Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Salut, am o problema cu schimbatorul de la gtc-ul meu, intra greu in toate vitezele, daca merg batraneste, turatie mica, schimba oarecum bine dar daca trec de 5 mii si vreau sa schimb, iese pe liber si cand ii dau urmatoarea viteza, trebuie sa astept 2 secunde cu presiune in schimbator spre treapta de viteza in care vreau sa intru, daca vreau sa retrogradez, daca nu o potrivesc la turatii trag de schimbator pana-mi vine rau, e foarte enervant si nu stiu ce ar putea fii, daca bag in marsarier repede câraie(stiu ca asta e un simtom de timonerie din cate sfaturi am mai primit) tin sa mentionez ca mi se pare ca se misca si motorul putin, sa fie timonerie sau sa fie suportul de motor din spate? Inainte nu facea asa si nu vad de ce ar fii de la ambreiaj, l-am schimbat acum 10 mii


MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z18XER

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , poti face un test simplu : cu frana de mana trasa dupa ce cuplezi treapta unu , lasa foarte usor ambreajul , dar foarte putin si vezi daca se misca schimbatorul de viteze , dupa faci aceeasi chestie si in masalier . Daca se misca vizibil mai mult ca sigur sunt suportii motor antibalans .
  • AnduWolf

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2022

  • Mesaj Privat
Si cand acelerez si intra in frana de motor se misca zici ca se scoala schimbatorul, o sa atasez un video: https://youtube.com/shorts/5...=3NMjKgEMZtz9s4WE
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Clar suporti motor , cel putin cei antibalans . Indicat ar fi sa-i schimbi pe toti pentru ca si ceilalti au suportat niste tensiuni de torsionare .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR