- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
new user
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
Corect.
Uite ce am gasit.
Nu stiu cum e la Opel comparativ cu asta
"
Asadar
la 15000 km cost total 92.19 euro
la 30000 km 122.09 euro
la 45000 km 116.26 euro
la 60000 km 133.45 euro
la 75000 km 92.19 iar
la 90000 km 200.19 euro.
La fiecare revizie se schimba ulei motor (37.21 euro), filtru ulei (6.10 euro), filtru polen (27.88 euro). In rest la 45000 se schimba un filtru aer (18.40 euro). Din 30 in 30 de mii km se schimba lichid frana/ambreiaj (13.40 euro).
Pret consumabile: Far 208 euro, Stop 124 euro, Ambreiaj (kit) 319 euro, Placute frana fata 107 euro spate 83 euro, Curea distributie 0 euro e pe lant....Bujii 5.6 euro, Amortizoare fata 135 euro spate 135 euro , Toba finala 140 euro, Bara fata 248 euro, spate 260 euro, Semnalizator 24 euro, Parbriz 420 euro, Luneta 247 euro, Oglinda laterala 240 euro, Catalizator 1400 euro.
Informatiile sunt luate din revista AutoExpert care a cules datele de la Kia Romania. De mentionat ca a fost facut un test comparativ cu Focus 1.4 80 CP Kia iesind invingatoare la capitolele design, motorizare, garantie, dotari (acelasi nivel).
"
Oricum, daca e dublu la Kia m-ar pune pa ganduri, daca e doar cu 25% mai mult - nu mi se pare foarte grav.
CUM E fata de OPEL ?
Ultima modificare făcută de new user la Joi 20 Mar, 2008 3:32 pm
Uite ce am gasit.
Nu stiu cum e la Opel comparativ cu asta
"
Asadar
la 15000 km cost total 92.19 euro
la 30000 km 122.09 euro
la 45000 km 116.26 euro
la 60000 km 133.45 euro
la 75000 km 92.19 iar
la 90000 km 200.19 euro.
La fiecare revizie se schimba ulei motor (37.21 euro), filtru ulei (6.10 euro), filtru polen (27.88 euro). In rest la 45000 se schimba un filtru aer (18.40 euro). Din 30 in 30 de mii km se schimba lichid frana/ambreiaj (13.40 euro).
Pret consumabile: Far 208 euro, Stop 124 euro, Ambreiaj (kit) 319 euro, Placute frana fata 107 euro spate 83 euro, Curea distributie 0 euro e pe lant....Bujii 5.6 euro, Amortizoare fata 135 euro spate 135 euro , Toba finala 140 euro, Bara fata 248 euro, spate 260 euro, Semnalizator 24 euro, Parbriz 420 euro, Luneta 247 euro, Oglinda laterala 240 euro, Catalizator 1400 euro.
Informatiile sunt luate din revista AutoExpert care a cules datele de la Kia Romania. De mentionat ca a fost facut un test comparativ cu Focus 1.4 80 CP Kia iesind invingatoare la capitolele design, motorizare, garantie, dotari (acelasi nivel).
"
Oricum, daca e dublu la Kia m-ar pune pa ganduri, daca e doar cu 25% mai mult - nu mi se pare foarte grav.
CUM E fata de OPEL ?
Ultima modificare făcută de new user la Joi 20 Mar, 2008 3:32 pm
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Reviziile sunt chiar mai ieftine la Kia , iar piesele de schimb nu sunt in niciun caz la pret dublu, unele sunt chiar mai ieftine.
Uite zici un exemplu de revizie la Opel: https://www.clubopel.com/vie...p?p=180261#180261
Uite zici un exemplu de revizie la Opel: https://www.clubopel.com/vie...p?p=180261#180261
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
eu iti dau un sfat, cel mai bine ar fi sa astepti pana iti iei permisul, ar fi urat sa te trezesti ca-ti cumperi kia si ca nu-ti place cum merge, si apoi sa regreti gtc-ul, parerea mea este ca dupa ce le vei conduce iti vei da seama care este cea mai potrivita pentru tine,
eu de exemplu am aceeasi problema ca si tine, am 1.96 inaltime si m-am ferit foarte mult de masinile mici, dar astra h e o masina comfortabila in care ma simt foarte bine, e adevarat, nu m-am suit niciodata in kia ceed, nu zic ca astra e mai incapatoare, dar in final decizia iti apartine, succes la alegerea masinii. bafta
eu de exemplu am aceeasi problema ca si tine, am 1.96 inaltime si m-am ferit foarte mult de masinile mici, dar astra h e o masina comfortabila in care ma simt foarte bine, e adevarat, nu m-am suit niciodata in kia ceed, nu zic ca astra e mai incapatoare, dar in final decizia iti apartine, succes la alegerea masinii. bafta
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
new user a scris:Corect.
"
Asadar la 15000 km cost total 92.19 euro la 30000 km 122.09 euro la 45000 km 116.26 euro la 60000 km 133.45 euro la 75000 km 92.19 iar la 90000 km 200.19 euro. La fiecare revizie se schimba ulei motor (37.21 euro), filtru ulei (6.10 euro), filtru polen (27.88 euro). In rest la 45000 se schimba un filtru aer (18.40 euro). Din 30 in 30 de mii km se schimba lichid frana/ambreiaj (13.40 euro).
Pret consumabile: Far 208 euro, Stop 124 euro, Ambreiaj (kit) 319 euro, Placute frana fata 107 euro spate 83 euro, Curea distributie 0 euro e pe lant....Bujii 5.6 euro, Amortizoare fata 135 euro spate 135 euro , Toba finala 140 euro, Bara fata 248 euro, spate 260 euro, Semnalizator 24 euro, Parbriz 420 euro, Luneta 247 euro, Oglinda laterala 240 euro, Catalizator 1400 euro.
"
"
Asadar la 15000 km cost total 92.19 euro la 30000 km 122.09 euro la 45000 km 116.26 euro la 60000 km 133.45 euro la 75000 km 92.19 iar la 90000 km 200.19 euro. La fiecare revizie se schimba ulei motor (37.21 euro), filtru ulei (6.10 euro), filtru polen (27.88 euro). In rest la 45000 se schimba un filtru aer (18.40 euro). Din 30 in 30 de mii km se schimba lichid frana/ambreiaj (13.40 euro).
Pret consumabile: Far 208 euro, Stop 124 euro, Ambreiaj (kit) 319 euro, Placute frana fata 107 euro spate 83 euro, Curea distributie 0 euro e pe lant....Bujii 5.6 euro, Amortizoare fata 135 euro spate 135 euro , Toba finala 140 euro, Bara fata 248 euro, spate 260 euro, Semnalizator 24 euro, Parbriz 420 euro, Luneta 247 euro, Oglinda laterala 240 euro, Catalizator 1400 euro.
"
5 litri ulei GM 5W30 ( la 1.4 intra 4 litri ) = 35 euro ( la gold platin )
Filtru ulei 4,01 euro
Filtru polen - 14,19 euro
Filtru aer - 9,67 euro
45.000 de km - Alta chestie de marketing . La 15.000 de km il vei schimba din proprie initiativa ca va arata cadaveric filtrul in conditiile de mers din Romania
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
din ce am citit acolo preturile la revizii sunt OK, insa filtrul ala de benzina e nemuritor? Eu unu il schimb la fiecare revizie din cauza benzinei care nu cred eu ca e cea mai grozava.
Cum zice si bertone, la cum se merge in bucuresti si la cat praf e nu cred ca schimba cineva filtru de aer la 45000 km.
Cum zice si bertone, la cum se merge in bucuresti si la cat praf e nu cred ca schimba cineva filtru de aer la 45000 km.
new user
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
Hmm.
La faza cu reviziile e ok, dar la faza cu piesele pare ca nevasta inainte de nunta si dupa.
Eu nu sant insurat, dar am auzit ca asa se zice.
Nu stiu cat de des vor trebui schimbate piesele astea.
Daca inseamna 250 de euro in plus pe an la KIA fata de Opel nu mi se pare o problema. Daca e mai mult, nu stiu de sa zic...
Fara sa super pe posesorii de Opel constat e pe net ca KIA e o masina foarte OK. Pare prea frimos sa fie adevarat.
Ma gandesc sa nu ascunda ceva.
Am primit aproape numai feedbackuri pozitive pe KIA, ccea ce aproape ca ma sperie.
Incep sa ma gandesc ca Astra s-ar putea sa fie o masina mai cinstita.
Incep sa ma gandesc serios la faza cu test drive-ul.
Problema e ca al Opel se termina promotia asta cu discont de aproape 1500 de euro la sfarsitul lui martie si voiam sa dau comanda pana atunci. Iar fara promotie ar insemna sa renunt la multe Optionale si nu vreau.
Inafara de asta mai dureaza pana fac scoala (de, nu am permis inca ), abia am inceput si nu prea am timp sa fac ore, si o sa se intanda pe 2 luni cred, + pana mai iau si carnetul...+ 4 luni pana vina masina se faca toamna - iarna.
Nu prea mai am rabdare pana atunci.
La faza cu reviziile e ok, dar la faza cu piesele pare ca nevasta inainte de nunta si dupa.
Eu nu sant insurat, dar am auzit ca asa se zice.
Nu stiu cat de des vor trebui schimbate piesele astea.
Daca inseamna 250 de euro in plus pe an la KIA fata de Opel nu mi se pare o problema. Daca e mai mult, nu stiu de sa zic...
Fara sa super pe posesorii de Opel constat e pe net ca KIA e o masina foarte OK. Pare prea frimos sa fie adevarat.
Ma gandesc sa nu ascunda ceva.
Am primit aproape numai feedbackuri pozitive pe KIA, ccea ce aproape ca ma sperie.
Incep sa ma gandesc ca Astra s-ar putea sa fie o masina mai cinstita.
Incep sa ma gandesc serios la faza cu test drive-ul.
Problema e ca al Opel se termina promotia asta cu discont de aproape 1500 de euro la sfarsitul lui martie si voiam sa dau comanda pana atunci. Iar fara promotie ar insemna sa renunt la multe Optionale si nu vreau.
Inafara de asta mai dureaza pana fac scoala (de, nu am permis inca ), abia am inceput si nu prea am timp sa fac ore, si o sa se intanda pe 2 luni cred, + pana mai iau si carnetul...+ 4 luni pana vina masina se faca toamna - iarna.
Nu prea mai am rabdare pana atunci.
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
Stai linistit cu promotiile, se termina asta incepe alta, nu ar fii asta o problema. Cel mai bine e sa astept sa iti iei carnetu si sa poti sa faci testdrive cu masinile, numai in felul asta poti sa iti dai seama care e mai potrivita pentru tine. In legatura cu testdrive-ul s-ar putea sa fie necesar sa mai iei un prieten care are carnet de mai mult timp, nu stiu cum e politica dealer-ilor de la noi, dar am un prieten care nu a putut sa faca testdrive pt ca nu avea carnetu de minim 6 luni.
Apropo, la opel din cate am vazut sunt reduceri in continuu de vre-o 2 ani
Bafta la alegere, it's a hard one
Apropo, la opel din cate am vazut sunt reduceri in continuu de vre-o 2 ani
Bafta la alegere, it's a hard one
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
e putintel mai greu pt ca - din cite stiu - dealerii nu prea au pt drive-test si masini cu cutie automata...
sint mult prea multe conditii de indeplinit (de exemplu: GTC + motor de 1,4 + cutie easytronic)
Si eu as miza pe faptul ca e posibil ca peste 2-3 luni sa fie oferte promotionale chiar mai bune decit acum.
sint mult prea multe conditii de indeplinit (de exemplu: GTC + motor de 1,4 + cutie easytronic)
Si eu as miza pe faptul ca e posibil ca peste 2-3 luni sa fie oferte promotionale chiar mai bune decit acum.
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Te salut si as vrea sa iti dau un sfat. In aceiasi postura am fost ca si tine cand mi-am luat masina, un opel astra 3 usi. in momentul cand am cumparat masina nu aveam carner si m-am bazat doar pe priceperea celorlalti in ale sofatului si ii intrebam pe ei "cum merge? are sprint ii nervoasa cum sta in curbe ii comoda ... " intrebari de genul asta. Problema este ca cum simti nu simte nimeni. Asa ca poate mai astepti putin pana iti ei carnet si sa nu te grabesti. In ceea ce priveste optiunea eu as merge pe opel astra. DE CE ? Pentru ca este o masina fiabila aspect placut piese la preturi acceptabile iar problemele care apar sunt (daca apar) sunt cunoscute de catre reprezentante. Oricum tu o sa iei decizia care masina o vei dori ... cum am zis mai sus .
Nicanor
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sal .. si eu sunt intr-o mica dilema .. ce sa aleg intre Corsa si Ceed !
Am mers cu Corsa, cu Ceed urmeaza zilele urmatoare !
La inceput eram ferm convins pe Corsa pana cand am vazut Ceed-ul , dotarile si garantia .. buunn .. toate bune si frumoase !
Ma apuc sa caut pe net pe forumuri (mai ales kiaclub )problemele de la Ceed si spre surprinderea mea gasesc ca sunt destule ...
Si ce m-a ingrijorat cel mai mult este o problema electrica care apare din ce in ce mai des la Ceed-uri noi noute ... sub 1000 Km .. si anume ca se mai stinge bordul si farurile sau clipeste cand ti-e lumea mai draga .. si inca nu s-a gasit remediu !
Sunt doar ipoteze ca ar fi de la Mobilul pus in bord sau contacte proate .. etc .. !
Doar ca sunt deja peste 10 oameni cu problema asta in mai putin de 2 luni .. ceea ce mi se pare IMENS pt o masina noua !
Ingrijorator ca la Service nu stiu ce sa ii faca ....
Toata faza asta m-a facut sa raman la Opel si Corsa care deja nu ar trebui sa mai aiba probleme !
Am mers cu Corsa, cu Ceed urmeaza zilele urmatoare !
La inceput eram ferm convins pe Corsa pana cand am vazut Ceed-ul , dotarile si garantia .. buunn .. toate bune si frumoase !
Ma apuc sa caut pe net pe forumuri (mai ales kiaclub )problemele de la Ceed si spre surprinderea mea gasesc ca sunt destule ...
Si ce m-a ingrijorat cel mai mult este o problema electrica care apare din ce in ce mai des la Ceed-uri noi noute ... sub 1000 Km .. si anume ca se mai stinge bordul si farurile sau clipeste cand ti-e lumea mai draga .. si inca nu s-a gasit remediu !
Sunt doar ipoteze ca ar fi de la Mobilul pus in bord sau contacte proate .. etc .. !
Doar ca sunt deja peste 10 oameni cu problema asta in mai putin de 2 luni .. ceea ce mi se pare IMENS pt o masina noua !
Ingrijorator ca la Service nu stiu ce sa ii faca ....
Toata faza asta m-a facut sa raman la Opel si Corsa care deja nu ar trebui sa mai aiba probleme !
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nicanor
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca nu s-a incumetat nimeni sa ia pozitia de Gigi Contra, o fac eu.
Nicanor, Corsa este clasa mica, nu supermini. O clasa sub Ceed. O masina din clasa superioara va fi mai spatioasa, mai bine izolata fonic, va avea alt comportament la drum. Tine cont si de suspensia spate a Ceed-ului. Din comparatia asta, eu nu mi-as pune probleme in cazul Ceed-ului decat despre service, costuri si probleme post-vanzare.
In privinta asta, daca nu renunti la garantie si faci reviziile in serviceurile autorizate, uita de piesele (mai) ieftine si mana de lucru ieftina, in cazul Opel-ului.
Nu stiu ce probleme are Ceed-ul, dar Corsa noua are destule din cate relateaza posesorii. In privinta asta, destui inca se hranesc in continuare cu mitul masinii germane. Vezi mesajele ce fac referire la 'calitatea germana' pentru masini fabricate in Spania, Polonia.
Ori calitatea procesului de fabricatie a scazut, ori posesorii au grave probleme in privinta conceptului de masina de clasa mica. Nici germanii, in general, nu se mai sfiesc sa produca masini cum faceau odinioara.
Ambele masini sunt aparute pe piata de curand. Poate singurul atu al Corsei ar fi motoarele pe benzina, ieftin de intretinut si rezonabile dpvd al fiabilitatii. CDTI-ul mai face probleme, iar dpvd al intretinerii nu e tocmai o binecuvantare (filtru particule, common rail etc). Ceed, pe de alta parte, vad ca e aruncat in liga Golf-ului de foarte multa lume. Mai departe, apuca-te si rasfoieste forumurile, intreaba posesorii.
Mr.Opel, deschide un nou subiect si muta ultimele mesaje, poate mai sunt si altii interesati de discutie.
Nicanor, Corsa este clasa mica, nu supermini. O clasa sub Ceed. O masina din clasa superioara va fi mai spatioasa, mai bine izolata fonic, va avea alt comportament la drum. Tine cont si de suspensia spate a Ceed-ului. Din comparatia asta, eu nu mi-as pune probleme in cazul Ceed-ului decat despre service, costuri si probleme post-vanzare.
In privinta asta, daca nu renunti la garantie si faci reviziile in serviceurile autorizate, uita de piesele (mai) ieftine si mana de lucru ieftina, in cazul Opel-ului.
Nu stiu ce probleme are Ceed-ul, dar Corsa noua are destule din cate relateaza posesorii. In privinta asta, destui inca se hranesc in continuare cu mitul masinii germane. Vezi mesajele ce fac referire la 'calitatea germana' pentru masini fabricate in Spania, Polonia.
Ori calitatea procesului de fabricatie a scazut, ori posesorii au grave probleme in privinta conceptului de masina de clasa mica. Nici germanii, in general, nu se mai sfiesc sa produca masini cum faceau odinioara.
Ambele masini sunt aparute pe piata de curand. Poate singurul atu al Corsei ar fi motoarele pe benzina, ieftin de intretinut si rezonabile dpvd al fiabilitatii. CDTI-ul mai face probleme, iar dpvd al intretinerii nu e tocmai o binecuvantare (filtru particule, common rail etc). Ceed, pe de alta parte, vad ca e aruncat in liga Golf-ului de foarte multa lume. Mai departe, apuca-te si rasfoieste forumurile, intreaba posesorii.
Mr.Opel, deschide un nou subiect si muta ultimele mesaje, poate mai sunt si altii interesati de discutie.
Nicanor
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ms de raspuns .. dar sincer tocmai asta am fact .. am rasfoit forumurile .. si am gasit destule probleme la Ceed, mai multe decat la Corsa ! Cea mai mare fiind cea cu stingerea bordului din senin si nimeni nu stie de ce si nici nu vor sa repare problema ! MAi sunt si altele dar nu le mai zic acum ! La Corsa nu am auzit de astfel de probleme !
Corsa o fi clasa mica, dar ce mi-e 4 m ce mi-e 4,2 m ! E adevarat ca e mai mare PUTIN Ceed-ul .. ca m-am urcat in ambele ..dar cand vine vorba ca va fi masina de mers 80% in oras ... cred ca merita (mai ales ca vreau motorul de 1.4 benzina).
Am mers cu cele 2 masini si pot sa zic ca m-a impresionat Corsa la capitolul spatiu interior si tinuta de drum .. asa ca nu e chiar 100% corect ce ai zis ! Si pana sa fie Ceed-ul egal cu Golf-ul .. mai e ceva drum !
Degeaba iti da 7 ani garantie daca te duci la cateva luni in service sau la cateva mii de km .. ! Am prieteni cu Astra si cu Corsa mai veche si nu au avut probleme de mai bine de 4 ani .. de ce ar fi diferit la Corsa noua .. ? Repet nu am gasit probleme grave la Corsa .. si deja a trecu t peste 1 an jumatate de cand a fost lansata .. deci s-au cam rezolvat problemele tineretii .. ceea ce la Ceed inca nu .. ca e mai noua .. si nici nu isi dau intresul cei de la Kia ... !
Corsa o fi clasa mica, dar ce mi-e 4 m ce mi-e 4,2 m ! E adevarat ca e mai mare PUTIN Ceed-ul .. ca m-am urcat in ambele ..dar cand vine vorba ca va fi masina de mers 80% in oras ... cred ca merita (mai ales ca vreau motorul de 1.4 benzina).
Am mers cu cele 2 masini si pot sa zic ca m-a impresionat Corsa la capitolul spatiu interior si tinuta de drum .. asa ca nu e chiar 100% corect ce ai zis ! Si pana sa fie Ceed-ul egal cu Golf-ul .. mai e ceva drum !
Degeaba iti da 7 ani garantie daca te duci la cateva luni in service sau la cateva mii de km .. ! Am prieteni cu Astra si cu Corsa mai veche si nu au avut probleme de mai bine de 4 ani .. de ce ar fi diferit la Corsa noua .. ? Repet nu am gasit probleme grave la Corsa .. si deja a trecu t peste 1 an jumatate de cand a fost lansata .. deci s-au cam rezolvat problemele tineretii .. ceea ce la Ceed inca nu .. ca e mai noua .. si nici nu isi dau intresul cei de la Kia ... !
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
aladin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
Sa zic eu o parere din postura de utilizator(sau fost utilizator) al acestor modele. Insa ma refer la Astra 5 usi, 1.6 ........103 cp, si kia ceed 5 usi 1.4 ............109 cp. Pur si simplu nu vad aproape nici un avantaj al opelului (pe care nu il mai am, am ramas cu kia ceed doar). Nu are rost sa va luati dupa brand. Koreea de Sud este o tara absolut infloritoare: in anii 90 se punea Samsung(15 mrd dolari/ an) cu Sony(70 mrd. dolari/an)? Dar acum: sony(60 mrd/ an) samsung(90 mrd $/ an). Pur si simplu se intrec pe ei. Exemple de firme coreene: Samsung, Lg, Hyundai, Kia, etc. Si fabrica de la Zilina e cea mai moderna fabrica de masini din europa in acest moment. Iar Cee'd nu e coreean, e pur si simplu masina europeana(60 % din proiect facut in germania). Iar daca si nemtii de la BMW au venit la fabrica din zilina sa "ia lectii de vopsire a auoturismelor"(sursa: revista autoshow) eu cam sunt convins ce este Ceed'ul in acest moment. Fara suparare, in aceeasi categorie de pret, mi se pare ca dotarile sunt muuult superioare ceed'ului. De unde acest pret? Pur si simplu din tehnologie. La fabrica din zilina sunt peste 300 de roboti care fac masinile perfect identice, si care lucreaza"perfect"+ cativa ingineri care supravegheaza. De aici si garantia care este transferabila, nu este numai marketing cum afirma unii. Cine e nebun sa ofere asa ceva daca nu are cu ce? Credeti ca o firma se gandeste sa iasa in pierdere? Ca exemplu, la firma Dacia nu este nici un robot complex, toate gaurile, etc sunt date de personal uman. O observatie (la opelul astra 5 usi, puntea spate este semi-independenta, nush la cel 3 usi) pe cand la ceed este independenta multilink. CE sa zic de comportament? Amandoua stau bine, sunt ergonomice, dar la spatiul din spate e mare diferenta in favoarea "coreanului". Daca va uitati putin la motoare si la puteri dezvoltate, iara o sa vedeti diferente interesante. Iar pe pro_ceed, daca iti pui kitt sport(600 euro), arata divin. O chestie legata de suspensii: la kia sunt putin mai tari:(lucru bun: mai sportiva) lucru rau(nu foarte confortabila pe denivelari). Dar se pare ca vrei o masina sport daca te indrepti spre aceste modele. Nu regret deloc ca am ramas cu Kia .O am din noiembrie si ma declar 100% multumit. Raman la parerea la acelasi pret, iei o kia ceed mult mai dotata si mai motorizata decat un opel astra.