Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am citit despre dfp si de fiecare data cand am fost la un service la schimbat de ulei si filtre, m-am uitat sub masina sa vad daca am si eu dfp. Toti imi ziceau ca nu am. Am doar un tub flexibil, de vreo 30 cm fara sa intre nici o teava sau furtun in el. Deci, cred ca e un lucru bun asta. E un vectra c din 2005, 1,9 cdti, 150cp.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da , este un lucru bun cã nu ai DPF!
  • AlexRRR

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Salutare ! Am si eu probleme cu dpfu si inainte sa il anulez ma plin dintr-un service in altu de distractie si lipsa de timp. Smile))

Am saturatie 94%. Stie cineva care e saturatia maxima ? Am gasit pe forum ca sunt si cu 120%. E nasol daca trece de 100%. Daca ma intrebati pe mine maxim e 100%, dar am vazut baieti care au avut si mai mult.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Romeo77 , stiu ca Vectra C 1,9 are filtru de particule, la masina ta probabil este anulat fizic si soft.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
On topic:
@AlexRRR ... Ce probleme ai cu DPF-ul? Ca nu ne-ai spus. Ne spui doar ca din plictiseala, te uiti la gradul de saturatie Smile
Off topic:
Acel grad de saturatie, nu este masurat, ci este calculat prin anumiti algoritmi, in functie de mai multe variabile.
Cati litri de aer intra intr-o sticla de plastic de 1 Litru? La presiunea atmosferica, intra 1 litru de aer si am fi tentati sa spunem ca este umpluta cu aer 100%, dar daca bagam aer in sticla cu un compresor, putem baga 2 litri de aer? Putem ... deci avem un grad de incarcare de 200%? Smile
  • AlexRRR

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Intra in limp mode dupa ce se incalzeste motoru si nu mai merg turatiile mai mult de 3100. Singura eroare de pe tester e p1901-75. 3 mecanici am schimbat si toti vor sa imi anuleze filtru si sa ma trimitata la soft.
Am masina de 100.000 km, schimburi la zi, e masina de duminica si concediu mai mult. O data la 2-3 saptamani face cam 600 km pe autostrada. In oras e folosita foarte putin si rar. Mereu merg cu ea turata. Refuz sa cred ca filtrul s a intundat.
Am reusit sa intru in garajul unui prieten si sa ne bagam sub ea unde am observat un cablu ros care pleaca din imaginea atasa mai jos. Am mai vazut ca sunt doua furtunase care intra in filtru. Unul din ele este umed, posibil sa fie condens? nu are culoare si miros.
Iar mecanica nu e punctul meu forte

vectra c z19dth 2005, 200300 km
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Ce ciudatenie, vectra lui @romeo, 07/2005, z19dth, facuta pentru Franta nu are dpf. Vectra lui @alex, an 2005, z19dth are dpf.
  • AlexRRR

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Si eu stiam ca nu am DPF, toti mecanicii si cunostintele cu vectra mi au spus ca pe anu asta nu este si uite totusi... cineva a tinut neaparat sa ii puna
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pe principiul, daca te doare capul, sigur este defect si deci, merge taiat jos Smile
Sa nu refuzi sa crezi ca filtrul este infundat! DPF poate fi infundat/plin/colmatat, ceea ce nu inseamna neaparat ca este defect sau neutilizabil.
Treaba pare simpla, dar eu zic ca nu este chiar atat de simpla.
In principiu, filtrul este colmatat, ar trebui facuta o regenerare (activa/in mers, sau forțatã/din tester) si ar trebui ca DPF sa revina la viata.
Grija mare si la clapetele de pe admisie, sa nu ramana inchise.

Inainte de asta, eu te sfatuiesc sa faci niste verificari, dar vei avea nevoie de un tester/diagnoza:
- dimineata, INAINTE sa pornesti motorul, sa pui acel tester/diagnoza si sa vezi la parametri in timp real, ce temperaturi indica senzorii de temperatura gaze, cel dinaintea DPF si cel din DPF (temperaturile trebuie sa fie egale/diferente extrem de mici, si foarte apropiate de temperatura exterioara);
- verifici presiunea diferentiala raportata de senzor;
- sa verifici foarte atent tot ce este furtun pe circuitul de la turbina pana in admisie (sa nu prezinte fisuri / sparturi);
- sa verifici furtunurile de vacuum (sa nu fie coapte / crapate / sparte / infundate);
- nu ar strica un ochi aruncat la EGR, cat este de murdar.

Dupa toate astea, pornesti motorul si intri din nou pe parametri:
- verifici temperaturile raportate de senzorii de gaze, sa creasca aproximativ egal si plauzibil;
- verifici presiunea in rampa injectoarelor, ceruta si masurata (la diferite turatii);
- verifici presiunea ceruta pentru turbina si cea masurata (la diferite turatii);
- verifici parametri injectoarelor;
- verifici presiunea diferentiala raportata de senzor (la diferite turatii);
Daca gasesti ceva deplasat in toate astea, remediezi, daca nu, mai ramane necunoscuta motorinelor folosite si a uleiului folosit. O scoti la plimbare si o tii intr-un regim NORMAL de functionare, suficient timp incat sa isi faca regenerarea (motoarele cu DPF nu trebuie omorate in turatii, neaparat).

Sau poti alege calea mai scurta, sa ii faci direct o regenerare forțatã, sperand ca totul este in regula pe masina.

Altceva nu imi vine in minte acum, nici nu cunosc atat de bine acest motor, poate este vreun coleg care stie anumite particularitati sau vine cu alte completari.

P.S. pfffffffff ... ce a iesit ...
  • AlexRRR

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns @sebage. Cred ca i-am dat de cap.
Povestesc experienta mea de azi, cat mai in detaliu, pentru ca sigur va ajuta pe cineva care poate sa bage mana in foc ca nu filtru este infundat.

Dupa 3 serviceuri care au vrut sa imi dea filtru de particule jos am gasit un service bun, fost service opel, acum lucreaza cu suzuki, la recomandarea cuiva. Am iesit in afara localitatii, dupa 1 km a intrat in limp mode, vechea poveste, urca greu in ture, cheita in bord.
Merg 10 km, ajung acolo la service, eroarea p1901-75 prezenta. Intreaba daca a fost schimbat senzorul de langa filtru de motorina, raspunsul meu a fost da, asa ca trece mai departe. Verifica ceva schite pe laptop, se uita la mufa, masoara tensiuni, n-am vazut exact ce face ca nu ma pricep si a trebuit sa stau inauntru sa scot si sa pun contactu.
Imi spune ca ma asteapta saptamana viitorare, sa verifice calculatoru, sa verifice cablajul cu totul ca "fura curent" undeva.
Nu ies bine din parcare se aprinde martorul. Merg spre casa, prind undeva la 100 la ora, cu treapta a 6-a ca urca greu in ture de la 2000 si de la 3000 nu mai urca, Mai in fata filtru de politie la intrare in oras. Incetinesc, zona de 50. Merg regulamentar cand trec de ei ca tot romanu bag picioru in ea. Cand ce sa vezi? Surpriza: a disparut martorul si fuge de sub mine. Ajuns deja in oras, observ ca a inceput regenerarea, trag pe dreapta si o las sa isi faca regenerare pe loc (nu stiu daca a fost cea mai buna decizie) pentru ca un drum liber era destul de departe si nu voiam sa o tin la semafor, treapta 1-2, semafor. Consum instant undeva pe la 3.8 l / ora. Termina regenerarea, scade la 0,3-0.4l/ora. Nu a scos gram de fum cat am stat pe loc. Dar mirosul era intepator. Am lasat usa deschisa a intrat si in masina Smile))

Concluzia? Probabil, undeva "fura curent". Am sa revin dupa ce o rezolva de tot. Momentan merge. Si-a facut regenerarea.
Am refuzat sa cred ca filtrul este infundat, am cautat pe forumuri din afara si pana la urma i-am dat de cap, in doua saptamani in care toti voiau sa imi sa anuleze filtru de particule.
Daca intalniti eroare p1901-75 Particulate Filter Pressure Senzor High Differential Pressure incercati cu senzorul de langa filtru (aprox. 200 lei), apoi cautati un electrician. Atentie ca nu toate testerele o recunosc. Pe delphi a aparut Filtru de particule infundat-permanent. Parerea mea ca cel mai bun este op-com, pana la urma e facut pentru opel.

Cand a inceput aceasta problema eram pe autostrada Sibiu-Hunedoara. A intrat in limp. Am oprit, am verificat masina, ulei, totul ok. Am pornit la drum si a aparut iar. Am mers 100 de km asa in limp mode si nimic. Motorina OMV Max Motion tot timpul, Ulei GM. Schimburi la 10.000 km, intr-o luna face 500 km oras cu 1500 afara+autostrada, e masina de "duminica" cum am mai specificat. Am incercat si regenerarea fortata. Nu a mers. A spus ca a avut succes, dar nu a fost asa.
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
E mai bine sa mergi cu ea, treapta 1-2-3, daca a intrat in regenerare, decat sa stai pe loc. Filtrul se încinge foarte tare si riști sa ia foc pe undeva pe acolo. Plus de asta, atunci in intra in regenerare si o turezi, indiferent de treapta, particulele arse se eliminã pe teava de eșapament.
  • lcm

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2014 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2009

  • Mesaj Privat
victor2018 a scris:Salut Icm,
Eroarea P2084 am avut-o și eu la Astra J. Degeaba o ștergeam pentru ca apãrea din ce în ce mai des, dar niciodatã în mers și doar la pornire motor. La mine s-a rezolvat dupã curãțarea senzorului de temperatura poziționat pe DPF(cred ca asa este și la Insignia) și a mufei de conectare (am urmãrit traseul cablului de la senzorul de pe DPF pana la mufa) cu spray de contacte. De atunci nu a mai reapãrut. Dacã nu merge asa, trebuie înlocuit senzorul. Are codul de produs trecut pe el, unde intra în DPF.
Salut. Unde este acel senzor ?
  • DCristian145

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salutare! As avea si eu o intrebare.
Am achizitionat de putin timp un opel astra j sports tourer 2013 1.7 cdti 131cp, si am observat ca isi face regenerarea cam la 200 km indiferent de stilul de condus intre regenerari,dar ce e cel mai interesant e ca isi face regenerarea doar la rece, asta insemnand si la -5 / -10 grade, la prima pornire. Ati mai patit careva sa isi faca regenerarile asa? Multumesc
  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am un Astra J 2013 cu motor A17DTE si acest motor nu prea apare in softurile de diagnoza de 200-600 lei.
Dupa lungi cautari am gasit ca apare in Wurth WOW 5.008 si 5.0012.

Am plecat cu o masina curata, fara erori, testata cu un Launch tableta.
Cand am incercat WOW, acesta a afisat la conectare mesaj de unknown diagonstic id.... Am continuat, i-am dat scanare automata si nu a gasit erori, apoi am cautat sa vad date despre DPF si nu am gasit , dupa care l-am inchis.
La a doua scanare, imediat dupa, a afisat C078 unknown la Body Control Module-Tyre pressure monitoring-Diagnose/programming. Am reusit sa sterg eroarea cu el dupa care nu l-am mai folosit.

Am incercat dupa asta Delphi si Autocom si pana in versiunile 2017.03 motorul nu apare sau nici macar anul 2013. Intr-un final am pus Delphi 2017 rev 3 si Autocom 2017 rev 3 care nu merg bine, apare 2013 cu motorul corect in soft dar dau eroare cand se conecteaza - System identification - Unknown diagnostic id. Generic protocol with standard information will be used si afiseaza date extrem de sumar - iar nu am putut sa vad ce tine de DPF sau senzorul de presiune diferentiala.

Am mai facut o incercare si am gasit un OP-COM Professional 170823c care intr-un final imi afiseaza mult mai multe date adica am acces la scanarea automata, vizualizare sau stergere erori. Nu am acces la Output test - buton dezactivat iar la DPF nu apare gradul de saturatie cum am vazut la alte astra j mai vechi, cu opcom.

Iata ce imi apare

Measuring blocks information:

Sensor 1 Exhaust Gas Temperature,79 ᄚC
Sensor 2 Exhaust Gas Temperature,73 ᄚC
DPF Differential Pressure,0 kPa
DPF Differential Pressure Sensor,0.43 V
Calculated DPF Flow,0.06 kPa
DPF Regeneration,Required
DPF Regeneration Status,Not Requested
EGR Cooler Coolant Pump Relay Command,Inactive
Exhaust Gas Recirculation Cooler Coolant Pump Feedback,Off
Cylinder Head Temperature Sensor,53 ᄚC
Engine Speed,820 RPM
Desired Idle Speed,816 RPM
ECT Sensor,38 ᄚC
IAT Sensor 1,13 ᄚC
MAF Sensor,11.96 g/s
Engine Load,18.8 %
Accelerator Pedal Position,0.0 %
BARO (Barometric Pressure),98.0 kPa
Fuel Injection Mode,normal
System Voltage,14.6 V
Engine Controls Ignition Relay Feedback Signal,14.5 V
Vehicle Speed,0 km/h
Engine Runtime,00:05:58
Average Distance Between DPF Regenerations,126 km
Average DPF Inlet Temperature During Regeneration,634 ᄚC
Average DPF Regeneration Duration,464.00 s
Distance Since Last DPF Regeneration,175 km


Ce inseamna DPF Regeneration,Required? Ca masina a solicitat regenerare dar din cauza conditiilor nu a facut? Ziua anterioara aparea Not required, am facut un drum scurt de 10km si a doua zi apare DPF Regeneration,Required. Nu uitam constant daca apare consum marit in timpul mersului si mai ales cand oprim motorul si nu am vazut nimic la acest drum scurt.

Restul datelor par sa fie corecte sau nu?



Ceea ce a fost cel mai aiurea este ca la testarea cu OP-COM mi-au aparut mai multe erori, desi masina a avut testere puse de mai multe ori in service-uri in ultimele 2 luni si nu apareau astfel de erori- a avut altele legate de bujii. baterie, sonda lambda- care au fost rezolvate toate prin inlocuire piese.

Asta a aparut cu OP-COM

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: ECM
Identifier: 0x2B14
System name: A17DTE
Hardware number:12633242
Part Number:55591495
Software version number: 03505A6F
Hardware manufacturer number: *64RA9Q
System description: DELPH0100
Hardware key number: O100107858
Programming Date: 20140219
System description: 86ABKJH023500244
Alpha code:
Manufacturing date: 000000FB00000000
Identifier: 0x2B14

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: EBCM
Identifier: 0x2D01
Hardware number:13352409
Part Number:13412550
Software version number: 00CCA8DC
Hardware manufacturer number:
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: 922550T423480DE
Alpha code: H9
ECU variant coding: 0x0CC4026D

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: VES
Identifier: 0x0224
Hardware number:13394503
Part Number:13414033
Software version number: 00CCAE90
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: BL4033VF00334920
Alpha code: AA

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: BCM
Identifier: 0x0303
Hardware number:13583802
Part Number:13586588
Software version number: 00CF509F
System description:
Hardware key number: O100086927
Programming Date: 20180328
System description: 876588B22343030C
Alpha code: AM
ECU variant coding: 0x010001D8

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: UHP
Identifier: 0x0702
System name: UHP HIGH EU
Hardware number:13288735
Part Number:13353284
Software version number: 00CBC294
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
Alpha code: AB
Manufacturing date: 11.12.2012

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: IPC
Identifier: 0x045F
Hardware number:13406592
Part Number:13414099
Software version number: 00CC9C71
Hardware manufacturer number: *64RA9Q *64RA9Q
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: 50ADRC3123420257
Alpha code: PP

Number of stored fault codes: 1

U0073 - CAN Bus Communication
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: SDM
Identifier: 0x0401
Hardware number:13589374
Part Number:13589374
Software version number: 00CF5B82
Hardware manufacturer number: N/A
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: AS9374EM342A1102
Alpha code: AA
Manufacturing date: FF

Number of stored fault codes: 1

U0078 - Control Module Communication Low Speed CAN Bus Off
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: HVAC
Identifier: 0x0512
Hardware number:13586728
Part Number:13586728
Software version number: 00CF512A
Hardware manufacturer number: *64RA9Q
Hardware key number: *64RA9Q%
Programming Date: 20130109
System description: 3867288A23401ZE1
Alpha code: YP

Number of stored fault codes: 1

U0073 - CAN Bus Communication
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: HVMSM
Identifier: 0x0401
Hardware number:13501105
Part Number:13577725
Software version number: 00CF2DFE
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: ER77258A22851384
Alpha code: CM

Number of stored fault codes: 4

U0073 - Control Module Communication Bus A Off
(00) - Not present

U0140 - Lost Communication with Body Control Module
(00) - Not present

U0155 - Lost Communication with Instrument Cluster
(00) - Not present

U0164 - Lost Communication with HVAC Control Module
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: PAS
Identifier: 0x0803
System name: RPAÿÿÿÿÿ
Hardware number:22810366
Part Number:22810362
Software version number: 015C0EFB
Hardware key number: *64RA9Q
Programming Date: 20130109
System description: KA03624233600010
Alpha code: AA

Number of stored fault codes: 1

U0073 - CAN Bus Communication
(00) - Not present

**********************ECU ID ENDS**********************

**********************ECU ID STARTS**********************
Source Address: RADIO
Identifier: 0x0309
System name: NAVI ENTRY EU
Hardware number:22864076
Part Number:22883322
Software version number: 015D2BFC
System description: BOSCH0400
Hardware key number:
Programming Date: 00000000
System description: 893322B489634346
Alpha code: AA
Manufacturing date: 11.12.2012

No fault codes stored.

**********************ECU ID ENDS**********************

Idei de ce au aparut aceste erori dupa conectare cu wow snooper si testare cu wow, delphi si autocom?

U0073 (00) - CAN Bus Communication Not present
U0078 (00) - Control Module Communication Low Speed CAN Bus Off Not present
U0073 (00) - CAN Bus Communication Not present
U00733 (00) - Control Module Communication Bus A Off Not present
U01403 (00) - Lost Communication with Body Control Module Not present
U01553 (00) - Lost Communication with Instrument Cluster Not present
U01643 (00) - Lost Communication with HVAC Control Module Not present
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pareri personale:

Da, avem idei, toate fiind erori de comunicare pe magistrala/e de date, este clar ca interfata ta hardware (acea scula pe acre ai introdus-o in mufa OBD), a facut prostii pe pe acea/acele mafistrala/e de date (LOW SPEED CAN BUS). A pus in scurt circuit un fir de date cu un potential (zero sau plus), a introdus in circuit o impedanta mult prea mica, sau a introdus in circuit un zgomot (paraziti) mult prea mare.
De ce a facut asta? Fe bune ce sunt unele chinezarii! Smile

P.S. Evita sa mai folosesti acea scula, cel putin pe calculatoarele care sunt pe Low Speed CAN BUS, ca sa nu mai faca aceste prostioare.
  • Adyyda

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Super. Am cumparat din Romania (de la un vanzator foarte cunoscut) wow snooper rosu cu o singura placa verde, procesor ARM si nec albe special fiindca cica e cea mai calitativa versiune comparativ cu varianta clasica cu 2 placi. Am mai dat si aproape dublu fata de versiunea obisnuita. Nu mai zic de softuri de 2017 platite separat.
La aia ii fac deja retur si ramane OP-COM Professional 2018 (170823) care macar pare sa mearga ok.
Sper numai sa nu imi fi bulit ceva la masina.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Repet, tot ceea ce am scris, sunt doar pareri personale, asteapta sa intervina si colegi care cunosc mai bine.
Nu are ce sa fi stricat la masina.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pune opcomul si sterge toate erorile , opreste reporneste , asteapta putin , test cu opcomul din nou si vezi daca mai sunt erori , daca nu , e ok, daca da , probabil ai stricat ceva pe can , soft , in ecu sau bcm, cine stie si nu strica sa dai un restart al sistemului prin scoaterea unei borne ala baterie pt. cateva minute si dupa test din nou cu opcom sa vazi daca apar ceva erori . Nu mai folosi alte testere, in afara de cele deficate opel. Astra j este f. pretentioasa la testere , mai ales DTE -ul.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Toate erorile au status "Not present", deci nu se manifesta in prezent, "deci" exclus sa se fi defectat ceva.
S-au manifestat la momentul in care s-a incercat accesarea acelei magistrale CAN BUS, cu o scula inadecvata.
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutari.
Am si eu o problema cu dpf.ul la un astra j 1.7 125 cp
In oras face regenerari la 50 km.
Mentiinez ca nu am erori .
Cand pornesc motorul dinineata saturatia creste cu 2 %
Dupa regenerare saturatia scade la 37 %.

Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR