- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
relubr
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bogdan tanase
- *
- 9 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Corsa 2004 ecotec 1.2
bogdan tanase
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 ecotec 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
salutare, sunt mai nou pe aici , am si eu o nelamurire.Pana de curand la opel-ul meu corsa mergea sa inchid geamurile dupa ce ieseam din masina doar rasucind cheia in usa si tinand-o in pozitia inchidere cateva secunde timp in care geamurile mele se inchideau singure.
Dar acum numai merge, singura interventie pe care am avut-o asupra masinii a fost sa-i curat bornele de la baterie si atat
Tot inainte tineam putin apasat butonul sa deschid geamul , ridicam degetul si el continua sa coboare pana jos sau sa se inchida dupa caz, acum insa NICI CHESTIA NU SE INTAMPLA
va rog sa ma lamuriti si pe mine care ar fi problema sau daca este vreuna, poate nu am fixat bine bornele sau e vreo siguranta arsa?
masina e opel corsa 1.2 din 2004
Dar acum numai merge, singura interventie pe care am avut-o asupra masinii a fost sa-i curat bornele de la baterie si atat
Tot inainte tineam putin apasat butonul sa deschid geamul , ridicam degetul si el continua sa coboare pana jos sau sa se inchida dupa caz, acum insa NICI CHESTIA NU SE INTAMPLA
va rog sa ma lamuriti si pe mine care ar fi problema sau daca este vreuna, poate nu am fixat bine bornele sau e vreo siguranta arsa?
masina e opel corsa 1.2 din 2004
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Bogdan, nu stiu cum e la tine la corsa dar presupun ca e la fel la toate opelurile.
Cu usile inchise, tine apasat un directia SUS butoanele de la geamuri timp de 7-8 secunde, asta binenteles dupa ce au ajuns la capat de tura (adik, daca geamul este deschis, astepti sa se inchida si apoi mai tii apasat inca 7-8 sec) In acest fel se vor re-sincroniza si totul va decurge normal, inclusiv functia Comfort.
E bine ca pe tine nu te deranjeaza asa de tare problema asta, in schimb la Bertone, cum scoti bornele bateriei, geamurile urca asa de sus incat, neavand rama, usa abea se mai inchide ...
Da-mi de stire daca ai rezolvat,
Adrian
Cu usile inchise, tine apasat un directia SUS butoanele de la geamuri timp de 7-8 secunde, asta binenteles dupa ce au ajuns la capat de tura (adik, daca geamul este deschis, astepti sa se inchida si apoi mai tii apasat inca 7-8 sec) In acest fel se vor re-sincroniza si totul va decurge normal, inclusiv functia Comfort.
E bine ca pe tine nu te deranjeaza asa de tare problema asta, in schimb la Bertone, cum scoti bornele bateriei, geamurile urca asa de sus incat, neavand rama, usa abea se mai inchide ...
Da-mi de stire daca ai rezolvat,
Adrian
- bogdan tanase
- *
- 9 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Corsa 2004 ecotec 1.2
bogdan tanase
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 ecotec 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut, problema am rezolvat-o , am facut intocmai cum mi-ai zis si acum e totul ok, mersi mult de ajutor.
nu era o problema chiar asa de mare dar de ce sa nu mai mearga domne daca pana de curand a mers?
sunt genul de amanunte care te deranjeaza mai ales cand intrebi pe unul sau pe altul care sunt mesteri in service si ar fi trebuit sa se fi confruntat cu asemenea probleme.
dar bine ca exista acest club si oameni saritori, mersi mult!
nu era o problema chiar asa de mare dar de ce sa nu mai mearga domne daca pana de curand a mers?
sunt genul de amanunte care te deranjeaza mai ales cand intrebi pe unul sau pe altul care sunt mesteri in service si ar fi trebuit sa se fi confruntat cu asemenea probleme.
dar bine ca exista acest club si oameni saritori, mersi mult!
c14nz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- daniel_c
- **
- 209 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Constanta
daniel_c
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pai asta e ca nu are iesire cu minus timp de 30 secunde
vreau sa iau minus-ul de la comanda de inchidere a usilor, care este minus (masa)
Schema e facuta cu PLUS de la alarma. Eu am MINUS, oare cum adaptez?
M-am gandit la urmatoarea modificare
Oare conteaza faptul ca practic iesirea OUT de la 555 o sa fie permanent la masa si in acelasi timp circuitul 555 o sa fie permanent la +?
vreau sa iau minus-ul de la comanda de inchidere a usilor, care este minus (masa)
Schema e facuta cu PLUS de la alarma. Eu am MINUS, oare cum adaptez?
M-am gandit la urmatoarea modificare
Oare conteaza faptul ca practic iesirea OUT de la 555 o sa fie permanent la masa si in acelasi timp circuitul 555 o sa fie permanent la +?
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
dioda din stanga e pt a izola semnalul de masa de masa care o scoate releul
dioda din dreapta la fel izoleaza masa de la semnalul de iesire de releu. Ca sa nu se activeze schema de fiecare data cand altceva comanda inchiderea geamurilor.
Eu nu prea ma pricep la electronica, adica stiu sa interpretez (si sa modific usor) o schema, dar habar n-am ce tip de tranzistor ar trebui si cum trebuie legat. stiu ca exista PNP si NPN dar nu mai stiu care-i diferenta
Deci daca schema care am scos-o eu nu e bine, pote mi-o modifica cineva?
dioda din dreapta la fel izoleaza masa de la semnalul de iesire de releu. Ca sa nu se activeze schema de fiecare data cand altceva comanda inchiderea geamurilor.
Eu nu prea ma pricep la electronica, adica stiu sa interpretez (si sa modific usor) o schema, dar habar n-am ce tip de tranzistor ar trebui si cum trebuie legat. stiu ca exista PNP si NPN dar nu mai stiu care-i diferenta
Deci daca schema care am scos-o eu nu e bine, pote mi-o modifica cineva?
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am modificat schema, pentru ca asa cum o facusem prima data nu mergea, ramanea activ tot timpul, intra intr-un ciclu infinit
Asa cum e acum modificat dupa ce se termina ciclul se taie complet masa, deci circuitul ramane inchis
Deci schema de mai jos merge cand ai masa la intrare, si vrei sa scoti tot masa pe iesire!
Functioneaza!
Asa cum e acum modificat dupa ce se termina ciclul se taie complet masa, deci circuitul ramane inchis
Deci schema de mai jos merge cand ai masa la intrare, si vrei sa scoti tot masa pe iesire!
Functioneaza!
adria1977
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
adria1977
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am desfacut ornamentul din partea dreapta pasager si am gasi modulul de inchidere centralizata cu cele doua mufe. Acum pentru a putea pune montajul pentru inchidere geamuri din telecomanda, dupa ce voi identifica pinii 10 si 24 si tensiunea continua de 12V, cum sa fac? Sa elimin 2-3 mm de izolatie de pe firele respective si sa lipesc acolo momtajul? Sau exista o alta varinta?
Si pentru confirmare: din moment ce voi scoate mufele cu instalatia electrica oprita, nu voi "pierde" inchiderea centalizata, deci nu va tebui sa fac o programare a acesteia,nu?
Si pentru confirmare: din moment ce voi scoate mufele cu instalatia electrica oprita, nu voi "pierde" inchiderea centalizata, deci nu va tebui sa fac o programare a acesteia,nu?
- LDivora
- *****
- 3,098 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,098
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Da, asa faci. Nu pierzi nimic.
Eu am facut modulul cu terminale ca sa ma pot racorda usor.
Am legat pe fiecare fir de pe instalatia masinii cate 5cm de fir si m-am racordat apoi cu modulul. O alta solutie este folosirea "caramelelor" de racord, ca la corpurile de iluminat, pentru usurinta cuplarii.
Cat timp lucrezi (dupa ce determini firele) ar trebui sa decuplezi bateria, asta daca ai codul de la cass.
Prima verificare: daca se pune pinul 24 la masa, se ridica geamurile.
A doua verificare: la a doua actionare a butonului de inchidere de pe telecomanda, apare impulsul pozitiv pe pinul 10.
Pinii pe care se leaga montajul sunt: IN - X61/10 negru-albastru; OUT - X61/24 rosu-galben;
Cele doua fire de alimentare se recunosc usor, sunt doua fire groase, unul maro X62/11 (-) si unul rosu X62/9 (+), sunt pe cealalta cupla.
Eu am facut modulul cu terminale ca sa ma pot racorda usor.
Am legat pe fiecare fir de pe instalatia masinii cate 5cm de fir si m-am racordat apoi cu modulul. O alta solutie este folosirea "caramelelor" de racord, ca la corpurile de iluminat, pentru usurinta cuplarii.
Cat timp lucrezi (dupa ce determini firele) ar trebui sa decuplezi bateria, asta daca ai codul de la cass.
Prima verificare: daca se pune pinul 24 la masa, se ridica geamurile.
A doua verificare: la a doua actionare a butonului de inchidere de pe telecomanda, apare impulsul pozitiv pe pinul 10.
Pinii pe care se leaga montajul sunt: IN - X61/10 negru-albastru; OUT - X61/24 rosu-galben;
Cele doua fire de alimentare se recunosc usor, sunt doua fire groase, unul maro X62/11 (-) si unul rosu X62/9 (+), sunt pe cealalta cupla.