dany3l_26
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salutare ...dan2016... nu are nici o legatura cu GPL ul temperatura ridicata in"oras" cum ai zis tu .... tu de fapt ai verificat temperatura pe loc ... e normal sa se ridice temp la lichidul de racire pe loc ,in mers gandeste te ca iti intra aer rece sub capota si nu are cum sa ajunga temperatura la 109 grade , eu am pus OP COM ul azi si sa ridicat temperatura la 108 si abia atunci a pornit termocupla(imi faceam griji ca nu functioneaza pt ca stiam ca la 90 grade porneste)
bcosmin2000 la mine la 100 km/h turatia e la 2900 la 120 km/h e la 3200.... nu prea imi place dar nu am cei face ....
Acum vin si eu cu o problema ... am cumparat masina acu o luna ... avea nr de tzoll au expirat masina a stat 2 sapt pana am scos nr rosii(de programarile) cand am pus numerele am pornit o sa se incalzeasca pana pun nr ,cand am urcat in masina aveam martorul masinuta derapaj aprins iar cand am pus mana pe volan am constat ca nu am servodirectie .... am verificat sigurantele alternatorul incarca in parametri normali chiar si cu consumatori am pus pe tester (nu aveam op com ) si baietii au zis ca e pompa , in bord dadea cod 0009 am verificat codul zice defectiune servo, Pareri? Am omis sa verific ceva ? Curent vine la pompa dar nu o vede pe tester.Am circulat asa cu ea cu servo muschi,am intrebat daca se intampla ceva si mi sa zis ca doar dureri de maini ... pana acu nu au aparut .... maine merg sa caut pompa dar imi e sa nu o iau degeaba ..
bcosmin2000 la mine la 100 km/h turatia e la 2900 la 120 km/h e la 3200.... nu prea imi place dar nu am cei face ....
Acum vin si eu cu o problema ... am cumparat masina acu o luna ... avea nr de tzoll au expirat masina a stat 2 sapt pana am scos nr rosii(de programarile) cand am pus numerele am pornit o sa se incalzeasca pana pun nr ,cand am urcat in masina aveam martorul masinuta derapaj aprins iar cand am pus mana pe volan am constat ca nu am servodirectie .... am verificat sigurantele alternatorul incarca in parametri normali chiar si cu consumatori am pus pe tester (nu aveam op com ) si baietii au zis ca e pompa , in bord dadea cod 0009 am verificat codul zice defectiune servo, Pareri? Am omis sa verific ceva ? Curent vine la pompa dar nu o vede pe tester.Am circulat asa cu ea cu servo muschi,am intrebat daca se intampla ceva si mi sa zis ca doar dureri de maini ... pana acu nu au aparut .... maine merg sa caut pompa dar imi e sa nu o iau degeaba ..
- Ccristiboardgame
- *
- 1 mesaje
- din 23 Sep 2023
- Zafira 2009 Z18XER
- Bucuresti
Ccristiboardgame
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2009 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=161655
La prima cãutare...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=147667
Nu este z18xer este z18xe dar meritã parcurs...
Pare un început de sfârșit pentru termostat...
La prima cãutare...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=147667
Nu este z18xer este z18xe dar meritã parcurs...
Pare un început de sfârșit pentru termostat...
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cauta termostatul ca piesa de schimb si vei vedea temperatura de lucru .
Este posibil sa fie la 103 sau 105 grade si atunci este normal ce se intampla pe masina.
Recomand un termostat mai mic daca se potriveste de la altceva, macar elementul din carcasa.
Ventilatorul va porni tot la 108 dar il poti porni mai devreme vara cu clima.
Este posibil sa fie la 103 sau 105 grade si atunci este normal ce se intampla pe masina.
Recomand un termostat mai mic daca se potriveste de la altceva, macar elementul din carcasa.
Ventilatorul va porni tot la 108 dar il poti porni mai devreme vara cu clima.
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ccristiboardgame a scris:Buna ziua. Imi spune si mie va rog cineva daca la motorul z18xer este normal ca in mers...in meniul secret temperatura sa creasca pina la 108 ...apoi ventilatorul sa o scada pina la 102...103...apoi iar 108...si iar sa scada doar pina la 102 ?
Bun venit la CO!
În funcție de temperatura ambientalã(temperaturi peste 25grd. C) și condițiile de exploatare, da, este normal...în condiții mai reci, temperatura minimã poate fi și 99-100grd. C
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut, nu îmi vine să cred că după doar trei ani și aproximativ 30.000 km, termostatul GM -original a cedat ,având fix aceeași problemă ca și cel dinainte.Garniturile din interior cedează și lasă să curgă liber lichidul de răcire prin niște gåurele unde ar trebui să stea fixe aceste garnituri si să etanșeze , deci nu vorbim despre "blocat pe deschis",arcul își face treaba,dar inutil.Interiorul era curat ,fără depuneri,lichidul de răcire a fost schimbat la maxim doi ani.Am observat de ceva timp în oraș, că motorul nu mai ajungea așa repede la temperatura optimă,chiar fiind și foarte cald afară, iar la drum lung "cădea" acul la 75-80 °.Testat dimineață cu motorul rece,după 2-3 minute ,radiatorul de răcire era deja cald .Am trecut la un Magneti Marelli,cel mai ieftin pe care l-am găsit, 133 lei ,vedem ce poate și ăsta...
- Mr.Opel
- Admin
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- GoreAlGore
- **
- 68 mesaje
- din 13 Jan 2020
- Astra 2008 Z18xer
- Dolj
GoreAlGore
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2020
- Mesaj Privat
Buna ziua
Am avut si eu probleme cu cel original, l-am schimbat cu Behr, i-a cedat garnitura aia de cauciuc dupa 1 luna, i-am `cusut` cu tresa de cupru gaurile alea, le-am cositorit dupa, era aproape bine, numai ca se incalzea turul dupa 2 minute, nu etansa 100%.
L-am schimbat iarasi cu Pierburg, care este perfect, nu mai are garnitura aia de cauciuc, si cu toate astea etanseaza perfect.
Are 1 luna deocamdata, dar zic ca e bun.
In mers, din meniul ascuns, temp. are 99 grade la drum lung si mers constant cu 100km/h, daca accelerez brutal pana la 160-180 scade la 92 grade, ceea ce-i perfect, ca atunci e nevoie de racire buna, la sarcini mari.
Deci, recomand Pierburg.
Am avut si eu probleme cu cel original, l-am schimbat cu Behr, i-a cedat garnitura aia de cauciuc dupa 1 luna, i-am `cusut` cu tresa de cupru gaurile alea, le-am cositorit dupa, era aproape bine, numai ca se incalzea turul dupa 2 minute, nu etansa 100%.
L-am schimbat iarasi cu Pierburg, care este perfect, nu mai are garnitura aia de cauciuc, si cu toate astea etanseaza perfect.
Are 1 luna deocamdata, dar zic ca e bun.
In mers, din meniul ascuns, temp. are 99 grade la drum lung si mers constant cu 100km/h, daca accelerez brutal pana la 160-180 scade la 92 grade, ceea ce-i perfect, ca atunci e nevoie de racire buna, la sarcini mari.
Deci, recomand Pierburg.