Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Iadrian93

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Imi cer scuze daca s.a mai discutat sau nu.
As dori si eu niste sfaturi/pareri de la voi.
Ma gandesc serios sa achizitionez un opel insignia A.
Am un buget de maxim 12000-13000 euro.
M.am uitat pe internet si gasesc un model din 2014-2017.
Ma intereseaza motorul de 2.0 cdti de 160 de cai sau mai mult.
Am vazut si cu 4x4 dar sincer nu prea am nevoie de el.
Ce parere aveti? Am inteles ca modelul facelift nu mai are asa multe probleme,dar nu stiu care sunt alea.
1.Ce tip de distributie are? Curea sau lant? La ce interval se schimba? Cam ce costuri presupune schimbarea?
2. Cutia de viteze automata. Este cu convertizor? Este fiabila?
3. La ce sa ma uit daca vreau sa cumpar?
4. Am inteles ca la modelul facelift s.a rezolvat cu filtrul dpf, in sensul ca, continua regenerarea de unde a ramas si nu o ia de la inceput.
5. Alte probleme.
Va multumesc mult ptr timpul acordat.








MODEL: Insignia
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit pe CO!
Citește pe-acilea, pânã una-alta:
https://www.clubopel.com/rez...GNIA&sa=Cauta
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Bunã! Eu am Insignia din 2016, cutie manualã, diesel, 2cdti.B20DTH. Nu ai nevoie de 4X4, pentru cã va consuma mult și e prea joasã (nu poți parca cu fața, vei lovi bordurile) pentru a merge pe drumuri accidentate. Nu este mașinã of-road. Probleme: picã sonda Nox1 (foarte scumpã, cca 4000 lei originala), apoi se sparge conducta de la intercole, în zona de la îmbinare la clapetã (800 lei), apoi incepe sã se aprindã semnul Ceck engine, pentru senzorul Nox 2. În rest e ok. Nu are roatã de rezervã, nici cric și nici cheie. Are un dispozitiv , cu un tub cu o solutie, ce se bagã în roatã, în caz de panã. Consum mixt 7,3%. Poveștile cu consum 5% sunt doar...povești.în afarã poate merge cu 6%, mers constant fãrã a depãși 110-120 km./h. Trebuie bãgatã doar motorinã aditivatã, cea mai scumpã, fiind Euro 6.Nu are scut, dar se poate comanda și monta scut metalic (350 lei), este util în România. Mașina este super, e confortabilã, are toate dotãrile, motorul e tare, dar nu e pentru drumurile proaste din România. Succes!
  • Iadrian93

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Multumesc mult ptr raspuns.
Am apucat si am citit.
Daca am inteles bine:
Sunt probleme la senzorul nox de la dpf, problema cu o.ring inca persista, sistemul Haldex se poate strica, furtunul de la intercooler se strica.
Motorul B20DTH este mult mai bun decat A20DTH si nu are acel O-ring.
Mi.am facut o idee:
Ce nu am inteles:
Distributia pe curea sau lant?
Cutia automata de viteze ptr motorul 2.0 diesel este buna? Difera cutia la motorul de 160 de cai fata de cel cu 170 sau 190 de cai?
Multumesc mult tuturor ptr raspunsuri si sa aveti o seara buna.
Edit: Multumesc mult liviu si bibu ptr ajutor.
  • Iadrian93

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare...
Imi cer mii de scuze daca va bat la cap.
Am vazut masini din 2014-2015 euro 5.
Si aceasta masina are motorul rezolvat de probleme sau doar motorul cu euro 6?
Am vazut o masina intr.un anunt in care scria ca motorul de la masina are toate problemele rezolvate, exceptand acel o.ring.
Va repet. Nu stiu mai nimic despre aceasta masina si de aceea vreau sa stiu.
In bugetul pe care il am eu am gasit doar cateva masini euro 6, marea majoritate euro 5.
Va atasez link cu anuntul:
https://www.autovit.ro/anunt...tec-ID7H5Tx9.html

Intrebarea mea este urmatoarea:
Acest motor este si el cu probleme ca cel vechi?
Sau problemele descrise de liviu mai sus + oring.
Multumesc mult ptr ajutor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
distributia este pe curea la toate modelele diesel de la Insignia cu motor de 2.0.
Recomand motor cu B20DTH sau motor de 190 sau 195CP biturbo. Este ok si cel de 163CP de pe Facelift (dupa 2014) daca ii schimbi o-ringul cand o iei si pui metalic respectiv intretinere corecta ca orice masina.
cutia automata este ok daca a fost intretinuta corespunzator (schimbat uleiul la timp 60000km) si daca la test merge ok fara smuceli sau alte ezitari.
Anuntul pus de tine este ceva ciudat acolo ca are in spate 2 tevi de evacuare ca la cele biturbo dar in anunt scrie ca este de 163CP (astea din ce stiu au o singura teava). In plus este cam scumpa la anul si km care ii are. Daca la bugetul tau mai pui ceva iei insingnia B care este mai OK cu motorul B20DTH 170CP Euro 6 (asta ti-as recomanda).
Eu am Insignia ST 2014 A20DTH 4x4 automata din 2014 cu vreo 240000 in bord si sunt foarte multimit fiind si foarte dotata...
  • Iadrian93

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Da, intr.adevar ai dreptate.
Este cam scumputa.
Am gasit cam pe la 11-12000 din 2016 si 2017 cu motorul B20DTH si cam pe la 120000 - 160000 km.
Intrebare:
Este ok sa fie cu asa putini km?
La alte marci, la banii astia gasesti cu peste 200000 km lejer,in schimb la insignia cam pe aici se invarte kilometrajul.
Vreau sa va multumesc inca o data ptr ajutorul acordat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cumpãrã B20DTH.
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Depinde de unde o iei, cine a mers cu ea, cum a avut grija de ea. Eu am masina de noua din Romania, 2016, singurul proprietar, si am 109k km foarte reali. Dar asta in conditiile in care am mai avut o masina de oras. Daca o sa cumperi o masina din 2016 trecuta prin 3-4-5 posesori, Dzeu stie peste ce o sa dai..
Pentru B20DTH confirm ce au zis colegii: furtun intercooler - 3 schimbate pana acum, senzor NOX - care dupa ce m-a frecat vreo 3k km a decis ca si-a revenit si nu mai da eroare fara sa ii fac nimic.. si grija la cutia automata (eu am refacut-o pe a mea). Altfel, doar consumabile.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@sadcozma unde ai rafacut cutia si cat te-a costat? ce simptome aveai si ce a fost defect la ea? Totusi la asa putini km este suspect sa ai probleme cu cutia...
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
S-a facut la "celebru" service de pe Preciziei, din Bucuresti si costul a fost 15000 ron plus minus ceva. Cutia a avut schimburile de ulei facute la timp.

Ca si simptome, erau 2 mari si late :
1. P0741 Torque Converter Clutch (TCC) System Stuck Off - eroare care aparea la viteze de peste 90-100 km/h, ruland in treapta a 6-a si kick down.. aparea eroarea. Eroare care se "stergea" automat la repornirea masinii
2. patina in treptele superioare 4-5-6 in forja, imediat dupa schimbarea vitezei, pana "prindea"

Din pacate, am contactat si celelalte "celebre" service-uri din vestul romaniei si cam toti au zis acelasi lucru: la cutia asta se "schimba" tot, nu se face pe bucati si ca pret era similar, poate mai ieftin putin dar nu cu mult. Poate nu e asa, poate m-au pacalit si voiau bani mai multi, dar eu fiind din Bucuresti, si sa ma duc sa pierd zile pe nus unde, cu masina cu tot.. am zis pas.

Ca parere personala, eu am un gust foarte amar referitor la service-urile astea de cutii automate. Nu ai cum sa zici ca schimbi tot (sau ma rog, aproape tot, whatever) fara sa desfaci si sa imi zici punctual ce se gaseste. Pentru ca fix asa a fost discutia cand sunam si le spuneam simptomele la oricare service de cutii din cele 4-5 cunoscute de pe teritoriul tarii.

Si specific pentru serviceul unde am schimbat eu, la fel a fost discutia si cu astia : pentru eroare se schimba blocul de valve. Nu se verifica, nu se curata, nu nimic, se schimba punct. Pentru patinaj : discuri si pistoane - toate gen... Si daca vrei sa fii sigur ca nu mai ai nimic de facut, mi s-a recomandat sa reconditionam si convertizorul. Si avand in vedere ca alta data nu o mai desfac - mai repede o vand, am ales sa o fac si pe asta. Am asteptat enorm dupa ei, cred ca undeva la 3 sapt a fost masina la ei, si s-a lucrat la ea cred .. 2-3 zile cumulat (binenteles nu full time, ma refer intr-o zi desfacuta masina, alta reparata cutia pe banc si a 3-a pus cutia la locul ei). Dar .. na, nu astazi ca avem multe la rand (pai atunci de ce m-ati chemat daca nu va apucati de ea?), saptamana viitoare. Saptamana viitoare e cu concedii, miercuri poate.. , nu s-a putut miercuri .. joi s-a dat jos, vineri s-a refacut cutia pe banc.. A mai durat o saptamana sa puna cutia inapoi pe masina.

Si nu, nu stiu ce a fost de vina - punctual. Am intrebat cauza - mi s-a zis ca "asa face ele". Ce pot sa fac sa nu se mai intample? Nimic, ca daca e sa fie o sa fie iar..

La sfarsitul zilei masina merge impecabil acum, una peste alta. Cand am cumparat masina, la un plin de motorina cu mers exterior imi aparea constant range de peste 1000 de km. In ultimul timp, nu ajungeam la 800.. Acum iar am revenit la range de peste 1000 de km. Deci da, de rezolvat au rezolvat. Cat ma tine? nu stiu.. am 6 luni si cateva mii de km, vreo 3-4k max .. Insa nu mai merge deloc in oras masina, toti km pe care ii parcurge sunt doar pentru concedii, la viteze normale. Pentru Bucuresti, slava domnului ca a venit electrica.

Am atasat si ce s-a schimbat cu pretul. Daca am uitat ceva, feel free..


  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea inteleg de ce au schimbat blocul de valve.
Dupa codul de eroare eu cred ca nu era cazul de bloc valve.
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din ce am vorbit cu maiandrei la momentul respectiv putea sa fie ori ceva mizerie ori o valva care sa mai dea rateuri ori un oring ciupit ceva si nu se mai facea presiune (sper sa nu aberez, dar parca asa imi aduc aminte). Masina avea simtomele astea de multicel, adica.. cred ca am mai facut undeva la 20k km fara nicio problema de cand mi-a dat prima oara eroare. Doar ca, ce e drept, in ultimul timp trebuia sa merg mult mai atent cu acceleratia pentru ca aparea mult mai des eroarea si patinajul in treptele 5-6. Si cum circul si cu copilul din dotare in masina, nu prea imi convenea sa ma lase masina pe un drum obscur - de asta cand problema s-a agravat am si rezolvat-o.
Una peste alta a incercat sa ma ajute si sa vorbeasca si el cu unii dar, dupa cum ziceam, se schimba tot.. nu sta nimeni sa desfaca si sa repare. Probabil nu ies banii asa.
Am trecut peste moment, all good now. Dar la urmatoarea problema care necesita o investitie capitala masina probabil va pleca.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
manopera imi pare jegmaneala mai ales demontat si remontat cutia 12 ore? serios...
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Distribuția pe curea.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
B20DTH nu are problemele pe care le are seria dinainte (cu Oring, zgomot, etc). Prețurile sunt ok pt. B20DTH , dacã km. sunt reali.Eu am lut-o de la reprezentanțã din Germania, la 137.000 km, cu 12300 Euro, an 2016. Km reali, plus consumabilele schimbate, plus roți de iarnã, plus curea distribuție schimbatã, plus plcuțe de frânã, etc. Conteazã mult sã nu fie rulatã ân România.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR