Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
omule crede-ma ca problema este de la chip - vezi in primele posturi ca fix asta ti-am zis dupa ce ai venit cu precizari legate de exploatare.

Ca sa imi sustin teoria iti spun doar ca simptomele au aparut odata cu sezonul rece (sezon pe care nu l-ai prins cu cip pana acum). ideea este ca parametrii s-au schimbat in compozitia motorina - aer (presiune turbina). Vara chiar daca motorul este rece (impropriu zis) nu e chiar asa de rece defapt caci in atmosfera sunt minim 20 de grade, pe cand acum motorul dimineata e bocna de aici rezulta ca senzorul de temperatura de pe bloc zice la bujii sa se aprinda si deasemenea zice si la ecu ca tre sa bage mai multa motorina. Tocmai asta cred ca e problema ...asazisul surplus de motorina care deregleaza noile setari ecu date de cip (combinatia noua motorina - aer).

LE: adica ideea este ca nu trebuie sa faci cip la orice care are un laptop si niste mufe
Skip ads

  • lucian123

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si faptul ca se limiteaza singura la 3200 rpm si imediat cum o repornesc (dupa aprox 1-2 minute) isi revine, fie cu motor cald/rece cum se explica ?
  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@lucian123 - omule eu doar incerc sa te ajut
1-dupa ce ai revenit la softul original nu ai mai avut problema respectiva
2-limitarea este data de faptul ca ecu cred ca intra in modul de avarie, iar cand o repornesti intra normal.
3-la rescrierea ecu sunt niste etape de urmat (aici daca doreste poate interveni in discutie maiandrei cu niste lamuriri)

raman la parerea mea ca acest comportament ciudat al masinii este de la cip.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu se intampla nimic daca odata cu sezonul rece are un surplus de motorina, daca ar fi surplus de motorina ar avea un fum negru in spate si cam atat, ceva identic cu situatia in care i se sparge furtunul de turbo.
Apropo, cand o calci la blana si nu trece de 3200 ai fum in spate? ma gandesc la varianta in care wastegate ul la turbina nu lucreaza bine si iti ramane blocat pe deschis.
Oricum nu cred ca nu ai o eroare stocata, imposibil sa nu treaca de 3200 fara asa ceva, prin oprirea motorului doar resetezi computerul din modul avarie.

Insista la service si nu-i mai lasa sa te trimita la plimbare, trebuie sa pleci cu o eroare de la tester, sau cine stie, aminteste-ti cand ai lasat-o la ei ultima data, suspectez senzorul de presiune schimbat.

Vad ca esti din bucuresti, spune-le sa iti dea listingul de tester fara erori si apoi vino le meet sa vezi daca chiar au dreptate, nu te costa cine stie ce.

P.S. garantat cel mai bun soft il are maiandrei insa probabil ti-e cam greu odata ce ai dat banii pe cel actual.
  • lucian123

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@varza: stiu asta si iti multumesc

deci de sambata am softul tunat inapoi pe masina si pana acum nu am avut probleme.
Sper ca odata cu scrierea lui ecu-ul sa se fi resetat si sa nu mai am probleme....

@turculetz: nu, nu aveam fum in spate nici cu pedala la fund nici normal, ci pur si simplu se opreste (oprea) la 3200 rpm .
  • razviznr

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o zafira y20dth si numai imi trage motorul.. am mers foarte mult prin ploaie.. apa.. balty si deodata mi-a traiat puterea cand am plecat de la semafor... nici un senzor nu mi s-a aprins in bord... ce poate fii? am mers cu ea mai turata si degeaba a dat odata sa traga la fel in viteza a 2 a si pe urma cand am schimbat-o in a 3 a la fel tragea greu ! MS
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR