Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Problema e daca sa am incredere ca sunt reconditionate calumea , si nu cum se face prin romania unde se gasesc numai piese chinezesti pentru injectoare denso !
Vad ca au si fisa de testare , garantie 12 luni , si promisiunea ca functioneaza cel putin la fel ca cele noi ! ca nu exista diferenta intre astea si alea noi , am si un printscreen http://prntscr.com/gwmtbc
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce te face sa crezi ca englezii sunt mai buni ca romanii au si ei teparii lor,iar daca denso nu oferã kit de reparație original,nu face treaba asta doar cu romanii. Esti pe cale sa dai 400 de lire la gunoi si crede-ma nu vreau sa am dreptate. Acum depinde si cat mergi cu masina daca o folosesti rar si nu faci kilometri o sa te tina probabil o perioada, dar daca esti ca mine si faci aproape 30000 pe an pune mana si cumpara 4 noi . Suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine, sincer nu te cunosc si prea puțin imi pasa ce faci cu banii tai,dar da un search pe forum sau pe google sa vedem cate exemple gasesti despre injectoare denso recondiționate si functionabile macar 40000 de km.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Asta e ideea ca nu prea gãsesc pãrere despre oameni care au luat injectoare recondiționate și cât i-au ținut, poate ca asa e romanul, salariile nu sunt asa mari sa îți permiți sa dai 6000 lei pe 4 injectoare dintr-un foc Smile
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Plus ca recondiționarea in România e in jur de 450-500 Ron adicã aproape 100 lire. Plãtesc transportul în plus. Dar sper sa fie ok. Dacã vad ca îmi face iar probleme in mai puțin de 1 an ma gândesc serios sa o dau mașina...
  • lvio

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Injectoarele au si coduri e chivalente.deci daca cautati puteti gasi si cod echivalent acelasi producator(ex. Denso)
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
am cumparat injectoarele , se prezinta bine , urmeaza sa le montez . cred ca voi merge la cei de la EDS auto .
am o intrebare , cum arata simeringurile pentru injectoare la astra 1.7 cdti ?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Astea le cumperi dupa modelul injectorului si au un preț destul de piperat pentru o bucatita de cauciuc, in afara de de simeringuri iti mai trebuiesc saibe de foc care se achimba obligatoriu. Dar daca mergi la EDS au baietii tot ce le trebuie. Doar sa întrebi de pret sa nu ramai surprins. Si daca tot ai facut treaba asta sa ne ti si pe noi la curent, eu unul sunt foarte curios cat or sa tina injectoarele astea "reconditionate" ti-au dat la ele alte coduri de compensare?
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
am zis ca decat sa dau 500-600 lei sa imi reconditionez in romania injectoarele mele mai bine cumpar unele gata reconditionate din afara si eventual mai imi scot din banii dati daca vind din injectoarele care le am acuma pe masina ca doar nu sunt bulite toate si inca mai merg sau merg reconditionate . in afara faptului ca sunt dezasambalate complet si curatate chimic apoi se verifica fiecare element in parte si inlocuit dupa caz , injectoarele sunt verificate si aduse in parametrii normali la fel cum ar fi un injector nou , cel putin asa mi-au garantat cei de acolo si am si garantia de 1 an . Injectoarela au venit tipla cu tot cu fisa de testare cu toti parametrii plus saibele de foc atasate noi , tot ce observ e ca le lipsesc simeringurile , sper sa se gaseasca usor desi eu pe net nu am gasit decat saibe din alea de care am deja .

Imi fac niste timp liber si ma duc la EDS sa rezolv treaba si daca tot sunt in bucuresti poate dau si de baiatul ala cu opel scanner sa vad daca il intereseaza injectoarele care le dau jos de pe masina .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Parere de amator: daca nu ai si coduri noi de corectie pt injectoare, aia nu e reconditionare profi.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Te referi la codurile care se introduc in ECU dupa ce am montat injectoarele ?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Da exact la ala se referã, cod care dupa recondiționare nu mai e la fel ca cel înscris pe ele si care teoretic ar trebui sa ti-l dea vânzãtorul. In teorie....practic merge si fara da s-ar putea sa iti "bata" injectoarele,peobleme la relanti ceva martori aprinși in bord. Este un filmulet pe youtube unde un nene explica frumos cam tot ce ar trebui facut.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
de acuma voi vedea dupa ce le montez marti pe 7 noiembrie cand ajung la EDS . La injectoare mi-a dat si 4 saibe de foc , care sunt din cupru . alea or fi simeringurile ?
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu cand am umblat la ale mele am avut niste simeringuri din cauciuc 4 bucati plus cele 4 saibe de foc.
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am vb cu cei de la EDs și la modelul meu de mașinã nu mai trebuie altceva în afara de șaibele de foc.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ceva impresii? Ai facut treaba? Cum merge masina? Toate bune?
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
salut , da am reusit sa montez injectoarele , nu mai am niciun troncanit de la ele , injectoarele toate aratau perfect pe tester ! acuma sa vad si cat m-o tine ! am incercat sa fac si o remapare dar nu pot deoarece imi patineaza ambreiajul desi in vara l-am schimbat ....si nu inteleg de ce Sad
  • vlad_vlm

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Deci din august pana acuma am bagat la bani in masinuta asta ...ma pune serios pe ganduri in ceea ce priveste fiabilitatea ei ! Cutie de viteze chit ambreiaj injectoare , bujii incandescente , acuma iar s-a stricat in nici 3 luni ambreiajul ... nu am schimbat la golf 4 in 10 ani cat am schimbat la asta in 3 luni Smile))
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mai bine cumparai pel astra g 1.7dti si nu aveai asemena probleme , din 2001 am opelu si nu am umblat de loc la injectoare sau pompa de injectie , toarce ca in prima zi , acum 5 zile am schimbat distributia care si aia a tinut 120 mii de km iar acuma masina are 190mii de km. Cele mai proaste modele au fost cele cu rampa comuna la opel ... toata lumea s-a plans de injectoare la opel ... am tatia prieteni care se plang !
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai tu compari merele cu prunele si spui ca prunele sunt naspa pentru cã sunt albastre, intre astra g si j sunt doua generatii, cu diferente clare de siguranțã, tehnologie ,confort etc. Nu te contrazic 1,7 dti au fost si sunt motoare excelente dar ca sa tina pasul cu tehnologia si normele de poluare opel a trebuit sa inoveze si sa faca ce fac toti producatorii. Cantitate si mai putina calitate ca daca le fac perfecte dau faliment. Iar noi românii cumparam masini sh care in general au peste 2-3 sute de mii la bord, cu kilometrajul umblat, care logic ca se stricã ca atat sunt gândite sa reziste si dupa ne plangem ce proaste sunt mașinile.
  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare injectoarelor defecte ! Sa va povestesc patanie cu cei de la Motor diesel din str Dornei (Agip Chibrit). Obsevand ca motorul opelului meu 1.7cdti,101cp,face figuri si anume trepiteaza destul de bine la o ruratie de cca 2000 rpm , am decis sa fac un test de retur (am cumparat serigi de 60ml ,furtunele si struturi dedicate pentru retur Bosch). In urma testului,injectorul 1,2,4 indicau 20 ml iar injectorul 3 cantitate dubla 40 ml. Am decis sa le repar pana la urma la cei de la Motor diesel.Dupa testul de retur facut de ei cu niste borcanase infecte mi-au atasat injectorului 3 o saiba k sa-l repare direct pe masina testandul ulterior si cu un manometru care necesita cateva bobarnace. Rezultatul a fost negativ,aceeasi problema. Pana la urma l-au demontat dupa masina (50 lei montat+demontat 4 buc) si au ajuns la bancul de probe iar injectorului problema i-a fost inlocuit diuza cu una nouo contra pretului de 450 lei. La injectorul patru din punctul lor de vedere cica nu deschidea la presiunea la care ar fi trebuit.cu toate ca la testul de retur era ok.Sa zicem k e decalibrat accept sa mi-l regleze contra sumei de 100 lei. La 7 ore de cand am intrat in service reusesc sa ies cu masina. Dupa cativa zeci de kilometri am sesizat ca acul turometrului fluctueaza suspect astfel am decis sa fac iar test de rutur home made si mare surpriza, aceeasi problema poate chiar mai grava.Injectorul 1 si 2=20 ml ,inl 3 =13ml ,inj 4=19ml plus o bataie suspecta pana se incalzeste motorul. Concluzia reparatiei de 600 lei sa o trageti voi dragi colegi de suferinta .Astept sfaturi si imi cer scuze daca am afirmat ceva gresit !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR