plenidan
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Din cate mi-au povestit mie cei de la service-ul unde am reparat-o, smucitura eate cauzata de blocul de valve. Tot din spusele lor, nu este o defectiune majora. Devine majora cand "simti ca se rupe masina in doua". Si eu o simt, rar, motiv pentru care, sun indrumarea celor de la service, nu am schimbat blocul de valve... momentan.
Din cate mi-au povestit mie cei de la service-ul unde am reparat-o, smucitura eate cauzata de blocul de valve. Tot din spusele lor, nu este o defectiune majora. Devine majora cand "simti ca se rupe masina in doua". Si eu o simt, rar, motiv pentru care, sun indrumarea celor de la service, nu am schimbat blocul de valve... momentan.
smartul69
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
BencheaAndrei a scris:Salut,
Masinuta mea e un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 cp automata. M-am bucurat ca am gasit acest topic, deoarece si eu am observat ceva nereguli la cutia automata si vreau sa inteleg care e problema, Am observat ca la drum lung, dupa ce motorul ruleaza o perioada buna de timp ( de ex. vara asta am fost cu ea pana in Grecia), dupa vreo 300 - 400 de km rulati, cutia incepe sa smuceasca cand o bag in D. Uneori si in R . Nu la fiecare pornire, dar destul de frecvent. E o smucitura destul de violenta si asta ma ingrijoreaza. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie destul de recent ( acum vreo 15.000 de km).
In oras si pe distante mici nu am avut aceasta problema. Nici macar odata nu a smucit. Am fost cu ea la un service, iar baietii de acolo au conectat cutia la laptop si au rulat o diagnosticare.......0 erori.
Cea mai mare problema e ca nu pot sa ii arat pe loc unui mecanic care e problema. Pentru asta ar trebui sa il duc la o plimbare de 200-300 de km.
Ceva sugestii?
Va multumesc!
Masinuta mea e un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 cp automata. M-am bucurat ca am gasit acest topic, deoarece si eu am observat ceva nereguli la cutia automata si vreau sa inteleg care e problema, Am observat ca la drum lung, dupa ce motorul ruleaza o perioada buna de timp ( de ex. vara asta am fost cu ea pana in Grecia), dupa vreo 300 - 400 de km rulati, cutia incepe sa smuceasca cand o bag in D. Uneori si in R . Nu la fiecare pornire, dar destul de frecvent. E o smucitura destul de violenta si asta ma ingrijoreaza. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie destul de recent ( acum vreo 15.000 de km).
In oras si pe distante mici nu am avut aceasta problema. Nici macar odata nu a smucit. Am fost cu ea la un service, iar baietii de acolo au conectat cutia la laptop si au rulat o diagnosticare.......0 erori.
Cea mai mare problema e ca nu pot sa ii arat pe loc unui mecanic care e problema. Pentru asta ar trebui sa il duc la o plimbare de 200-300 de km.
Ceva sugestii?
Va multumesc!
Salut, as dori sa stiu un aspect cand spui ca smuceste in D sau in R la pornire.
Cumva atunci cand opresti masina o lasi direct in P si apoi tragi frana de mana ? E normal sa smuceasca pentru ca se franeaza in transmisie.
Atunci cand opresti masina eu fac urmatoarele lucruri:
1- cu piciorul pe frana, trec levierul in N-netru
2- trag frana de mana (electrica)
3- iau piciorul de pe frana ( masina sta infranata )
4- trec levierul in P
Facand asa o sa vezi ca nu iti mai bruscheaza la pornire din D in P.
Spor!
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
@Smartul69
Omul a spus ca smuceste dupa un drum lung de 100+ km, nu ar avea legatura modul cum o baga in D,P etc. La acest lucru pot sa subscriu si eu avand acelasi simptome. Dupa un drum lung(dar nu de fiecare data) ziua respectiva si a 2-a zi mai bruscheaza in momentul cand o bagi in drive. Spun ca nu ar avea legatura, pentru ca de fiecare data cand sa opresc masina fac pasii tai de mai sus si niciodata nu o las sa franeze cutia, in zadar aparent.
Ca sugestie pentru BencheaAndrei ori schimbi blocul de valve(cam singurul vinovat in majoritatea cazurilor), ori lasa-o asa. E o cutie cu personalitate si mai isi arata frustrarile din cand in cand dar ii trece dupa un timp. Exact ca o femeie.
Omul a spus ca smuceste dupa un drum lung de 100+ km, nu ar avea legatura modul cum o baga in D,P etc. La acest lucru pot sa subscriu si eu avand acelasi simptome. Dupa un drum lung(dar nu de fiecare data) ziua respectiva si a 2-a zi mai bruscheaza in momentul cand o bagi in drive. Spun ca nu ar avea legatura, pentru ca de fiecare data cand sa opresc masina fac pasii tai de mai sus si niciodata nu o las sa franeze cutia, in zadar aparent.
Ca sugestie pentru BencheaAndrei ori schimbi blocul de valve(cam singurul vinovat in majoritatea cazurilor), ori lasa-o asa. E o cutie cu personalitate si mai isi arata frustrarile din cand in cand dar ii trece dupa un timp. Exact ca o femeie.
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
eu am avut cam de un an de zile cam toate simptomele pomenite pe aici imi brusca masina la plecarea de pe loc si cea mai violenta smucitura o aveam din 5 in 4 la retrogradare....nu facea asa zilnic, dar atunci cand avea aceste simptome ma enerva, RAU
am schimbat uleiul de 2 ori in 30,000 km, am aplicat si un tratament cu o pasta speciala de la xado care in teorie spunea ca are si proprietati de desfundare a blocului de valve...nu a facut asta dar pare ca uzura in cutie a fost redusa si cat de cat a facut ceva
in cele din urma am ajuns la "chirurg" si mai exact la baietii din militari, la kata technik si la baietii de la eds (daca se considera ca fac reclama sa se stearga numele); baietii de la eds au demontat cutia, cei de la kata technik au venit si au luat-o iar in doua zile au facut-o; operatiunea a presupus deschiderea convertizorului de cuplu si reconditionarea lui, deschiderea cutiei, inlocuirea blocului de valve cu unul nou si inlocuirea unei piese (imi scapa) care face probleme de obicei pe treptele 1,2,3,4.
sunt foarte multumit de operatiune, cutia functionand impecabil acum
Concluzia mea este ca toti o sa ajungeti la operatiunea asta, mai devreme sau mai tarziu
Insignia mea este 2.0 A20DTH 4x4 automat
PS:cine vrea pretul operatiunii sa imi scris in privat
am schimbat uleiul de 2 ori in 30,000 km, am aplicat si un tratament cu o pasta speciala de la xado care in teorie spunea ca are si proprietati de desfundare a blocului de valve...nu a facut asta dar pare ca uzura in cutie a fost redusa si cat de cat a facut ceva
in cele din urma am ajuns la "chirurg" si mai exact la baietii din militari, la kata technik si la baietii de la eds (daca se considera ca fac reclama sa se stearga numele); baietii de la eds au demontat cutia, cei de la kata technik au venit si au luat-o iar in doua zile au facut-o; operatiunea a presupus deschiderea convertizorului de cuplu si reconditionarea lui, deschiderea cutiei, inlocuirea blocului de valve cu unul nou si inlocuirea unei piese (imi scapa) care face probleme de obicei pe treptele 1,2,3,4.
sunt foarte multumit de operatiune, cutia functionand impecabil acum
Concluzia mea este ca toti o sa ajungeti la operatiunea asta, mai devreme sau mai tarziu
Insignia mea este 2.0 A20DTH 4x4 automat
PS:cine vrea pretul operatiunii sa imi scris in privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
masina a fost luata de noua din Romania iar eu am cumparat-o de la primul proprietar cu istoric de service tot ce trebuie la 115000 km...masina acum are 146000 km; masina primul schimb de ulei in cutie l-a avut la 90000 km; problemele s-au acutizat in ultimii 26000 km; nu am schimbat niciodata TOT uleiul din cutie ci doar cat curge atunci cand scoti busonul
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Referitor la schimbul partial, de cate ori s-a facut procedura? Adica de cate ori ai schimbat uleiul ( cat curge , adica cei aprox 2,5L ) ? O singura data?
Si eu tot asa am facut schimbul la 60.000km, doar cat curge, dar am schimbat uleiul de 3 ori, pana culoarea uleiului care a iesit din cutie s-a apropiat vizibil de culoarea rosiatica a uleiului nou.
Si eu tot asa am facut schimbul la 60.000km, doar cat curge, dar am schimbat uleiul de 3 ori, pana culoarea uleiului care a iesit din cutie s-a apropiat vizibil de culoarea rosiatica a uleiului nou.
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Asa arata uleiul în cutie când i-am fãcut nivelul la 180K KM
Ma pregãtesc de schimb la risc ca si dacã nu îl schimb tot o sa am probleme mai încolo.
Acum nu stiu ce sa fac, m-am interesat pe la mai multe serviceuri pentru cutii automate, uni recomanda schimbul parțial (6 l) probabil rãmâne cel din convertizor alti cu pompã si spãlare cutie cu mai putin ulei înainte (15l) baga o parte de ulei înainte spala cutia înainte si dupã face schimbul total. Ideea e cã douã persoane mi-au spus ca nu ar fi indicat sa fac schimbul asta total cu pompã din cauza km actuali, sa încerc cu cei 6 l si dacã e ok dupã 2-3 mii km unul total?
Ma pregãtesc de schimb la risc ca si dacã nu îl schimb tot o sa am probleme mai încolo.
Acum nu stiu ce sa fac, m-am interesat pe la mai multe serviceuri pentru cutii automate, uni recomanda schimbul parțial (6 l) probabil rãmâne cel din convertizor alti cu pompã si spãlare cutie cu mai putin ulei înainte (15l) baga o parte de ulei înainte spala cutia înainte si dupã face schimbul total. Ideea e cã douã persoane mi-au spus ca nu ar fi indicat sa fac schimbul asta total cu pompã din cauza km actuali, sa încerc cu cei 6 l si dacã e ok dupã 2-3 mii km unul total?
manole74
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
La asta ma gandesc si eu ce o fi pe acolo. Cand am facut nivelul am colectat uleiul ce a curs pe la nivel (aprox 300 ml ) intr-o sticla curata si nu s-a decantat absolut nimic( uleiul scos imediat ce am venit de la drum) dar ma gandesc ca e vorba de particule foarte fine.
Acum, doi mecanici m-au sfatuit sa incerc sa schimb doar 6 litri de ulei(ce se poate scoate fara pompa, cred) si daca e totul in regula sa ii fac un schimb total dupa 2-3 mii de km( un flush cu 10-12 l ulei), voi ce parere aveti?. Dupa mine ar fi mai bine un flush cu pompa ca, teoretic ar scoate mai mult ulei uzat si totodata mai multe impuritati.
Acum nu stiu ce fac, eu vroiam sa ii fac un schimb total. orcum uleiul l-am comandat, dar mai am de asteptat ceva pana imi ajung conductele de racire(vin de afara), si mai am timp sa ma lamuresc
Acum, doi mecanici m-au sfatuit sa incerc sa schimb doar 6 litri de ulei(ce se poate scoate fara pompa, cred) si daca e totul in regula sa ii fac un schimb total dupa 2-3 mii de km( un flush cu 10-12 l ulei), voi ce parere aveti?. Dupa mine ar fi mai bine un flush cu pompa ca, teoretic ar scoate mai mult ulei uzat si totodata mai multe impuritati.
Acum nu stiu ce fac, eu vroiam sa ii fac un schimb total. orcum uleiul l-am comandat, dar mai am de asteptat ceva pana imi ajung conductele de racire(vin de afara), si mai am timp sa ma lamuresc
manole74
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Eu ti-am mai zis cum am facut. Am facut 3 schimburi, unul dupa altul, in condiile deja descrise si pe topicul masinii mele, a celor 2,5L ce ies din cutie, pana cand culoarea uleiului s-a apropiat f tare de cea rosie a uleiului nou.
Problema unui schimb total cu flush de cutie, cred ca vine si din cauza uzurii ( posibile la acesti numar de km, daca nu s-a mai schimbat niciodata uleiul), si posibil a micro depunerilor, care odata fortate cu presiune prin canalele f mici ale blocului de valve le pot bloca.
Nu stiu exact cum fac ei acest flush, dar cu siguranta nu pot fi toate canalele deblocate deodata, pentru a curata toate "impuritatile", tocmai de aia cred ca sunt unii mai reticenti la acest fel de schimb ( daca nu e facut la intervale regulate gen 60k km +/- )
Asa cum am mai spus, e doar parerea mea, si nu stiu daca e si cea mai corecta sau technical accurate.
Eu as inlocui in prima faza uleiul ( cei 6L cat zici tu ) si daca nu sunt pb ( dupa 500-1000km ) i-as mai face un schimb, doar sa stai linistit.
Problema unui schimb total cu flush de cutie, cred ca vine si din cauza uzurii ( posibile la acesti numar de km, daca nu s-a mai schimbat niciodata uleiul), si posibil a micro depunerilor, care odata fortate cu presiune prin canalele f mici ale blocului de valve le pot bloca.
Nu stiu exact cum fac ei acest flush, dar cu siguranta nu pot fi toate canalele deblocate deodata, pentru a curata toate "impuritatile", tocmai de aia cred ca sunt unii mai reticenti la acest fel de schimb ( daca nu e facut la intervale regulate gen 60k km +/- )
Asa cum am mai spus, e doar parerea mea, si nu stiu daca e si cea mai corecta sau technical accurate.
Eu as inlocui in prima faza uleiul ( cei 6L cat zici tu ) si daca nu sunt pb ( dupa 500-1000km ) i-as mai face un schimb, doar sa stai linistit.
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
In mare asa mi-au explicat si mecanici si cred ca marg pe varianta schimbului repetat. nu stiu cat schimba ei , dar asa au zis ca ar iesi din cutie 6 litri din cei aproape 8l sau cat o fi, in fine ca or scoate 6 ca or scoate 3 eu il facc de mai multe ori. Urmeaza sa vina spre sfarsitul saptamanii viitoare uleiul GM AW-1 15L si conductele cu oringurile aferente si dupa o sa ma programez la schimb.
Cineva mi-a spus ca, in spatele capacului( baii de ulei al cutiei) ar avea un filtru, dar cred ca este in eroare, stie cineva ceva? Singurul filtru este cel din interiorul cutiei, din cate stiu, care se schimba doar cand se demonteaza cutia.
Cineva mi-a spus ca, in spatele capacului( baii de ulei al cutiei) ar avea un filtru, dar cred ca este in eroare, stie cineva ceva? Singurul filtru este cel din interiorul cutiei, din cate stiu, care se schimba doar cand se demonteaza cutia.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
- BencheaAndrei
- *
- 11 mesaje
- din 20 Mar 2017
- Insignia 2013
- Sibiu
BencheaAndrei
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2017
- Mesaj Privat
smartul69 a scris:
Salut, as dori sa stiu un aspect cand spui ca smuceste in D sau in R la pornire.
Cumva atunci cand opresti masina o lasi direct in P si apoi tragi frana de mana ? E normal sa smuceasca pentru ca se franeaza in transmisie.
Atunci cand opresti masina eu fac urmatoarele lucruri:
1- cu piciorul pe frana, trec levierul in N-netru
2- trag frana de mana (electrica)
3- iau piciorul de pe frana ( masina sta infranata )
4- trec levierul in P
Facand asa o sa vezi ca nu iti mai bruscheaza la pornire din D in P.
Spor!
BencheaAndrei a scris:Salut,
Masinuta mea e un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 cp automata. M-am bucurat ca am gasit acest topic, deoarece si eu am observat ceva nereguli la cutia automata si vreau sa inteleg care e problema, Am observat ca la drum lung, dupa ce motorul ruleaza o perioada buna de timp ( de ex. vara asta am fost cu ea pana in Grecia), dupa vreo 300 - 400 de km rulati, cutia incepe sa smuceasca cand o bag in D. Uneori si in R . Nu la fiecare pornire, dar destul de frecvent. E o smucitura destul de violenta si asta ma ingrijoreaza. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie destul de recent ( acum vreo 15.000 de km).
In oras si pe distante mici nu am avut aceasta problema. Nici macar odata nu a smucit. Am fost cu ea la un service, iar baietii de acolo au conectat cutia la laptop si au rulat o diagnosticare.......0 erori.
Cea mai mare problema e ca nu pot sa ii arat pe loc unui mecanic care e problema. Pentru asta ar trebui sa il duc la o plimbare de 200-300 de km.
Ceva sugestii?
Va multumesc!
Masinuta mea e un Opel Insignia 2.0 CDTI 160 cp automata. M-am bucurat ca am gasit acest topic, deoarece si eu am observat ceva nereguli la cutia automata si vreau sa inteleg care e problema, Am observat ca la drum lung, dupa ce motorul ruleaza o perioada buna de timp ( de ex. vara asta am fost cu ea pana in Grecia), dupa vreo 300 - 400 de km rulati, cutia incepe sa smuceasca cand o bag in D. Uneori si in R . Nu la fiecare pornire, dar destul de frecvent. E o smucitura destul de violenta si asta ma ingrijoreaza. Mentionez ca am schimbat uleiul din cutie destul de recent ( acum vreo 15.000 de km).
In oras si pe distante mici nu am avut aceasta problema. Nici macar odata nu a smucit. Am fost cu ea la un service, iar baietii de acolo au conectat cutia la laptop si au rulat o diagnosticare.......0 erori.
Cea mai mare problema e ca nu pot sa ii arat pe loc unui mecanic care e problema. Pentru asta ar trebui sa il duc la o plimbare de 200-300 de km.
Ceva sugestii?
Va multumesc!
Salut, as dori sa stiu un aspect cand spui ca smuceste in D sau in R la pornire.
Cumva atunci cand opresti masina o lasi direct in P si apoi tragi frana de mana ? E normal sa smuceasca pentru ca se franeaza in transmisie.
Atunci cand opresti masina eu fac urmatoarele lucruri:
1- cu piciorul pe frana, trec levierul in N-netru
2- trag frana de mana (electrica)
3- iau piciorul de pe frana ( masina sta infranata )
4- trec levierul in P
Facand asa o sa vezi ca nu iti mai bruscheaza la pornire din D in P.
Spor!
Salut! In primul rand iti multumesc de raspuns si de sfat. O sa tin cont de el cand o sa trec levierul in P. Problema e ca nu imi smuceste cand o trec din D in P sau in R. Trecerea dintr-o pozitie in alta se face fara probleme si nu a smucit niciodata la pornire. Ea smuceste dupa ce o scot la drum lung...sa zicem dupa un minim de 50-60 km de mers non-stop. Opresc la un semafor. sau trebuie sa pun frana pana la oprire. Masina se opreste, eu stau cu piciorul pe frana si levierul in D. Ei bine, cand iau piciorul de pe frana, in mod normal ea ar trebui sa porneasca lin, in schimb exista un "delay" de 1-2 sec...in care masina nu misca si apoi dintr-o data smuceste si porneste normal. Ciudat este ca face asta doar la drum lung. Prin oras, pe distante mici, niciodata nu a smucit.
Ma gandesc sa fie vreun senzor care comunica intre frana si cutie? Sa se incalzeasca prea tare si sa nu mai dea comanda instantaneu? Nu stiu...poate vorbesc prostii. La service mi-au pus testerul pe cutie si nu a dat nici macar 1 eroare.
mariusrfr
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare
Vin si eu cu problema de la cutie, o pun in D si ii Trebui e 2-3 secunde pentru a pleca de pe loc, iar cand pleaca smuceste destul de rãu
Cineva imi recomanda sã spãl cutia , tot prin recomandãri am ajuns la o firmã din Bistrița, sunt singuri pe care i-am gasit si au un aparat ce introduce uleiul in cutie , cu presiune mare , totodatã spãlând și Cutie, tot cu ulei.. știți ceva despre ei?
Vin si eu cu problema de la cutie, o pun in D si ii Trebui e 2-3 secunde pentru a pleca de pe loc, iar cand pleaca smuceste destul de rãu
Cineva imi recomanda sã spãl cutia , tot prin recomandãri am ajuns la o firmã din Bistrița, sunt singuri pe care i-am gasit si au un aparat ce introduce uleiul in cutie , cu presiune mare , totodatã spãlând și Cutie, tot cu ulei.. știți ceva despre ei?