gogo_y17dt a scris:Scuze ca nu am mai postat, lipsa de timp din cauza ca s-a marit familia Smile . Problema s-a rezolvat prin schimbarea intercooler-ului cu unul second (multumesc @tonystorm). Tind sa cred ca intercoolere-le ajung asa deoarece nu se racesc bine (la o masina care merge si mai sportiv nu numai batraneste) in partea inferioara si se umfla tevile. Am observat ca este un cablu electric cu o izolatie groasa prins de partea inferioara a grilei din bara si obtureaza fluxul de aer spre partea inferioara a intercooler-ului. Ma gandesc sa nu fie asta cauza unei raciri precare si de aici compromiterea intercooler-ului.
sov a scris:Am avut și eu exact aceeași eroare la astra h, cu martor aprins în bord, limitare turație la 3000, plus ca motorul trãgea f greu, nu aveam demaraj. Rezolvarea în cazul meu a fost curãțarea traseului dintre admisie și turbo. Au scos de acolo, vreo 2 kg de depuneri, dupã care motorul a fost ca nou. Întâi curãțați acest traseu, apoi schimbați sensorul de presiune, pt ca ala cel mai sigur nu e defect, el apare ca fiind vinovat deoarece nu ii vine aerul corespunzãtor. Am vazut și eu când curata, era un tub metalic cu diametrul de vreo 4-5 cm, care întra în galerie cred, din care mai era liber cam 1 cm, restul erau depuneri.
Sper sa ajute și pe alți colegi, eu m-am chinuit vreo 3 luni cu aceasta eroare, la vreo 4 service-uri, mecanicii veneau care mai de care cu soluții sa schimb jumãtate din mașinã, soluția am gãsit-o pe net, prin ajutorul unor colegi de pe forum,carora le mulțumesc pe aceasta cale.
de aici:
Eroare P0234 5B dar positive deviation vectra c z19dt 2004