- Leuca Gheorghe
- *
- 2 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Astra 2002 2.0 DTI
- Bihor
Leuca Gheorghe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut. acelasi lucru imi face si mie, dar la turatii peste 2500/3000, viteze peste 120-130.
in treptele 4 si 5 , restu mai rar.
si am auzit k e din cauza filtrului de motorina si de aer sau motorina " care e mai rar" sau chiar debimetru de aer " care se vede in timp, scade viteza maxima".
la tester si mie mia iesi ok toate , dar cine stie.....
mersi si astept si io alte idei
salutari si drum bun sa aveti
in treptele 4 si 5 , restu mai rar.
si am auzit k e din cauza filtrului de motorina si de aer sau motorina " care e mai rar" sau chiar debimetru de aer " care se vede in timp, scade viteza maxima".
la tester si mie mia iesi ok toate , dar cine stie.....
mersi si astept si io alte idei
salutari si drum bun sa aveti
lucian_m
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
De cand v-am scris ultima oara am facut un plin de la Mol cu Euro4 si un plin de la Rompetrol tot cu Euro4. Masina mergea foarte prost in perioada in care alimentam cu euro5 de la Rompetrol, ca ziceam ca fac un bine masinii ca bag aditivat Ce sa va spun, nu am scapat si nu ma astept sa scap vreodata de micile smucituri pe care le vad la Astra ca "default" insa masina se comporta mult mai bine. Cel putin intr-a patra merge super ok si fara intreruperi. Pe langa asta pot sa spun ca dupa ce s-a incalzit bine motorul si unde permite soseaua (nu dimineata prin bucuresti unde merg la ralanti) schimb la turatii mari, 3500-4000. Dupa ce merg cativa kilometri foarte turat si apoi opresc masina la ralanti toarce ca o pisica, mai mare dragul sa te dai jos si sa o asculti. apropo, daca mergeti turat si apoi opriti masina sa lasati motorul sa mai mearga la ralanti un minut ... dar presupun ca stiti asta.
Concluzia e ca la mine s-a rezolvat de la combustibil. Asadar renuntati la euro5 ca nu e pentru motoarele astea. Puneam euro5 si ma asteptam sa zboare masina si nu era asa. Pur si simplu merge mai bine cu motorina neaditivata.
O zi buna!
Lucian
De cand v-am scris ultima oara am facut un plin de la Mol cu Euro4 si un plin de la Rompetrol tot cu Euro4. Masina mergea foarte prost in perioada in care alimentam cu euro5 de la Rompetrol, ca ziceam ca fac un bine masinii ca bag aditivat Ce sa va spun, nu am scapat si nu ma astept sa scap vreodata de micile smucituri pe care le vad la Astra ca "default" insa masina se comporta mult mai bine. Cel putin intr-a patra merge super ok si fara intreruperi. Pe langa asta pot sa spun ca dupa ce s-a incalzit bine motorul si unde permite soseaua (nu dimineata prin bucuresti unde merg la ralanti) schimb la turatii mari, 3500-4000. Dupa ce merg cativa kilometri foarte turat si apoi opresc masina la ralanti toarce ca o pisica, mai mare dragul sa te dai jos si sa o asculti. apropo, daca mergeti turat si apoi opriti masina sa lasati motorul sa mai mearga la ralanti un minut ... dar presupun ca stiti asta.
Concluzia e ca la mine s-a rezolvat de la combustibil. Asadar renuntati la euro5 ca nu e pentru motoarele astea. Puneam euro5 si ma asteptam sa zboare masina si nu era asa. Pur si simplu merge mai bine cu motorina neaditivata.
O zi buna!
Lucian
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Vibratiile motorului meu nu sunt nici din calculatorul de injectie.!
DECI:
-curatat EGR-fara rezultat.
-inlocuit calculator-fara rezultat;
-tratament Metabond-fara rezultat;
-verificat vacumuri-fara rezultat.
Tester fara erori, cu functionare in parametri impecabili..
Urmeaza:
-curatare chimica a injectoarelor;
-schimbarea filtrelor.
Are cineva idee cat costa un injector de 1,7?
DECI:
-curatat EGR-fara rezultat.
-inlocuit calculator-fara rezultat;
-tratament Metabond-fara rezultat;
-verificat vacumuri-fara rezultat.
Tester fara erori, cu functionare in parametri impecabili..
Urmeaza:
-curatare chimica a injectoarelor;
-schimbarea filtrelor.
Are cineva idee cat costa un injector de 1,7?
swiss
- Mesaje scrise: 65
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
popeye: daca e vorba ca merge sacadat la turatia respectiva ~2100 rpm ... in sensul ca se simte vag ca sacadeaza, nu ca te zgaltaie in masina, atunci nu mai demonta jumatate de masina degeaba, pentru ca o sa constati acelasi lucru. eu am sesizat acest lucru cand n-aveam nici 20.000 de km cu masina. si pana acum chiar nu am avut nici cea mai mica problema la motor...deci cred ca este in parametri 100%.
la dieselul pe care l-am avut inainte(fara nici o legatura cu opel sau isuzu) aveam la fel o anumita rpm un fel de sacadare de-asta.
am un coleg de servici care are o masina pe benzina si imi spune ca simte ceva diferenta in functionarea motorului cand depaseste o anumita turatie, iar cand este in zona aia masina nu e prea hotarata...daca accelereaza sau mentine viteza...
mai multi posesori de astra au sesizat acelasi lucru...deci eu cred ca o sa demontezi degeaba jumatate de masina.
s-ar putea sa aiba vreo legatura cu contragreutatea aceea vestita de pe planetara...pentru ca este aceeasi turatie.mai bine incerci mai intai cu contragreutatea.
la dieselul pe care l-am avut inainte(fara nici o legatura cu opel sau isuzu) aveam la fel o anumita rpm un fel de sacadare de-asta.
am un coleg de servici care are o masina pe benzina si imi spune ca simte ceva diferenta in functionarea motorului cand depaseste o anumita turatie, iar cand este in zona aia masina nu e prea hotarata...daca accelereaza sau mentine viteza...
mai multi posesori de astra au sesizat acelasi lucru...deci eu cred ca o sa demontezi degeaba jumatate de masina.
s-ar putea sa aiba vreo legatura cu contragreutatea aceea vestita de pe planetara...pentru ca este aceeasi turatie.mai bine incerci mai intai cu contragreutatea.
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Dezechilibrul motorului, spun dezechilibru pentru ca nu e o intrerupere propriuzisa (nu intrerupe ci doar intra intr-un dezechilibru) se produce la 1300-1400 de ture, pe loc. Daca e in viteza, in special treptele inferioare masina uneori nu merge constant. Si asta a facut-o de cand am luat-o si am vazut pt ca sunt un meticulos. Dar acum mi-am pus problema ..si m-am intrebat daca e in regula.
Ideea e ca motorul merge rotund dar daca il tii la turatia respectiva trepideaza, iar la relanti are o usoara fluctuatie de turatie(fara a oscila turometrul). Cand spun usoara, daca tin muzica mai tare nu se mai simte de la vibratiile basilor, asta ca sa va faceti o idee despre trepidatiile la relanti.
Un prieten cu un Renault Megane II a avut acceasi problema.. Rezolvarea a fost de rasul lumii...Dupa ore de service, masina fiind in garantie...nu s-a rezovat nimic. E, dupa ce a iesit din garantie l-au pus sa schimbe un suport hidraulic la motor (suportul central ) si brusc tot dezechilibrul care aparea uneori a disparut. Nu stiu ce sa mai cred.
Ideea e ca motorul merge rotund dar daca il tii la turatia respectiva trepideaza, iar la relanti are o usoara fluctuatie de turatie(fara a oscila turometrul). Cand spun usoara, daca tin muzica mai tare nu se mai simte de la vibratiile basilor, asta ca sa va faceti o idee despre trepidatiile la relanti.
Un prieten cu un Renault Megane II a avut acceasi problema.. Rezolvarea a fost de rasul lumii...Dupa ore de service, masina fiind in garantie...nu s-a rezovat nimic. E, dupa ce a iesit din garantie l-au pus sa schimbe un suport hidraulic la motor (suportul central ) si brusc tot dezechilibrul care aparea uneori a disparut. Nu stiu ce sa mai cred.
lucian_m
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Eu cred ca trebuie sa luam masinile astea ca atare si sa nu ne mai stresam. si eu sunt meticulos si merge intr-adevar asa de cand am luat-o. cum am mai spus, la inceput am dat vina pe faptul ca e motorul strans dar acum, la aproape 40.000 ... de dimineata acum am venit cu masina la serviciu. merge struna. intr-adevar, intr-a treia la ralanti se mai supara ea si mai tremura. dar in rest nu sunt probleme. mai rau facea cand bagam motorina de-aia aditivata de la rompetrol (euro5). cand mai trepideaza si va enerveaza calcati-o puternic
O zi buna si fiti multumiti ca aveti vibromasaj gratuit de la Opel!
Eu cred ca trebuie sa luam masinile astea ca atare si sa nu ne mai stresam. si eu sunt meticulos si merge intr-adevar asa de cand am luat-o. cum am mai spus, la inceput am dat vina pe faptul ca e motorul strans dar acum, la aproape 40.000 ... de dimineata acum am venit cu masina la serviciu. merge struna. intr-adevar, intr-a treia la ralanti se mai supara ea si mai tremura. dar in rest nu sunt probleme. mai rau facea cand bagam motorina de-aia aditivata de la rompetrol (euro5). cand mai trepideaza si va enerveaza calcati-o puternic
O zi buna si fiti multumiti ca aveti vibromasaj gratuit de la Opel!
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
lucian_m
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,087 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Zic si io ce am constatat pana acum:
- in special daca masina are de tras, adica e mai incarcata sau merg pe serpentine, neaparat sa nu scada turatia sub 2300-2500 ca altfel se simt bruscarile acelea ....sau trebuie sa ai glezna fina, de fotbalist, sa tii usor ambreiajul cand schimbi...
- mi s-a parut si mie si acum un coleg imi confirma, ca avand motorina Euro 5 motorul este mai sensibil, adica se sacadeaza mai rau daca o las subturata (repet, subturare poate insemna chiar si 2300-2400 daca are sarcina de tras);
Deci, zic, hai sa folosim motorul asa cum ii place lui, mersul la 2500 de ture nu ii cauzeaza absolut deloc motorului....(valabil la masina mea in special pe rampe sau cu 3-4 pasageri)
- in special daca masina are de tras, adica e mai incarcata sau merg pe serpentine, neaparat sa nu scada turatia sub 2300-2500 ca altfel se simt bruscarile acelea ....sau trebuie sa ai glezna fina, de fotbalist, sa tii usor ambreiajul cand schimbi...
- mi s-a parut si mie si acum un coleg imi confirma, ca avand motorina Euro 5 motorul este mai sensibil, adica se sacadeaza mai rau daca o las subturata (repet, subturare poate insemna chiar si 2300-2400 daca are sarcina de tras);
Deci, zic, hai sa folosim motorul asa cum ii place lui, mersul la 2500 de ture nu ii cauzeaza absolut deloc motorului....(valabil la masina mea in special pe rampe sau cu 3-4 pasageri)
- koko69
- **
- 176 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut
Si a mea a inceput de vreo 2 luni sa-mi dea niste suturi in mers dar numai daca merg cu a 2 a si a 3 a si la turatie constanta intre 1500-2000 ture si se simte cel mai rau dupa ce se incalzeste motorul.
Drept urmare am fost la Di Bas si le-am spus ce simptome are ,au pus-o pe tester si concluzia a fost :EGR defect ,functioneaza la 40% din capacitate .
Anul trecut am curatat galeria de admisie si EGR din alte motive (fum negru ) si totusi masina nu facea asa .Saptamana viitoare cred ca o sa desfac radiatorul de la intercooler sa-l curat si mai imi raman injectoarele de verificat .Dar cred ca muncesc degeaba .
Daca cineva are vreo idee este binevenita ca deja chestia asta este enervanta.
O zi buna
Si a mea a inceput de vreo 2 luni sa-mi dea niste suturi in mers dar numai daca merg cu a 2 a si a 3 a si la turatie constanta intre 1500-2000 ture si se simte cel mai rau dupa ce se incalzeste motorul.
Drept urmare am fost la Di Bas si le-am spus ce simptome are ,au pus-o pe tester si concluzia a fost :EGR defect ,functioneaza la 40% din capacitate .
Anul trecut am curatat galeria de admisie si EGR din alte motive (fum negru ) si totusi masina nu facea asa .Saptamana viitoare cred ca o sa desfac radiatorul de la intercooler sa-l curat si mai imi raman injectoarele de verificat .Dar cred ca muncesc degeaba .
Daca cineva are vreo idee este binevenita ca deja chestia asta este enervanta.
O zi buna
- roadrunner79
- **
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bvirgil1979
- **
- 75 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2004 Z17dtl
- Bucuresti
bvirgil1979
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
koko69 a scris:Salut
Si a mea a inceput de vreo 2 luni sa-mi dea niste suturi in mers dar numai daca merg cu a 2 a si a 3 a si la turatie constanta intre 1500-2000 ture si se simte cel mai rau dupa ce se incalzeste motorul.
Drept urmare am fost la Di Bas si le-am spus ce simptome are ,au pus-o pe tester si concluzia a fost :EGR defect ,functioneaza la 40% din capacitate .
Anul trecut am curatat galeria de admisie si EGR din alte motive (fum negru ) si totusi masina nu facea asa .Saptamana viitoare cred ca o sa desfac radiatorul de la intercooler sa-l curat si mai imi raman injectoarele de verificat .Dar cred ca muncesc degeaba .
Daca cineva are vreo idee este binevenita ca deja chestia asta este enervanta.
O zi buna
Si a mea a inceput de vreo 2 luni sa-mi dea niste suturi in mers dar numai daca merg cu a 2 a si a 3 a si la turatie constanta intre 1500-2000 ture si se simte cel mai rau dupa ce se incalzeste motorul.
Drept urmare am fost la Di Bas si le-am spus ce simptome are ,au pus-o pe tester si concluzia a fost :EGR defect ,functioneaza la 40% din capacitate .
Anul trecut am curatat galeria de admisie si EGR din alte motive (fum negru ) si totusi masina nu facea asa .Saptamana viitoare cred ca o sa desfac radiatorul de la intercooler sa-l curat si mai imi raman injectoarele de verificat .Dar cred ca muncesc degeaba .
Daca cineva are vreo idee este binevenita ca deja chestia asta este enervanta.
O zi buna
Stiu ca nu sunt pe subiect asa ca imi cer scuze dar am o intrebare pt tine unde si cat te-a costat operatiunea de curatat egr si galeria de admisie?Poate poti lasa si un nr de tel al tipului.Merci!
- roadrunner79
- **
- 225 mesaje
- din 05 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
roadrunner79
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pentru curatare valva EGR uite aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7456&postdays=0&postorder=asc&start=20
Eu am curatat-o dar nu s-a schimbat mare lucru in mersul masinii...
Eu am curatat-o dar nu s-a schimbat mare lucru in mersul masinii...
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
sal
si la mine se manifesta ca la koko69. coincidenta sau nu, la mine a aparut dupa ce am mers pe autostrada constanta-buc vreo 10-15km in a 3a la 4000-4500 ture.dupa ce am iesit de pe autostrada si am intrat pe centura, am vazut ca mergea sacadat.pe drum am avut si probleme cu martorul cu cheita, probabil motorina dubioasa, dar dupa ce am pus un aditiv de mot, refacut plinu si mers intins si-a revenit, culmea, nu a stocat nicio eroare.intre timp am curatat si valva EGR si parca s-a mai ameliorat putin, desi nu face tot timpul.
acum nu stiu ce sa suspectez: senzorul de turatii, EGR, electrovalva, debitmetru?
Mentionez ca daca nu incerc sa o tin constant in treapta 2 sau 3 intre 1700-2200 ture, masina merge f frumos, are mers rotund si urca bine pana la 180km/h dupa care incepe sa se plafoneze (astra g, y20dth 2001)
si la mine se manifesta ca la koko69. coincidenta sau nu, la mine a aparut dupa ce am mers pe autostrada constanta-buc vreo 10-15km in a 3a la 4000-4500 ture.dupa ce am iesit de pe autostrada si am intrat pe centura, am vazut ca mergea sacadat.pe drum am avut si probleme cu martorul cu cheita, probabil motorina dubioasa, dar dupa ce am pus un aditiv de mot, refacut plinu si mers intins si-a revenit, culmea, nu a stocat nicio eroare.intre timp am curatat si valva EGR si parca s-a mai ameliorat putin, desi nu face tot timpul.
acum nu stiu ce sa suspectez: senzorul de turatii, EGR, electrovalva, debitmetru?
Mentionez ca daca nu incerc sa o tin constant in treapta 2 sau 3 intre 1700-2200 ture, masina merge f frumos, are mers rotund si urca bine pana la 180km/h dupa care incepe sa se plafoneze (astra g, y20dth 2001)
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
sal
nu, becul s-a aprins a doua zi mergand normal, dupa vreo 20 km dupa ce am alimentat (aveam o rezerva de vreo 15 litri in portbagaj ca la drum nu stii de unde alimentezi, desi se pare ca a mea era cea proasta).dupa ce s-a aprins martorul cu cheita nu a vrut sa mai treaca de 2000rpm, mergea in suturi rau, s-a incetinit pana am oprit pe loc. dupa ce am oprit si repornit masina nu mai aparea eroarea, dar daca treceam de 2000 rpm, imediat aparea si trebuia sa o opresc si sa o pornesc din nou, ca alfel nu mai mergea. asa ca schimbam pana in 2000 ture si asa am ajuns pana in sibiu unde am pus un aditiv de mot care se punea in 70 litri, l-am pus la un full de 52, am mai mers usor vreo 10 km, si cand am incercat sa o calc nu a mai aparut nimik, doar ca trebuia sa trag de ea un pic.
ajuns acasa, am dus-o la tester. nu memorase nici o eroare, daor ca era murdar de ulei, nu mult cei drept, furtunul care intra in valva EGR. mecanicul a zis ca am facut bine ca i-am dat doza soc, ca altfel nu-si revenea. sunt luni bune de atunci si nu a mai aparut martorul cu cheita, dar tot are tendinta de a galopa. plus ca la relanti sunt momente cand vibreaza masina..mai mult la cald decat la rece.
poate cineva i-a dat de cap intre timp si mai zice si la altii.
o zi buna la toata lumea
nu, becul s-a aprins a doua zi mergand normal, dupa vreo 20 km dupa ce am alimentat (aveam o rezerva de vreo 15 litri in portbagaj ca la drum nu stii de unde alimentezi, desi se pare ca a mea era cea proasta).dupa ce s-a aprins martorul cu cheita nu a vrut sa mai treaca de 2000rpm, mergea in suturi rau, s-a incetinit pana am oprit pe loc. dupa ce am oprit si repornit masina nu mai aparea eroarea, dar daca treceam de 2000 rpm, imediat aparea si trebuia sa o opresc si sa o pornesc din nou, ca alfel nu mai mergea. asa ca schimbam pana in 2000 ture si asa am ajuns pana in sibiu unde am pus un aditiv de mot care se punea in 70 litri, l-am pus la un full de 52, am mai mers usor vreo 10 km, si cand am incercat sa o calc nu a mai aparut nimik, doar ca trebuia sa trag de ea un pic.
ajuns acasa, am dus-o la tester. nu memorase nici o eroare, daor ca era murdar de ulei, nu mult cei drept, furtunul care intra in valva EGR. mecanicul a zis ca am facut bine ca i-am dat doza soc, ca altfel nu-si revenea. sunt luni bune de atunci si nu a mai aparut martorul cu cheita, dar tot are tendinta de a galopa. plus ca la relanti sunt momente cand vibreaza masina..mai mult la cald decat la rece.
poate cineva i-a dat de cap intre timp si mai zice si la altii.
o zi buna la toata lumea
aiaurum
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
am si eu aceleasi probleme cu suturile in mers, dar la mine se opreste si motorul daca e la ralanti si nu o tin turata. Porneste foarte bine, dar dupa citeva secunde se opreste. Nu face probleme constant... poate sa mearga bine 20km apoi sa faca iar figuri. Am fost la test si a dat 2 erori una la pompa de inj (P1222) si una la senzorul de vibrochen sau Crankshaft (P0335 - ceva de genul). O sa incerc varianta mai iefina adica senzorul si apoi... injectia. Poate mai aveti idei!
o seara buna!
am si eu aceleasi probleme cu suturile in mers, dar la mine se opreste si motorul daca e la ralanti si nu o tin turata. Porneste foarte bine, dar dupa citeva secunde se opreste. Nu face probleme constant... poate sa mearga bine 20km apoi sa faca iar figuri. Am fost la test si a dat 2 erori una la pompa de inj (P1222) si una la senzorul de vibrochen sau Crankshaft (P0335 - ceva de genul). O sa incerc varianta mai iefina adica senzorul si apoi... injectia. Poate mai aveti idei!
o seara buna!
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
eu unul m-am convins..am intrebat in stanga si in dreapta si toti zic ca intr-un anumit interval masina merge putin in suturi.pana si la cea de la munca, desi este pe benzina, in intervalul 1700-2200 are o tendinta de a galopa. explicatia ar fi contragreutatea aceea de pe dreapta.
cat despre vibratii , ori de la vreun tampon al motorului, ori injectoarele. le verific in week-end si fac si o programare pt curatare chimica a injectoarelor. ultima am facut-o acum aproape 25.000km. s-a simtit ca masina merge mai bine, este mai silentioasa, si nu mai vibra, cel putin nu asa tare... plus ca multi zic ca e mai indicata curatarea chimica decat cu ultrasunete.
cat despre vibratii , ori de la vreun tampon al motorului, ori injectoarele. le verific in week-end si fac si o programare pt curatare chimica a injectoarelor. ultima am facut-o acum aproape 25.000km. s-a simtit ca masina merge mai bine, este mai silentioasa, si nu mai vibra, cel putin nu asa tare... plus ca multi zic ca e mai indicata curatarea chimica decat cu ultrasunete.
- stiuca
- **
- 104 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Este foarte simplu :
1.la y17dti problema zmuciurilor este de la calculatorul de injectie , problema se manifesta la 2000 de ture in orice treapta de viteza si in functie de lipitura poate fi mai sever sau nu ( nu explic mai departe ca e electonica cu mecanica si fac lucrare de doctorat) - solutia este sa verificam respectivul calculator din punct de vedere electronic si sa ne asiguram ca motorina este buna ca si compozitie chimica.
Si eu am patit-o la acest motor , dar cu putina munca am salvat 6 milioane.
2.la y20 si cat o fi el solutia tine de motorina , ma mer mult si cu acest motor , de obicei iti dai seama mai greu de zmucituri la el datorita cuplului , daca nu are probleme deoseite masine gen pompa sau altceva motorina ocupa locu unu
3.la cdti-uri avand injectoare ceramice cu electronica in ele la fel motorina este principala cauza .
PS: Neam cam invatat in mercedes va zic eu ca ce e fie pe fie mai si scoate zgomote mai troncane ca de asa e lumea facuta
bafta si fara probleme
1.la y17dti problema zmuciurilor este de la calculatorul de injectie , problema se manifesta la 2000 de ture in orice treapta de viteza si in functie de lipitura poate fi mai sever sau nu ( nu explic mai departe ca e electonica cu mecanica si fac lucrare de doctorat) - solutia este sa verificam respectivul calculator din punct de vedere electronic si sa ne asiguram ca motorina este buna ca si compozitie chimica.
Si eu am patit-o la acest motor , dar cu putina munca am salvat 6 milioane.
2.la y20 si cat o fi el solutia tine de motorina , ma mer mult si cu acest motor , de obicei iti dai seama mai greu de zmucituri la el datorita cuplului , daca nu are probleme deoseite masine gen pompa sau altceva motorina ocupa locu unu
3.la cdti-uri avand injectoare ceramice cu electronica in ele la fel motorina este principala cauza .
PS: Neam cam invatat in mercedes va zic eu ca ce e fie pe fie mai si scoate zgomote mai troncane ca de asa e lumea facuta
bafta si fara probleme