În urma acestei operatiuni am considerat cã nu ar strica sã las aici modul de legare al firelor. Totul se poate face foarte usor, fãrã a desface fete de usi sau mai stiu eu ce. Singura chestie care trebuie demontatã este protectia de plastic de la piciorul soferului, pentru a avea acces la mãnunchiul de fire ce ajunge la mufa X1 si cel care vine de la mufa X3 (cea din usã).
Odatã ce avem firele în fata ochilor facem legãturile conform pozei de mai jos. Am trecut pozitia pinilor din X1 strict pentru o mai usoarã identificare a firelor, desi culorile ar fi fost îndeajuns.
Firele care pleacã din mufa X3 (13, 15 si 18 de la alarmã) se gãsesc în mãnunchiul ce trece pe lângã mufa X1.
Mufe X1 si X3:
Acestea fiind spuse, sã aveți spor!
Am facut legaturile exact asa cum ai scris tu, insa intanpin cateva probleme:
- senzorul de soc nu detecteaza nimic, am lovit in el, am miscat masina, nimic nu il declanseaza
- la fiecare apasare a pedalei de frana, pornesc avariile
- usile nu se incuie automat dupa pornirea motorului
- geamurile nu se ridica automat la armare