mercere
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
Au aparut de ceva vreme ceva scurgeri de ulei, nu de speriat, dar destul cat sa ma enverveze. Dupa ceva mai multe investigatii am gasit sursa in conduca de retur de la turbo.
Am vazut ca sunt 2 modele pe coduri GM 55587854 si 55587853, 53-ul s-ar folosi la transimisii automate si nu prea se gaseste pe la noi, pare de o calitate mai buna, dar tot are capatul care intra in blocul motor din plastic. la 55587854 ( adica modelul cu care a venit masina) m-am speriat cand am dat protectia termica la o parte. Este ridicol de-a dreptul calitatea plasticului de acolo.
Dupa multe cautari am gasit ceva OEM, dar prin state care nu sunt de plastic. Atasez o imagine ca sa va faceti o idee.
A mai incercat cineva sa gaseasca o alternativa buna la mizeria aia de conducta?
MODEL: Astra J
MOTOR: B14NET
Am vazut ca sunt 2 modele pe coduri GM 55587854 si 55587853, 53-ul s-ar folosi la transimisii automate si nu prea se gaseste pe la noi, pare de o calitate mai buna, dar tot are capatul care intra in blocul motor din plastic. la 55587854 ( adica modelul cu care a venit masina) m-am speriat cand am dat protectia termica la o parte. Este ridicol de-a dreptul calitatea plasticului de acolo.
Dupa multe cautari am gasit ceva OEM, dar prin state care nu sunt de plastic. Atasez o imagine ca sa va faceti o idee.
A mai incercat cineva sa gaseasca o alternativa buna la mizeria aia de conducta?
MODEL: Astra J
MOTOR: B14NET
- ney
- ****
- 1,067 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Aia de nu se gaseste ar fi asta din poza ( de automata)
Intreb pentru ca pare mai ok, dar nu stiu daca in bloc este tot din plastic
Partea care este in bloc s a rupt la multi cand au umblat pe acolo dar au schimbat .
Practic piesa nu se misca, sta si curge ulei incins prin ia fara presiune, poate doar presiunea din carter sa o ajute sa curga pe la oringuri.
Am vazut si piesa facuta la strung pt. partea de bloc care se rupe si se scoate mai greuț, dar se scoate.
Aia de nu se gaseste ar fi asta din poza ( de automata)
Intreb pentru ca pare mai ok, dar nu stiu daca in bloc este tot din plastic
Partea care este in bloc s a rupt la multi cand au umblat pe acolo dar au schimbat .
Practic piesa nu se misca, sta si curge ulei incins prin ia fara presiune, poate doar presiunea din carter sa o ajute sa curga pe la oringuri.
Am vazut si piesa facuta la strung pt. partea de bloc care se rupe si se scoate mai greuț, dar se scoate.
mercere
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
Asta este, da, modelul cu 53 la sfarsit care parte mai de calitate, merci mult de informatii. Ai idee cumva unde, sau cine, ar putea sa faca capatul care intra in bloc la strung? Nu are presiune atat de mare ca pe tur, dar tot are ceva, problema este ca sunt temperaturi ridicate si deteriorarea plasticului ala e doar o chestiune de timp, chiar daca este el termorezistent.
- bibu16v
- *******
- 6,870 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,870
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat