific dar catalizatorul oricum il am anulat
si o sa mai verific si acel trootlebothle sau cum ai mai zice(clapeta de acceleratie)ca am curatto la un service si tare mie ca vreun tampit dela a dereglato sau a spart vrut furtunas sau a infundat vreun vacuum.alte pareri sau sfaturi.merdi mult
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Deorece este foarte multa lume interesata de subiectul asta (este o certitudine), propun redeschiderea lui.

Prin urmare m-am gandit ca aceste cateva link-uri va vor surescita interesul :
- aici inceputul este promitator, cuprinsul este plin de informatii "delicioase" pt cei ce vor sa inteleaga rolul sondei lambda - -DAR- - finalul este dezastruos (un amestec sarac in benzina "lean" NU este benefic pt motor/masina si nu indeparteaza problemele datorate indepartarii catului -la masinile cu 2 sonde lambda-) :
http://atomicinternet.homei...OW.asp?RecordID=8


Apoi urmeaza acest link care se pare ca ofera cea mai viabila solutie (TOATE comentariile pe marginea acestei solutii sunt binevenite -doar este un forum, nu ?-) :
http://www.paladinmicro.com...MILEliminator.htm


In imaginea atasata este infatisata o idee despre ceea ce ar putea fi graficul ideal al variatiei tensiunii generate de sonda lamda (din nou, parerile pro si contra sunt binevenite).

  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
O alta solutie vehiculata in afara forumurilor ar fi montarea sondei lambda 2 pe un distantier reglabil astfel incat doar o parte a senzorului sa ia contact cu gazele de pe traseul de evacuare. Se realizeaza o serie de incercari incepand cu 1 cm.

Ce parere aveti despre asta ?
E prea simplu si frumos ca sa fie si adevarat ?... Sau uneori problemele cele mai complexe isi au rezolvarile chiar sub nasul nostru ?...


PS : o intrebare suplimentara pt solutia prezentata in link-ul 2 din postul anterior : odata montata acea "grefa" electronica, mai este necesara atasarea sondei pe traseul de evacuare sau este suficienta prinderea si etansarea ansamblului sonda-grefa electronica undeva pe burta masinii ?
  • 87bogdan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema cu astra meu motor 1.6 x 16 szr am un cunsum exagerat de benzina cam 13-14%dublu in afara, problema care ar purea fi? sonda am schimbat-o ieri, catalizatorul e zero insa dupa cat am mai citit pe forum nu sunt prea mari probleme la noxe mi-a iesit 3,8 si trebuia saiasa 0,5 la euro 2 insa mecanicii mi-au spus ca amestecul e bun si nu ar trebui sa mai consume . am mers vreo 60 km mi-a consumat 8kg de benzina si s-a aprins mortorul de la benzina .i-am facut un tester si mecanicul mi-a spus ca valva EGR nu functioneaza in parametri normali si trebuie schimbat .acum cer sfaturi de la voi daca egr are o influienta asa mare asupra consumului sau poate fi si altceva. mentionez ca egr a mai fost curatat odata.
merci
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
eu merg fara catalizator de mai bine de 11 luni....si nu simt nici o schimbare inafara de cea sonora a evacuarii....astra f 95 x16xel
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
idem si eu Wink
o singura sonda lambda
urca mult mai usor in ture
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de obicei aceste sesizari cu urcatul mai repede in ture e din cauza catalizatorului infundat...eu am dat catul jos...l-am verificat si era ca si nou..nu urme de funinge nu urme de ceramica sparta..si am mers fara...nici o diferenta notabila decat un efect placebo.....mai rau o luase si sonda lamba razna din cauza presiuni mai mici de aer in colectorul ei.....astra f c18xe....
singura reusita ca sa simti ceva notabil este sa-i faci tot traseul de evacuare....
  • Andrei WPX

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu iti recomand, mai bine cumpara un catalizator. Daca vrei sa pacalesti ECU atunci se poate, din 12V faci cu o referinta de tensiune cu un integrat tl431 si divizor rezistiv


Salut! Sunt nou pe acest site ,sper sa nu pornesc cu stangul si sa incep sa calc regulile pe aici.Am scos acum 4-5 luni catalizatorul de pe masina pentru ca se infundase si de atunci au aparut urmatoarele probleme:
scoate fum ingrozitor
mananca ulei cam mult cu toate ca am facut segmentarea si am schimbat si simeringurile
de vreo 2 sapt a inceput sa mi se opreasca motorul in mers,ii dau la cheie porneste merge neregulat si se opreste.daca o accelerez mai puternic isi revine si merge fara pb.Am observat ca ramane turat o secunda sau chiar creste turatia cand schimb vitezele fara sa apas pe acceleratie...dupa care coboara...

Am un singur martor aprins cel in forma de butoias ,iar testul pseudo agrafa imi arata eroarea 0400.
Precizez ca am fost pe tester si mi`a zis in felul urmator:
Eficienta catalizator scazuta (normal ptr ca nu exista)
Supapa EGR tensiune crescuta

Oare toate problemele sunt din cauza lipsei catalizatorului? Sau sunt doar coincidente?
Sper sa ma ajute cineva in rezolvarea problemei cu opritul motorului in mers.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR