Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salutare forumisti! A schimbat cineva recent semeringurile la supape la un motor Z1.9DTH, fãrã demontarea chiuloasei? Daca da ,cât a costat toata tarasenia? Da ceva fum la pornire...In rest trage bine nu consumã ulei..merge rotund..Puteti sa- mi recomandați un service sau mecanic in Vâlcea, Argeº, Sibiu, Dolj? Multumesc
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
e cam inghesuita treaba pentru aceasta operatiune la motorul acesta si cred ca nu e posibila fara demontare
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca stii exact care pereche de cilindri e la PMS atunci mai intai demontezi arborii cu came, apoi folosind o cheie inelara pe vibrochen invarti de el pâna ajunge perechea de cilindrii pe care vrei sa lucrezi la PMS (ex. 1 si 4), demontezi talerul din coada fiecarei supapei folosind o presa artizanala pentru ca sa poti scoate cele doua sigurante in forma de semiluna, apoi scoti talerul+arcul aferent fiecarei supape, apoi invarti de vibrochen cat sa coboare supapele in jos pâna acolo unde poti extrage semeringurile uzate cu un cleste papagal, le scoti si pui altele noi in loc apoi pui la loc arcurile si tot ce ai demontat pe fiecare cilndru pe care ai lucrat. Pe urma invarti de vibrochen atat cat sa aduci la PMS ceilalti doi cilindrii si refaci si pentru ei operatiunea. La final pui distributia sus si esti ,,ready to go,,. Daca stii ce faci, esti determinat si ai presa artizanala necesara nu vad de ce nu s-ar putea face, doar ca nu e indicat pe vreme de iarna. Eu as face operatiunea asta doar la un garaj cu saht si preferabil pe vreme mai calda.
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru rãspunsuri și sfaturi! Dar asta nu e o operațiune de cârpaci ca mine ,de aceea am întrebat de un service recomandat de voi sau un mecanic bun in Vâlcea sau județele învecinate...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu consuma ulei de ce vrei sa le schimbi?Fum la pornire poate da si din alte motive in schimb daca sunt simeringurile duse consuma ulei obligatoriu....Mai incearca o constatare ,sa nu dai banii degeaba.
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut mecaNik..Masina am testat-o..injectoarele sunt bune, în valori normale, verificat si pe retur...Turbina a fost recondionata..Am doar la pornire fumul ala enervant. Masina e din 2010 Eu sunt si tare tipicar..totul trebuie sã fie perfect.Plus ca am mirosul ala înțepãtor de noxe..Compresia e bunã! Un an nou fericit!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu poate exista fum,avand drept cauza consumul de ulei,in conditiile in care nivelul uleiului e OK. Fum,la rece, poate exista din cauza proastei gestionari a masei de aer ce intra in motor.Un amestec combustibil/aer corect,nu genereaza fum nici la rece(exceptand o accelerare brusca)...! "Masoara de 7 ori si taie odata!"...
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut big_eloctro61, așa O fi cum zici tu...Problema e ca la mine in zona nu sunt sau nu-i cunosc eu..meseriași in testere care stiu sa citeascã și sã interpreteze parametrii! De consum de ulei, e nesemnificativ la km care îi fac eu anual..max 5000. Zi-mi te rog ce parametrii trebuie urmãriți mai exact? Mentionez ca Dpf-ul e anulat, si clapetele swirl! Problema e ca si înainte fãcea la fel! Multumesc
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poi la 5000km pe an nici n-ar trebuii sa te gandesti de ce scoate fum
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ovizafy a scris: Mentionez ca Dpf-ul e anulat, si clapetele swirl
Eu cred ca aici vorbim de motoare..., nu de struto-camile! Anulati,taiati si aveti pretentia sa functioneze perfect...! Bafta!
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
corect
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
ovizafy a scris: Mentionez ca Dpf-ul e anulat, si clapetele swirl
Eu cred ca aici vorbim de motoare..., nu de struto-camile! Anulati,taiati si aveti pretentia sa functioneze perfect...! Bafta!
Aveam problema dinainte de a face operațiunile menționate! Daca puteti da un sfat constructiv, un tester in Vâlcea sau împrejurimi apreciez..! Da ca nu, abtineti-vã de la comentarii acide! Ignorați postarea!
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
ovizafy a scris: Mentionez ca Dpf-ul e anulat, si clapetele swirl
Eu cred ca aici vorbim de motoare..., nu de struto-camile! Anulati,taiati si aveti pretentia sa functioneze perfect...! Bafta!
Aveam problema dinainte de a face operațiunile menționate! Daca puteti da un sfat constructiv, un tester in Vâlcea sau împrejurimi apreciez..! Da ca nu, abtineti-vã de la comentarii acide! Ignorați postarea!
  • batos9

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema la un Opel Zafira B 1,9 cdti 120cp, motor Z19DT, a.p. 2005, am turnat 1 litru de ulei mai mult in motor si am mers cu el pina a inceput sa dea afara fum alb la pornire pe rece, la turatii ridicate fum negru cu miros de ulei, deci intrebarea este urmatoarea:
Este posibi de inlocuit simeringurile supape fara a demonta chiuloasa? Vreau sa fac de sinestatator acesta operatie si rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, pasi de executie a lucrarilor, la ce trebuie sa fiu atent.
Multumesc mult si o zi frumoasa.
  • batos9

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Daca stii exact care pereche de cilindri e la PMS atunci mai intai demontezi arborii cu came, apoi folosind o cheie inelara pe vibrochen invarti de el pâna ajunge perechea de cilindrii pe care vrei sa lucrezi la PMS (ex. 1 si 4), demontezi talerul din coada fiecarei supapei folosind o presa artizanala pentru ca sa poti scoate cele doua sigurante in forma de semiluna, apoi scoti talerul+arcul aferent fiecarei supape, apoi invarti de vibrochen cat sa coboare supapele in jos pâna acolo unde poti extrage semeringurile uzate cu un cleste papagal, le scoti si pui altele noi in loc apoi pui la loc arcurile si tot ce ai demontat pe fiecare cilndru pe care ai lucrat. Pe urma invarti de vibrochen atat cat sa aduci la PMS ceilalti doi cilindrii si refaci si pentru ei operatiunea. La final pui distributia sus si esti ,,ready to go,,. Daca stii ce faci, esti determinat si ai presa artizanala necesara nu vad de ce nu s-ar putea face, doar ca nu e indicat pe vreme de iarna. Eu as face operatiunea asta doar la un garaj cu saht si preferabil pe vreme mai calda.


Buna ziua ahappyuser,
Din cele relatate de dumneata mi-i clar totul inafara de "presa artizanala", la ce foloseste si cum arata? Ca nu am nici o inchipuire. Trebuie inlocuita si garnitura de la capac arbori cu came?
O zi buna
  • ovizafy

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2010 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Batos9, E cam complicatã operațiunea si fara sculele potrivite si cunostintele necesare e riscant.Fa-i o diagnoza profi in primul rand si apoi vezi ce e de facut. La mine a fost un injector care fãcea pe al dracu la rece..La tine poate fi turbina, segmenti, etc.Doar diagnoza spune totul și te scutește de o grãmadã e probleme
  • batos9

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2015

  • Mesaj Privat
ovizafy,
Multumesc mult pentru sfat.
Mentionez ca pina a efectua schimbul uleiului motorul lucra perfect, a aparut aceasta problema dupa ce am bagat prea mult ulei in motor.
Folosesc acelasi ulei timp de 5 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR