- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Masina din 2001 hatchback 5 portiere
In Iasi in ultimii 1400 km (aproximativ) facuti exclusiv in oras (2-3 iesiri pana la Metro cca 6-7 km) consumul afisat pe CB 8.9 l/100 km pe o medie orara de 25 km /h
In concediu 4 persoane in masina + bagaj , mers 2100 km (aproximativ) in care am avut parte de aglomeratia de pe centura Bucurestiului + Transfagarasan + aglomeratia dintre eforie sud si constanta + mers pe A1 si A2 minim 130km /h + aer condtitionat aproape tot timpul consumul afisat a fost de 7.4 l /100km cu o medie orara in jur de 60 km/h.
Eroarea data de CB : la 40 litri afisati pe pompa consumul afisat pe CM a fost de 39.4
La un drum iasi vaslui cu ac mers pana in 3000 de ture consumul 5.2 l/100 km
la intoarcere fara ac acealasi regim de mers 4.7 l / 100 km
Am observat ca atunci cand motorul este rece consuma foarte mult comparativ cu situatia cand este cald (mai mult decat dublu)
Asadar la drumuri scurte in oras ce nu depasesc 3-4 km consumul / 100 km creste simtitor.
In Iasi in ultimii 1400 km (aproximativ) facuti exclusiv in oras (2-3 iesiri pana la Metro cca 6-7 km) consumul afisat pe CB 8.9 l/100 km pe o medie orara de 25 km /h
In concediu 4 persoane in masina + bagaj , mers 2100 km (aproximativ) in care am avut parte de aglomeratia de pe centura Bucurestiului + Transfagarasan + aglomeratia dintre eforie sud si constanta + mers pe A1 si A2 minim 130km /h + aer condtitionat aproape tot timpul consumul afisat a fost de 7.4 l /100km cu o medie orara in jur de 60 km/h.
Eroarea data de CB : la 40 litri afisati pe pompa consumul afisat pe CM a fost de 39.4
La un drum iasi vaslui cu ac mers pana in 3000 de ture consumul 5.2 l/100 km
la intoarcere fara ac acealasi regim de mers 4.7 l / 100 km
Am observat ca atunci cand motorul este rece consuma foarte mult comparativ cu situatia cand este cald (mai mult decat dublu)
Asadar la drumuri scurte in oras ce nu depasesc 3-4 km consumul / 100 km creste simtitor.
- ombly
- **
- 160 mesaje
- din 12 Jan 2008
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
ombly
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Ady_cretzu
- **
- 234 mesaje
- din 08 Mai 2008
- Astra 2006 Z19TD
- Bucuresti
Ady_cretzu
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Vicentiu16
- *
- 2 mesaje
- din 16 Jan 2014
- Astra 2002 X16SZ
- Bucuresti
Vicentiu16
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2014
- Mesaj Privat
shaddy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2015
- Mesaj Privat
SSimion
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut. Am din februarie un Opel astra eco sport confort și la început pe timp de iarna prin fabruarie martie papa cam 11 sau mai bine în oraș. Cu timpul și mici proiecte de curãțare a admisiei am ajuns cu ea pe la 8l la suta numai prin oraș. Acuma ce sa mai vb cred ca ãștia din fabrica o testeazã pe banda și scriu consumul în funcție de turații sau cam asa ceva dar în trafic treaba sta cu totul altfel. Sincer dupã 4 ani de stat adicã 700km în 4 ani și pornita doar sa nu moara bateria am ajuns cu 50lei benzina sa fac aproape 130km doar în oraș. Dar se poate și mai mulți pentru ca din câte mia zis mecanicul meu cred ca am senzorul de presiune pe admisie murdar. Oricum nu as da banii aia pe astra, cu toate ca piesele sunt ieftine și poți sa țio repari singur. La banii aia as alege o gama mai înaltã. La 6500 euro poți sã-ți iei golf 6 de pe Germania sau Spania. Nu te arunca asa la ceva ce-ți ia ochii de altfel geamuri fumurii genți aluminiu pe mine nu ma incinta aproape deloc pentru ca se murdãresc la fel ca și cele de tabla și dacã dai cu janta în bordura sau vreo piatra sau cine știe ce pai adio geanta ca alea nu se îndreaptã și dacã au fisuri care nu se vad cu ochiul liber și mai ieși pe autobanda unde se merge haotic doamne ferește....... Deci sfatul meu e sa n-o iei chiar dacã îți pare rãu. Acum asta e pãrerea mea, tu fa ce vrei. A mea am vrut sa o vind și am clima, abs, srs, 4airbag,inchidere centralizata plus telecomanda, radio mp3 jvc și se aude perfect fãrã amplificare, și am cerut 2000pe ea doar pentru ca nu avea potentiometrele de la încãlzirea în scaune, și o scãpare de lichid pe la un furtun între compresor și calorifer, sau cam asa ceva mia zis mecanicul, dar m-am cam rãzgândit cind am vãzut ca cu 50 lei le iau pe amindoua și treaba cu furtunul am fãcut-o ieftin prin stingerea unui șurub de etanșare de pe compresor care sa slãbit din cauza drumurilor, vibrațiilor etc . Mai am de lucru puțin la ea ca sã fie cum vreau eu și gata o spalatura și un polis și e ca noua. Deci dupã pãrerea mea și cu scuzele de rigoare pentru cel sau cei ce se gindesc ca un astra din 2002 merita 6500 euro....... Hmmm sincer nu valoreazã atit iar fisa tehnica printabila o poți gãsi pe google dacã cauți și poate o gãsești cu stampile de la ateliere și poate și color. Cu chilometrii reali în România este ceva de gen oare are sau nu, pentru ca acum sunt programe pe la samsari care ați schimba softul din calculator și adio știința și km reali. Treaba sta altfel in cazul în care iei o mașinã de la cineva cunoscut și care știi bine ca tot ce are sau ce nu are e adevãrat restul e cu semnul întrebãrii. Am scris entru ca fratele meu a cumpãrat un Renault combi mai nou ca opel ul meu, au pus-o pe tester și nimic, au dus-o la atelier sau reprezentanta sai facã diagnoza și revizie și totul a fost ok dar dupã 2luni i sa dus caseta de direcție...merge dar trosneste ier mecanicii iau spus la fel... Caseta. Deci la banii aia ai grija ce cumperi. Un salut.
SSimion
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2018
- Mesaj Privat
SSimion
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut. Tot vorbind de opel astra si consum vreau sa va spun care a fost rezolvarea în cazul meu. Am achizitionat un opel astra 1.6 16v ecotec din 2002 cu clima si toate alea, model eco sport confort si în urma cu citeva luni am observat ca papa benzina cam multa si am început sã-mi pun creierul la treaba ca doar asa fac si mecanicii ca doar nu au pc în cap si hard ca sã înmagazineaze date. Si asa ba pe saituri ba pe YouTube ba pe la mecanici cu întrebãri stupide de gen.. nar fi sau poate fi si în final am dat de unul care mia zis ca dacã vreau sa o repar trebuie pusa neapãrat pe un tester special pentru Opel.Si io ca altii ca nu nevoie ca nu e ceva grav si ca nar fi pina mia zis sã-mi iau troaca si sa dispar. Simtomele erau dupã cum urmeazã. 1 consum mare si putere scãzutã a motorului si între 1500rpm si 3000rpm cu pedala la fund avea un zgomot tip huruit înecat si accelerare lentã. Deci pusa pe tester a fost sonda lambda 1 cea de pe galeria de evacuare. La motorul z16xe este bãgata în fata în protectia de aluminiu în galeria de evacuare si se vede imediat ce deschizi capota. 2 tensiune mica pe senzorul de presiune clima. Am mers la electrician si dupã alt test a iesit senzor în scurt sau cam asa ceva si bobina de pe compresor dusa pentru ca am avut probleme si cu clima. Si asa am investit aproape 900ron dar acuma are cãluti si si aer rece din belsug. Consum benzina înainte la un mers normal pe timp de iarna în oras aproape 12l la suta calculat dupã rezervor plin si dupã cei 100km umplut iar si spun aproape pentru ca nu mia venit sa cred ca are consumul asta. Acum la primul test am 7l si ceva nu m-am uitat la sute de grame si fãrã clima, probabil ca cu clima sar mai adaugã 1l în plus la 100km.Deci dacã cineva spune ca un motor fãrã probleme adicã pus pe tester special, si tot papa 12l sau 13l, asta înseamnã cã are ceva motorul si ar fi bine testat, sau face rally prin oras. Bun pe sonda lambda am dat 270ron fiind originala nu aftermarket plus 50ron manopera. Pe test 50ron.pe presostat 85ron.pe bobina compresor 280ron. Desfãcut compresor, schimbat bobina, adãugat ulei în compresor, verificat instalatie si umplut plus manopera în total cu piese 550ron. Cu sonda lambda a fost mai naspa pentru ca era oarecum sudata si dupã ce am stricat o tubulata speciala a trebuit sa o tai cu flexul si sa încerc cu o tubulara mai mica, bineînteles nu eu ci mecanicul si uite asa am reparat masinuta cu costurile care au fost dar dacã mai stãteam poate ca în scurt timp plãteam un motor. Poate o sa va ajute cu ceva comentariul meu. Un salut.