DGrig
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
Corsa E 2019 1,4i 90 CP
Starea bateriei, la tensiunea de gol de 12,21 V (masurata de reprezentanta Opel), corespunde starii de "baterie descarcata" (conform indicatiilor tuturor producatorilor de acumulatoare). O tensiune relativ identica, de 12,279 V a fost masurata si dupa un timp suficient de incarcare.
Tensiunea de incarcare a alternatorului cu consumatori porniti, de 13,2 - 13,5 V, este sub limitele prescrise de toti furnizorii de acumulatoare auto. Producatorii ROMBAT, BOSCH, CARANDA impun o valoare minima de incarcare de 13,8 - 14,0 V. In aceste conditii de incarcare, durata de functionare acumulatorului este compromisa.
Concluzie OPEL: Tensiune incarcare alternator: conform anexei la comanda 9558287/18.12.2019 - "STARE BATERIE BUNA - Tensiune 12,21 V - cod: P4XGRO-94-B4". Minunat, numai ca bateria este permanent descarcata.
Problema nu este noua sau singulara (https://www.corsaeforums.co.uk/viewtopic.php?t=2839&start=10), dar ca de obicei este musamalizata ("asa face astea", "incarcarea este comandata de ECU", etc.).
Deci, opriti consumatorii pentru a incarca bateria !
Starea bateriei, la tensiunea de gol de 12,21 V (masurata de reprezentanta Opel), corespunde starii de "baterie descarcata" (conform indicatiilor tuturor producatorilor de acumulatoare). O tensiune relativ identica, de 12,279 V a fost masurata si dupa un timp suficient de incarcare.
Tensiunea de incarcare a alternatorului cu consumatori porniti, de 13,2 - 13,5 V, este sub limitele prescrise de toti furnizorii de acumulatoare auto. Producatorii ROMBAT, BOSCH, CARANDA impun o valoare minima de incarcare de 13,8 - 14,0 V. In aceste conditii de incarcare, durata de functionare acumulatorului este compromisa.
Concluzie OPEL: Tensiune incarcare alternator: conform anexei la comanda 9558287/18.12.2019 - "STARE BATERIE BUNA - Tensiune 12,21 V - cod: P4XGRO-94-B4". Minunat, numai ca bateria este permanent descarcata.
Problema nu este noua sau singulara (https://www.corsaeforums.co.uk/viewtopic.php?t=2839&start=10), dar ca de obicei este musamalizata ("asa face astea", "incarcarea este comandata de ECU", etc.).
Deci, opriti consumatorii pentru a incarca bateria !
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
O problema asemanatoare am avut si eu acum 4 ani, in 2016 prin februarie, am fost mi-au masurat curentul, tot 12.2 sau 12.4 era, m-au asigurat ca totul e in regula, ca e probabil bateria, o aberatie, acum la aproape 5 ani de achizitie merge snur, bateria nu are probleme, opresc consumatorii cei mai puternici, scaune,volan,parbriz si oglinzi fermecate cu cateva minute inainte si e ok si mai fac si drumuri scurte, cateodata
Daca stau bine sa ma gandesc n-am schimbat nimic la masinuta mea, doar becul de la plafoniera, led, ptiu sa bat in lemn nu alta. Si cand ma gandesc ca toata lumea zicea ca opel e naspa, nicio eroare ,niciun zgomot, nimic absolut nimic sincer nu vreau sa cobesc; ma bate un gand sa o pensionez, sa vedem ce zice.