Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Corect, la subiect
Skip ads

  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
@ney
Filtrul de ulei e acelasi ca OE, Hengst, ca dimensiuni fizice, nu stiu porozitate.
Am luat si OE Opel, am vazut codul ala de pe el, HENGST are are un model exact pe codul ala. Deci eu zic ca OE Opel e facut de Hengst.
Varianta cu filtrele este exclusa, zic eu, 99%.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=...=ffWmyWoZSU2WcpYy
Sunt multe tutoriale si aici am gasit ceva care poate ajuta la problema cu variatoarele ,in speta pierdere de presiune
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/shorts/y...=tiPR8r83IjcEL50G
Cineva in comentarii spune acelasi lucru: mansonul de plastic din interior trebuie schimbat ,ca si in videoclipul de mai sus.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Fuliile Ina vin cu tot cu tuburile alea de plastic si cu simeringurile de la axe. Nu prea vad cum sa se strice alea.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Probabil se strang din cauza caldurii si au alt diametru. Omu masoara cu un subler si se vede clar mai mica cea veche
  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ar mai fi o chestie, apropo de modificarea fluiditatii.
Schimbatorul ala de caldura a mai fost curatat.
Dar mizerie a ramas, se vede in vas.
Ma gabdesc ca incalzindu-se mai mult decat trebuie, datorita transferului deficitar de caldura, uleiul devine mai fluid decat trebuie, dar, 20 grade celsius, sa zicem, n-ar trebui sa duca la asta, zic si eu...
  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am dat jos sitele alea si acelasi lucru: zgomot pentru 0.5 sec aprox. la pornire.
Tot rola suspectez, pt. ca 6 luni n-au facut niciun zgomot.
  • GoreAlGore

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2020

  • Mesaj Privat
SalutareAm inlocuit uleiul cu 5w30 Top Tec 4600 acum 2500 km aprox, si am vazut ca nu mai am acel zgomot la pornire,
Probabil supapa aia de sens is face treaba din nou, alta explicatie nu vad.
Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR