- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
GGeorge989 a scris:Acum mi-am dat seama ca ați înțeles ca am accelerat si mai mult peste 240... Treaba cu acceleratul si mai mult a fost dupa treaba cu motorul era deja foarte cald... Mergand constant constant cu 190-200, apoi cand am accelerat si mai mult (in bord a mers pana la 245) s a incins prea tare.
Si nu a pierdut nici macar apa motor dupa supraincalzirea motorului ?
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- GGeorge989
- *
- 9 mesaje
- din 11 Dec 2018
GGeorge989
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2018
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Inca nu am primit nici-un update de la Lupu. Sa stii ca suntem inca curiosi ce a cauzat exact acel overheating si mai ales in ce circumstante s-a produs.
Nu stiu ce sa zic cu privire la cat de reusit este acest motor, cert este ca dupa asemenea evenimente, pe langa faptul ca stai cu ochii ca pe butelie la toate instrumentele, iti e frica sa pleci la drum fara opcom, laptop, truse de scule, etc.
Problema aceasta la toti care au raportat-o, s-a produs mai mult sau mai putin in aceleasi circumstante, motorul find forjat peste limitele impuse de producator la care au cedat diverse, furtune, sensori, filtre etc.
Mi-e greu sa cred daca apa ajungea intradevar la 180 de grade, nu se intampla ceva grav la motor si el mai functiona in parametri normali dupa.
Nu stiu ce sa zic cu privire la cat de reusit este acest motor, cert este ca dupa asemenea evenimente, pe langa faptul ca stai cu ochii ca pe butelie la toate instrumentele, iti e frica sa pleci la drum fara opcom, laptop, truse de scule, etc.
Problema aceasta la toti care au raportat-o, s-a produs mai mult sau mai putin in aceleasi circumstante, motorul find forjat peste limitele impuse de producator la care au cedat diverse, furtune, sensori, filtre etc.
Mi-e greu sa cred daca apa ajungea intradevar la 180 de grade, nu se intampla ceva grav la motor si el mai functiona in parametri normali dupa.
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 472 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
GGeorge989 a scris:Acum mi-am dat seama ca ați înțeles ca am accelerat si mai mult peste 240... Treaba cu acceleratul si mai mult a fost dupa treaba cu motorul era deja foarte cald... Mergand constant constant cu 190-200, apoi cand am accelerat si mai mult (in bord a mers pana la 245) s a incins prea tare.
Am fost in Norvegia ,de 3 ori cu insignia mea ,3500km dus 3500 intors, toata Germania pe 4 benzi pe sens , nu am prins mai mult de 218-220, cu vant din spate motor 160 cp dth , cat e remapul de remap , nu ii creste viteza maxima atat de mult , ii creste puterea in demaraj , dar 50 km in plus ?.In sfarsit , ideea e ca nu e normal ca motorul la diesel sa se incinga , indiferent de modul de utilizare al motorului. Dar cand iti arata 245 in bord , se poate intampla
- GGeorge989
- *
- 9 mesaje
- din 11 Dec 2018
GGeorge989
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2018
- Mesaj Privat
245 avea pe bord cand mi-a dat engine overheat.... Oricum nu sunt reali pt ca am jantele de iarna care sunt pe 16. Insa niciodata nu ii dadusem atat de mult... Pana pe la 220 s a dus ok, dupã dureazã pana mai ia vitezã.
Nu stiu ce sa zic...e diferenta foarte mare de la remapul asta..parca e cu totul altã mașinã. Însã cu incinsul probabil nici nu s-a incins atat de tare, doar cã senzorul de temperatura e setat sa dea mesaj la o anumitã temperaturã pe care probabil nu a-i depasi-o fãrã remap. Daca a prins si o regenerare dpf in momentul ala de high speed ar fi plauzibil.
Din ce am vazut pe tester cand am facut o regenerare asistatã, temperatura in timpul regenerarii era de 600-700 de grade la o viteza de 160-170 km/h.
Anyway...acum am terminat un drum arad-bucuresti si masina a mers bine. Am stat putin cu frica sa nu ma lase pe drum dar se pare ca totul e ok... totuși am mers cumpãtat
Nu stiu ce sa zic...e diferenta foarte mare de la remapul asta..parca e cu totul altã mașinã. Însã cu incinsul probabil nici nu s-a incins atat de tare, doar cã senzorul de temperatura e setat sa dea mesaj la o anumitã temperaturã pe care probabil nu a-i depasi-o fãrã remap. Daca a prins si o regenerare dpf in momentul ala de high speed ar fi plauzibil.
Din ce am vazut pe tester cand am facut o regenerare asistatã, temperatura in timpul regenerarii era de 600-700 de grade la o viteza de 160-170 km/h.
Anyway...acum am terminat un drum arad-bucuresti si masina a mers bine. Am stat putin cu frica sa nu ma lase pe drum dar se pare ca totul e ok... totuși am mers cumpãtat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Okay, dar eu unul tot nu pot sa ma impac cu ideia ca la turatie maxima si la temperatura aia mare din bord nu a papat un gram de ulei si nu a pierdut un gram de apa. De ce? Pentru ca la turatia respectiva si in conditiile de dilatare motor peste normal erai deja inafara conditiilor de exploatare normala a motorului. Motorul ala de FIAT nu e motor de Mercedes, proiectat si calculat sa-l tii cu acceleratia la podea tot drumul si sa naiba nici pe dracu'. N-are nici cilindreea, nici cantitatea de ulei si nici cantitatea de apa ale unui motor gândit si calculat sa-l tii tot drumul cu acceleratia la podea, indiferent de ce conditii pot aparea.
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Sam 15 Dec, 2018 7:42 pm
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Sam 15 Dec, 2018 7:42 pm
- GGeorge989
- *
- 9 mesaje
- din 11 Dec 2018
GGeorge989
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
- ACiobanu358
- *
- 2 mesaje
- din 29 Mai 2019
- Insignia 2010
- Hunedoara
ACiobanu358
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat
Bunã,
Am și eu problema asta, de luni e in service, azi au pus-o pe tester, apare doar eroarea asta de overheating engine. Mecanicul zice cã a scos mufa de pe senzor și tot nu vrea sã porneascã. Egr-ul e ok, filtru de particule 65%. La service inginerul zice cã are tester doar pt diagnostic, nu poate șterge eroarea. Scoate niste sunete de parcã e tractor pe moarte. Mâine o iau iar la purificat mecanicii. Sau mã plimb in alte parte cu platforma? Un sfat?
Merci.
Am și eu problema asta, de luni e in service, azi au pus-o pe tester, apare doar eroarea asta de overheating engine. Mecanicul zice cã a scos mufa de pe senzor și tot nu vrea sã porneascã. Egr-ul e ok, filtru de particule 65%. La service inginerul zice cã are tester doar pt diagnostic, nu poate șterge eroarea. Scoate niste sunete de parcã e tractor pe moarte. Mâine o iau iar la purificat mecanicii. Sau mã plimb in alte parte cu platforma? Un sfat?
Merci.
- ACiobanu358
- *
- 2 mesaje
- din 29 Mai 2019
- Insignia 2010
- Hunedoara
ACiobanu358
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat
Andruke
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
- DCatalin580
- *
- 12 mesaje
- din 05 Aug 2019
DCatalin580
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2019
- Mesaj Privat
YLeroiv
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2023
- Mesaj Privat