Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Lafi
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 04 Jun 2019
  • Crossland X 2019 HN05
  • Gorj
  • Lafi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Crossland X 2019 HN05
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Bunã ziua,
Am un Opel crossland x 130 cp și la pornire ,dar și în tipul mersului îmi apare în bord "oil pressure fail" știe cineva care este cauza acestei erori de presiune ulei?


MODEL: Crossland X 2019
MOTOR: HN05
Skip ads

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Eu, as urca mașina pe platforma și direct la service autorizat. Aici nu prea este de joaca pentru ca mai devreme sau mai târziu vei baga o groaza de bani în motor. Dacã încã mai ai garanție te poți considera norocos, însã nu mai circula cu ea asa pentru ca, la orice mașinã, în manualul de utilizare, scrie ca la scãderea presiunii uleiului oprești motorul imediat și o duci în service. Baftã!
  • Lafi
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 04 Jun 2019
  • Crossland X 2019 HN05
  • Gorj
  • Lafi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Crossland X 2019 HN05
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns,am dus mașina la reprezentanta și am lãsat-o acolo,am înțeles ca trebuie sa schimbe distribuția. Problemele sunt de la cureaua de transmisie care în timp exfoliazã și astupa sorbul pompei de ulei,am înțeles ca sunt cazuri mai multe și oamenii rãmân cu paguba. Nu este normal ca Opel sã facã asa ceva! A mai întâmpinat cineva aceasta problema? Dacã da ar trebui luate mãsuri chiar fãcute sesizãri,eu acum aștept rãspuns la cei de la Opel dacã oferã ajutor,deși mașina doar ce a ieșit din garanți de 2 ani.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Vechea problema a motoarelor "V3" de 1.2 de la PSA, pardon, Stellantis, cu exfolierea curelei de distribuție, deși este în baia de ulei. Se tot lãudau ca au rezolvat-o, dar nu au spus de când. BELEA. În mod normal, ar trebui sa suporte ei reparațiile pentru ca este cedare de material cu mult înainte de termenul de schimbare a curelei. Bafta.
  • Lafi
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 04 Jun 2019
  • Crossland X 2019 HN05
  • Gorj
  • Lafi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Crossland X 2019 HN05
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc! Sper sã se rezolve, dacã nu trebuie mediatizat cazul sa nu mai pãțeascã și alții la fel!
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Este boala veche la motoarele astea. Nu ești primul și cu siguranțã nu vei fi nici ultimul care pãțește asta. Politica pejeu. .
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:Vechea problema a motoarelor "V3" de 1.2 de la PSA, pardon, Stellantis, cu exfolierea curelei de distribuție, deși este în baia de ulei. Se tot lãudau ca au rezolvat-o, dar nu au spus de când. BELEA. În mod normal, ar trebui sa suporte ei reparațiile pentru ca este cedare de material cu mult înainte de termenul de schimbare a curelei. Bafta.

Problema asta este la toate motoarele cu solutia asta geniala,daca ar fi intrebat un mecanic raspunsul ar fi fost....la distributiile pe curea folosite de 40 de ani cand demontezi capacele ce gasesti inauntru? depuneri de material rezultat din uzura curelei....la astea unde se duce ala? in sorbul pompei de ulei,care este moartea motorului? lipsa presiune ulei,asa ca domni lingineri cu creierul mic pentru deficienta asta de conceptie NU EXISTA REZOLVARE pentru ca si o curea mai rezistenta tot va genera bucati care in timp infunda sorbul.In primul rand ei cauta rezolvarea intr-o directie gresita.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Ai dreptate.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce nu inteleg eu este cum se uzeaza asa acea curea? eu nu am vazut curea de distributia schimbata la timp sa fie franjuri sau cu bucati rupte din ea (doar la cele care nu au fost schimbate la timp sau aveau probleme anterioare nerezolvate)
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Orice cauciuc fie el si cu insertie de fibra de sticla,siliconic,rezistent la uleiuri se dizolva in timp in contact cu uleiul,ramasitele de combustibil si atentie acizii din gazele de ardere patrunse in motor, exista doua fenomene acolo unu ca se descompune mai repede de la cele zise si doi materialul rezultat din uzura normala ajunge sa infunde gaurile de ungere,la unele motoare se rupe cureaua la altele se duce vibrochenul.La seria Ecoboost de la Ford se blocheaza motoarele prin infundarea sorbului pompei de ulei,in zona comerciala e jale motoarele de la Peugeot ,Citroen , Ford de pe autoutilitare aceeasi poveste ....cred ca singura varianta cu adevarat eficienta este uleiul recomandat,curea originala si schimbata mult mai devreme,la schimbarea distributiei obligatoriu demontata baia si curatat sorbul ca altfel merge distributia si se duce linia axiala.Daca se ajunge cu schimbul curelei la 50.000 km cred ca deja motorul nu mai este rentabil sa fie folosit,iar de vrajeala ca e vina utilizatorului ca il foloseste pentru deplasari scurte....mie unu mi-ar fi rusine sa scot asemenea bazaconii pe gura.Daca este o inventie atat de specializata doar pentru autostrazi trebuia scris in fisa tehnica si in orice brosura de prezentare....motor proiectat sa fie folosit doar pentru deplasari pe autostrazi la distante de minim 50 km si gata.
Toate astea, greselile de proiectare si motivele puerile dar care aduc vina in ograda utilizatorului dovedesc ca industria auto a luat-o la vale rau de tot.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
BIG LIKE!
mecaNIK a scris:
Toate astea, greselile de proiectare si motivele puerile dar care aduc vina in ograda utilizatorului dovedesc ca industria auto a luat-o la vale rau de tot.

Exact asta e și pãrerea mea. Lucrurile merg pe o pantã greșitã...
  • Lafi
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 04 Jun 2019
  • Crossland X 2019 HN05
  • Gorj
  • Lafi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Crossland X 2019 HN05
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Tocmai m-au anunțat cei de la Opel ca problema nu mai face obiectul garanției și ca atare sunt bun de plata, s-au legat de faptul ca al 3-lea schimb de ulei l-am fãcut la alt service autorizat și cã uleiul deși este tipul trecut în cartea tehnicã trebuia sa fie alt tip,mașina fiind ieșitã din garanție la vremea respectivã.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:
Silviu Mustata a scris:Vechea problema a motoarelor "V3" de 1.2 de la PSA, pardon, Stellantis, cu exfolierea curelei de distributie, desi este în baia de ulei. Se tot lãudau ca au rezolvat-o, dar nu au spus de când. BELEA. În mod normal, ar trebui sa suporte ei reparatiile pentru ca este cedare de material cu mult înainte de termenul de schimbare a curelei. Bafta.

Problema asta este la toate motoarele cu solutia asta geniala,daca ar fi intrebat un mecanic raspunsul ar fi fost....la distributiile pe curea folosite de 40 de ani cand demontezi capacele ce gasesti inauntru? depuneri de material rezultat din uzura curelei....la astea unde se duce ala? in sorbul pompei de ulei,care este moartea motorului? lipsa presiune ulei,asa ca domni lingineri cu creierul mic pentru deficienta asta de conceptie NU EXISTA REZOLVARE pentru ca si o curea mai rezistenta tot va genera bucati care in timp infunda sorbul.In primul rand ei cauta rezolvarea intr-o directie gresita.

Doar intreb,nu dati cu parul:la tipul asta de motor sa inteleg ca cureaua de distributie se plimba prin uleiul de ungere?eu stiam ca orice curea de distributie trebuie ferita de ulei sau alte lichide ca sa nu se deterioreze(evident pe cat posibil si de praf). WTF?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cei care avem habar despre motoare stim la fel,din pacate proiectantii agregatului au lipsit la lectia asta si da...cureaua este in baia de ulei ca sa fie treaba treaba motorul de pe autoutilitare de la PSA de 2.2 hdi are si cureaua de la pompa de ulei tot in ....ulei asa ca se rupe cand una cand cealalta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asta-i deja inginerie neproductiva.
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sau prostie 100%...am vazut mai multe imagini cu motoarele respective;puteau macar sa faca sorbul de ulei altfel si chiar daca ajungeau bucati din curea acolo,cel putin nu obturau circuitul de ulei!Se pare ca la motoarele viitoare vor folosi lant de distributie...ca la multinationale,fiecare pe limba lui Nu!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR