- aauto
- **
- 398 mesaje
- din 29 Aug 2012
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
aauto
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2012
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am citit printre randuri si am omis cuvantul "alimentare".
Conducta de alimentare e boala agilei, e prima componenta care se vinde de la o
agila proaspat sosita la dezmembrare, de multe ori cu preturi scandaloase.
Pretul de noua e si ala ridicol de mare, 450-500 lei pt. o coaja de tabla.
Eu am cumparat-o de noua cu 400 lei, insa vanzatorul imi era prieten si nu mi-a luat
adaos, oricum, destul de mult.
Conducta de alimentare e boala agilei, e prima componenta care se vinde de la o
agila proaspat sosita la dezmembrare, de multe ori cu preturi scandaloase.
Pretul de noua e si ala ridicol de mare, 450-500 lei pt. o coaja de tabla.
Eu am cumparat-o de noua cu 400 lei, insa vanzatorul imi era prieten si nu mi-a luat
adaos, oricum, destul de mult.
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
- johnny john
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mar 2018
- Agila 2001
- Bacau
johnny john
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2018
- Mesaj Privat
Am schimbat pompa de benzina si acum motorul tremura si mi se aprinde check engine, cand pornesc motorul palpaie, iar cand plec din loc ramane aprins.
Trebuie sa spun ca la service mi-au spus ca pot aduce doua variante de pompa una la 150 si alta la 450. Am luat prima.
A mai patit cineva?
Masina e Agila, motor 1.2
Trebuie sa spun ca la service mi-au spus ca pot aduce doua variante de pompa una la 150 si alta la 450. Am luat prima.
A mai patit cineva?
Masina e Agila, motor 1.2
- johnny john
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mar 2018
- Agila 2001
- Bacau
johnny john
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2018
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
Si dupa ceva timp revin cu o teava facuta din INOX de la zero , cam la fel cu cea originala ca sa nu mai fie vre-o problema cu rugina . Ca si diametre 35mm si 48,3 mm rabdare multa si iese treaba buna . Acuma cred ca e mult mai rentabil sa iti faca cineva teava ^_^ sau daca se poate sa o faci personal daca aveti scule ^_^ . Ca si costuri nu trec de 100 lei )
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
AComanoiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2018
- Mesaj Privat
Bunã ziua,
Vã rog mult sa ma ajutați și pe mine.
Am un Opel Agila A 1.2 Benzina +Gpl(buji de gpl schimbate)
La 2000 km a crãpat pompa de benzina, am schimbat totul ok inca 1000 km.
Pe autostrada eram pe GPL și am zis sa dau pe benzina... Mai mult de 70kmh nu mergea indeferebt de ce fãceam.(pe gaz nicio problema)
Dupã 1 luna de mers pe gpl mașina nu mai pornește.
Am schimbat debitmetru și clapeta de accelerație pornește la 2 3 cheie dar când accelerez se treaza greu... Dacã merg pe benzina trage foarte greu și da în nas.
Ce poate fii? Am sa curat și egr. Ul dar chiar nu știu ce sa mai zic.
Menționez ca pe GPL merge perfect
Menționez ca am guma de la pompa fisurata dar am schimbat cu o guma improvizata..
Mulțumesc mult!
Vã rog mult sa ma ajutați și pe mine.
Am un Opel Agila A 1.2 Benzina +Gpl(buji de gpl schimbate)
La 2000 km a crãpat pompa de benzina, am schimbat totul ok inca 1000 km.
Pe autostrada eram pe GPL și am zis sa dau pe benzina... Mai mult de 70kmh nu mergea indeferebt de ce fãceam.(pe gaz nicio problema)
Dupã 1 luna de mers pe gpl mașina nu mai pornește.
Am schimbat debitmetru și clapeta de accelerație pornește la 2 3 cheie dar când accelerez se treaza greu... Dacã merg pe benzina trage foarte greu și da în nas.
Ce poate fii? Am sa curat și egr. Ul dar chiar nu știu ce sa mai zic.
Menționez ca pe GPL merge perfect
Menționez ca am guma de la pompa fisurata dar am schimbat cu o guma improvizata..
Mulțumesc mult!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Foarte probabil sa nu mai porneasca tot din lipsa presiunii benzinei.
Poate ca guma improvizata nu a rezistat la contactul cu benzina si s-a dezintegrat.
In acest moment am si eu aceiasi problema, nu mai am presiune iar motorul
porneste greu si doar pt. cateva secunde. Greseala mea a fost sa refolosesc
garnitura veche cand am schimbat pompa (anul trecut).
Poate ca guma improvizata nu a rezistat la contactul cu benzina si s-a dezintegrat.
In acest moment am si eu aceiasi problema, nu mai am presiune iar motorul
porneste greu si doar pt. cateva secunde. Greseala mea a fost sa refolosesc
garnitura veche cand am schimbat pompa (anul trecut).
BIonut937
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Agila 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua. Detin o Agila din 2001 1.2 benzina. Am schimbat pompa de benzina acum 2 luni pt ca m-a lasat in drum ... A fost verificata presiunea in rampa de injectoare si era 1.6. Acum are eceleasi simptme adica atunci cand se incalzeate motorul nu mai sare de 2500 rpm iar motorul nu mai are forta atunci cans e in sarcina...pe liber se accelereaza bine..
Mai de curand am patit-o in sensul ca la drum intins fiind am accelerat-o usor pana apraoe de 3000rpm...in acel moment mi s-a oprit motorul pt cateve secunde.
Ca si martori aprinsi e ckeck engine si masinuta cu cheie
Pompa acum se aude ca si cum ar trage greu..nu are zgomotul constant si lin
Mai de curand am patit-o in sensul ca la drum intins fiind am accelerat-o usor pana apraoe de 3000rpm...in acel moment mi s-a oprit motorul pt cateve secunde.
Ca si martori aprinsi e ckeck engine si masinuta cu cheie
Pompa acum se aude ca si cum ar trage greu..nu are zgomotul constant si lin
BIonut937
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Agila 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2017
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@Blonut937:
În urmã cu 2 luni eu am schimbat-o cu una de Logan ,pompa benzina AutotechniK NGH(120 lei). Ca sã se potriveascã corespunzãtor trebuie doar lãrgit puțin distanțierul/bucșa de pe ștuțul de refulare al pompei
Curațã și clapeta de accelerație și verificã releul pompei de benzinã și cablajul electric de alimentare al pompei inclusiv cupla electricã de pe pompã din rezervor.
În urmã cu 2 luni eu am schimbat-o cu una de Logan ,pompa benzina AutotechniK NGH(120 lei). Ca sã se potriveascã corespunzãtor trebuie doar lãrgit puțin distanțierul/bucșa de pe ștuțul de refulare al pompei
Curațã și clapeta de accelerație și verificã releul pompei de benzinã și cablajul electric de alimentare al pompei inclusiv cupla electricã de pe pompã din rezervor.
- tudvalentin
- *
- 17 mesaje
- din 18 Aug 2009
- Agila 2002 Z10XE
- Bucuresti
tudvalentin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2009
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Daca pompa nu este alimentata prin releu (sau strap), nici injectoarele
nu sunt alimentate, motorul nu va porni, de aici codurile de eroare !
Releul pompei de benzina, pe langa fapul ca alimenteaza pompa (in mod evident),
mai alimenteaza si injectoarele.
Daca masina va functiona doar cu strap si nu cu releu (presupunand ca releul e bun),
problema este ceva mai grava, presupunand conexiunea ECU - comanda releului sau chiar ECU.
Cu ce polaritate ati alimentat pompa (plusul la ce culoare) cand facea presiune ?
nu sunt alimentate, motorul nu va porni, de aici codurile de eroare !
Releul pompei de benzina, pe langa fapul ca alimenteaza pompa (in mod evident),
mai alimenteaza si injectoarele.
Daca masina va functiona doar cu strap si nu cu releu (presupunand ca releul e bun),
problema este ceva mai grava, presupunand conexiunea ECU - comanda releului sau chiar ECU.
Cu ce polaritate ati alimentat pompa (plusul la ce culoare) cand facea presiune ?
- tudvalentin
- *
- 17 mesaje
- din 18 Aug 2009
- Agila 2002 Z10XE
- Bucuresti
tudvalentin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2009
- Mesaj Privat
Scuze pentru ora tarzie.
Pompa nu functioneaza nici cu strap.
La alinementarea separata din baterie, +=roz argintiu, - = negru.
Cu releul pus, cu legaturile inversate(presiune ramasa in rampa) motorul a pornit 4 secunde.
Ceva nu alimenteaza pompa.Alte sugestii?
P.S. Dupa oprirea motorului au reaparut erorile de mai sus
Pompa nu functioneaza nici cu strap.
La alinementarea separata din baterie, +=roz argintiu, - = negru.
Cu releul pus, cu legaturile inversate(presiune ramasa in rampa) motorul a pornit 4 secunde.
Ceva nu alimenteaza pompa.Alte sugestii?
P.S. Dupa oprirea motorului au reaparut erorile de mai sus
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
"La alinementarea separata din baterie, +=roz argintiu, - = negru" daca in pozitia asta
face presiune, pompa este alimentata cu polaritate corectA - nu trebuie schimbata polaritatea.
Atentie unde faceti strapul: pe partea de executie a releului (contactele asezate orizontal),
siguranta FB3 = 20Amp. este buna ?
V-am trimis mesaj privat cu nr. telefon, al dvs. nu raspunde.
face presiune, pompa este alimentata cu polaritate corectA - nu trebuie schimbata polaritatea.
Atentie unde faceti strapul: pe partea de executie a releului (contactele asezate orizontal),
siguranta FB3 = 20Amp. este buna ?
V-am trimis mesaj privat cu nr. telefon, al dvs. nu raspunde.
- tudvalentin
- *
- 17 mesaje
- din 18 Aug 2009
- Agila 2002 Z10XE
- Bucuresti
tudvalentin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2009
- Mesaj Privat
Multumiri D-lui PL500 sub ale carui indrumari am rezolvat problema alimentarii cu benzina la Agila 1.0, .
Dupa inlocuirea pompei (cealalta era distrusa) problema era la portiunea de cablu dintre mufa de la buza rezervorului si soclul releului de la pompa de benzina, mai exact firul roz argintiu (+) in zona banchetei spate sectionat partial, fir care in momentul blocarii pompei s-a inpuscat supraincalzind siguranta fara sa o arda(plasticul sigurantei avand urme vizibile de supraincalzire) .
Dupa inlocuirea cablului de alimentare cu unul nou de aceeas culoare masina functioneaza perfect.
Cu stima tudvalentin.
Dupa inlocuirea pompei (cealalta era distrusa) problema era la portiunea de cablu dintre mufa de la buza rezervorului si soclul releului de la pompa de benzina, mai exact firul roz argintiu (+) in zona banchetei spate sectionat partial, fir care in momentul blocarii pompei s-a inpuscat supraincalzind siguranta fara sa o arda(plasticul sigurantei avand urme vizibile de supraincalzire) .
Dupa inlocuirea cablului de alimentare cu unul nou de aceeas culoare masina functioneaza perfect.
Cu stima tudvalentin.