Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa primești o recomandare de service, completeazã locația la profil.
Poate ai noroc...
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai spune si codul / codurile de eroare ar fi bine.
Traducerile facute de "meseriasi" nu sunt chiar corecte.
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut, la testul agrafa arata ECN 063806.

Asta cred ca inseamna:
P0638 Throttle Control Solenoid Valve High Voltage B-017

P0638 Throttle Control Solenoid Valve Low Voltage B-017
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asta inseamna ca nu ai tensiune sau masa in mufa clapetei.
Pot fi intrerupte fire sau pini oxidati in ECU.
Mergi la un electrician. Verifica legaturile intre ECU si clapeta.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poti monitoriza si inregistra cu testerul parametrii masinii.Si trebuie sa vezi ce se intampla cand s-a oprit motorul.Dar cred ca in afara de tester iti trebuie un baiat priceput.
Eu as incerca sa vad si supapa din rampa comuna.ASta in cazul in care ai verificat regulatorul de pe pompa .
Sau ca sa nu iti mai faci nervi si sa dai banii pe prostii ,fa-ti o programare la EDS .
Nu cred ca pleci nerezolvat de la Marius .
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspunsuri. Asta am sa fac, o sa verific presiunea si eventual o sa înlocui regulatorul de presiune. De la el cred ca se trag problemele. Ciudat este însã ca am înlocuit clapeta de accelerație si încã imi da aceeași eroare, clapeta noua fiind cumpãratã cu garanție si factura.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
nu cred ca are cum sa dea eroare pe clapeta de la regulator. probleme la fire, mufa cum zicea si colegul de mai sus. dar asta e doar parerea mea, nu sunt mecanic.
  • bradut23

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut si eu tot o astra H Z17DTJ 2009, am doua coduri ECN.. Primul este 029952 siu il afiseaza si acum si al doilea care a disparut este 040952 imi poti spune te rog ce sunt.. Multumesc.
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
P0299 presiune presiune Boost Low B-036
P0299 aerului de admisie Sistem de scurgere Detectat B-036

P0409 recirculare a gazelor de eºapament (EGR) Valve feedback de înaltã tensiune C-015
P0409 recirculare a gazelor de eºapament (EGR) Valve feedback de joasã tensiune C-015
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Este cineva din Pitești care ma poate ajuta cu o clapeta de accelerație funcționalã? Vreau doar sa verific daca într-adevãr clapeta este de vina in cazul scaderii de turație când apas pedala de frânã, înainte sa dau banii pe o clapeta nouã. Ma rog, teoretic este shutoff valve, sau cum ii zice.
  • AZorzolan

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Revin cu problema mea, de data asta rezolvata. La recomandarile voastre am fãcut programare la EDS. Intr-adevar, baietii de acolo știu ce fac. Problema a fost la cablul corpului clapeta care avea unul din cele 4 fire rupt si oxidat. Din cauza erorii, mașina nu-si putea face nici regenerarea DPF, iar EGR-ul pãrea sa fie blocat. Dupã identificarea si repararea firului cu probleme, mașina merge perfect, motorul n-a mai murit, și-a fãcut si regenerarea, imediat cum am plecat de la EDS si am încins-o puțin. Recomand EDS!
  • GAlin673

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut, are careva idee de ce bat injectoarele doar intre 2000 si 3000 rpm, dupa 3000 merge perfect.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ca nu le mai auzi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR