macleod
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Etichta aia o am si eu iar la mine arata inainte de textul respectiv semnul de la ulei. Asta nu cumva e timpul minim care trebuie sa tereaca pana sa verifici cantitatea de ulei din baie? Oricum cred ca nu am nicio problema ca azi a fost mai cald si cand am pornit-o nu a mai facut asa urat. ingrijorarea mea a fost pentru ca turbosuflanta fluiera mai tare decata ar trebui si m-am gandit sa nu se fi dus!
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Eticheta aia cred ca o avem toti, din motivul asta vreau sa vad o poza ca sa eliminam confuziile. Eticheta se refera strict la ulei si recomanda verificarea uleiului dupa 5 minute de la oprirea motorului. Asta pentru a nu te ingrijora daca verifici uleiul la rece si cantitatea de ulei depaseste semnul de maxim de pe joja.
macleod
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Eu zic ca am gasit informatii mult mai clare decat tine. Priviti fratilor aici cum se merge cu un motor diesel, inclusiv pornirea pe timp de iarna http://www.turatii.ro/index...r&articol=471
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Eu nu am cautat informatii generale pe net ci m-am referit strict la recomandarile Opel din manualul de utilizare si cartea de service.
In ceea ce priveste link-ul mentionat de tine mai sus, nu ma face decit sa ma simt foarte bine caci intuitiv procedam exact la fel. Oricum, explicatiile sunt extraordinare si lamureste toate dilemele in ceea ce priveste utilizarea motoarelor diesel.
In ceea ce priveste link-ul mentionat de tine mai sus, nu ma face decit sa ma simt foarte bine caci intuitiv procedam exact la fel. Oricum, explicatiile sunt extraordinare si lamureste toate dilemele in ceea ce priveste utilizarea motoarelor diesel.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
relubr
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2007
- Mesaj Privat
octav13 a scris:
cred ca sunt injectoarele,iar tu auzi "cloncanitul" specific de dizal rece.....nu cred ca ai o problema....majora...
incearca sa alimentezi cu motorina euro 4.....ai sa simti diferenta........
si ldivora....are dreptate!
e prima ta masina dizal?
macleod a scris:Dar tu ce crezi ca este ?
cred ca sunt injectoarele,iar tu auzi "cloncanitul" specific de dizal rece.....nu cred ca ai o problema....majora...
incearca sa alimentezi cu motorina euro 4.....ai sa simti diferenta........
si ldivora....are dreptate!
e prima ta masina dizal?
Octav13 are dreptate , este un zgomot specific pe care il fac toate motoarele diesel cand sunt reci si zgomotul apare cand se accelereaza "mai tare" , recomandarea tuturor este sa se accelereze usor , pana i-si intra in regim normal de functionare motorul.
Acest fenomen apare de obicei din cauza motorinei care se stie este mai "densa" sa zicem in comparatie cu benzina si la temperaturi scazute se "ingroasa", zgomotul apare in zona injectoarelor , ele neputand pulveriza motorina corect pentru regimul de accelerare cerut
dupa ce motorina se fluidizeaza putin , zgomotul dispare